quote:
Dezelfde mensen die op James Blunt stemmen?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:02 schreef Paxcon het volgende:
Mijn god.. Welk smakeloos persoon stemt nou op Alles is liefde
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voorlopig dus maar niet aan de kinderen
werkelijk? Ik vind het wel een leuk nummer.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:03 schreef MaJo het volgende:
Dit vind ik echt het domste nummer wat ooit gemaakt is
ja fuck ik zat hem net te zoekenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zat alleen in een vuile kameel![]()
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zat alleen in een vuile kameel![]()
Dat is wel liefquote:Op donderdag 29 december 2011 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ach het valt meestal wel erg mee. Ze zijn deze dagen ook lief voor ons. Zitten niet veel te zeuren en laten ons lekker luisteren en fok!en.
mede mogelijk gemaakt door de wii en iPad..![]()
Het is ook wel leuk en vrolijk maar vind het wel een dom nummer, die fluitquote:Op donderdag 29 december 2011 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
werkelijk? Ik vind het wel een leuk nummer.
Op "open nieuw deel" klikken als dit topic vol zitquote:Op donderdag 29 december 2011 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stomme vraag misschien, maar hoe doe je zo'n mooie topic opening? :$
Kwestie van op een knopje drukkenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geen stomme vraag... ik vind het ook mooi gemaakt!!quote:Op donderdag 29 december 2011 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel liefAls ze wat ouder zijn lukt dat ook wel maar met mijn geluk krijg ik vast huilbaby's
Oooh! Das dus heel gemakkelijk! Ik dacht dat je die hele opening moest kopiërenquote:
Onzin, het eerste jaar is ie immers ook op de eerste plaats gekomenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:06 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij stemmen mensen ook alleen op Bohemian Rhapsody omdat deze vorige jaren steeds hoog is geeindigd. Zo blijft dit in stand
Jean Claude van Dammequote:Op donderdag 29 december 2011 23:06 schreef TLC het volgende:
Wie zou die man uit Belgie zijn in dit nummer ?
Dat was vroeger ook zo, ze hebben het nu heel makkelijk gemaaktquote:Op donderdag 29 december 2011 23:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oooh! Das dus heel gemakkelijk! Ik dacht dat je die hele opening moest kopiëren
Dat moest de vorige jaren wel... maar dat stond dan standaard in een wiki... kwestie van kopiëren en plakken.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oooh! Das dus heel gemakkelijk! Ik dacht dat je die hele opening moest kopiëren
Twintig jaar geleden luisterde ik al naar de Top 100 Allertijden, en toen stond het ook op 1.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Onzin, het eerste jaar is ie immers ook op de eerste plaats gekomen
Dan kan het alleen maar meevallenquote:
dat zei een of andere onderzoeker op de tv-stream ook; sommige nummers staan hoog omdat de makers er al een paar keer in stonden of omdat ze vaker bovenin stonden; als die nummers 'nieuw' zouden zijn dan zouden ze lager staan dan nuquote:Op donderdag 29 december 2011 23:06 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij stemmen mensen ook alleen op Bohemian Rhapsody omdat deze vorige jaren steeds hoog is geeindigd. Zo blijft dit in stand
Coldplay en Adele staan ook in de top 10, dat zegt dus niet allesquote:Op donderdag 29 december 2011 23:07 schreef Doodloper het volgende:
[..]
dat zei een of andere onderzoeker op de tv-stream ook; sommige nummers staan hoog omdat de makers er al een paar keer in stonden of omdat ze vaker bovenin stonden; als die nummers 'nieuw' zouden zijn dan zouden ze lager staan dan nu
Liefhebbers van Queen zijn sowieso vaak nogal conservatief. Brian May speelt iedere solo z'n hele leven al precies nootje voor nootje exact hetzelfde. Zijn publiek zou het hem ook niet vergeven als hij zou improviseren.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:06 schreef Paxcon het volgende:
Preciesquote:Op donderdag 29 december 2011 23:07 schreef Nanuq het volgende:
[..]
Twintig jaar geleden luisterde ik al naar de Top 100 Allertijden, en toen stond het ook op 1.
nee klopt, geldt ook niet voor alle nummers natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2011 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Coldplay en Adele staan ook in de top 10, dat zegt dus niet alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik me wel voorstellen
Wat was je trouwliedje met Peace?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is toch alleen leuk als je echtgenote Annie heet? Volgens mij was dat bij jou niet het geval?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste adres voor al uw primeurs!
De complexiteit van een groot aantal Queen-nummers logenstraft dat conservatisme. Over May's gitaarspel kan ik overigens niet oordelen.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Liefhebbers van Queen zijn sowieso vaak nogal conservatief. Brian May speelt iedere solo z'n hele leven al precies nootje voor nootje exact hetzelfde. Zijn publiek zou het hem ook niet vergeven als hij zou improviseren.
Het is toch gewoon een mooi liedje? Kan me wel voorstellen dat je die draaitquote:Op donderdag 29 december 2011 23:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is toch alleen leuk als je echtgenote Annie heet? Volgens mij was dat bij jou niet het geval?
HighSpeed Train van R.E.M. -> tekst stond ook op de kaartquote:Op donderdag 29 december 2011 23:10 schreef MaJo het volgende:
[..]Kan ik me wel voorstellen
Wat was je trouwliedje met Peace?
Nee dat is niet nodig. Volgens mij wordt de naam Annie niet eens genoemd... de tekst is erg mooi.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is toch alleen leuk als je echtgenote Annie heet? Volgens mij was dat bij jou niet het geval?
Haha ik wilde eigenlijk al R.E.M. zeggenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
HighSpeed Train van R.E.M. -> tekst stond ook op de kaart
Love me do - Beatles
Happy Together - The Turtles
Zullen we het daar even niet over hebben? Ik heb nogal vliegangstquote:Op donderdag 29 december 2011 23:11 schreef TLC het volgende:
Hoeveel zangers zouden er eigenlijk in de Top 2000 zitten die omgekomen zijn bij een vliegtuigongeluk ?
Maakt toch niet uit, jij bent geen zangerquote:Op donderdag 29 december 2011 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zullen we het daar even niet over hebben? Ik heb nogal vliegangst
Hmmm, Beatles bestaan niet meer, Turtles ook niet en was R.E.M. ook niet net gestopt?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
HighSpeed Train van R.E.M. -> tekst stond ook op de kaart
Love me do - Beatles
Happy Together - The Turtles
Bij R.E.M. ging het vooral om het laatste stukje van dat liedje:quote:Op donderdag 29 december 2011 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha ik wilde eigenlijk al R.E.M. zeggen
Alledrie mooie nummers
Bij ons zal het Arcade Fire worden als we ooit gaan trouwen
- Buddy Hollyquote:Op donderdag 29 december 2011 23:11 schreef TLC het volgende:
Hoeveel zangers zouden er eigenlijk in de Top 2000 zitten die omgekomen zijn bij een vliegtuigongeluk ?
R.E.M. is inderdaad gestopt.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmm, Beatles bestaan niet meer, Turtles ook niet en was R.E.M. ook niet net gestopt?
Kyu Sakamotoquote:
Mooi inderdaadquote:Op donderdag 29 december 2011 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij R.E.M. ging het vooral om het laatste stukje van dat liedje:
No war. no hate. no past.
It's real.
I'm here. I'm yours. I'm fast.
I'm long in the eye
I'm cry when I try
I just want to fly
Just you and I, together
Arcade Fire ook erg mooi.Welk nummer dan?
Eric Clapton had daar ook bijgestaan als die z'n plaats niet afgestaan had aan Stevie Ray Vaughan.quote:
Nee maar elke keer dat ik er mee geconfronteerd wordt wil ik nog minder graag vliegenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, jij bent geen zanger
Otis Reddingquote:
Aangepast.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
- Buddy Holly
- John Denver
- Otis Redding
- Jim Croce
- Kyu Sakamoto
- Lynyrd Skynyrd
Dat was zo n vreselijke crash, die mensen wisten al dat ze zouden sterven (afscheidsbriefjes gevonden op de berg)quote:
Wat zeg ik nou netquote:Op donderdag 29 december 2011 23:16 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat was zo n vreselijke crash, die mensen wisten al dat ze zouden sterven (afscheidsbriefjes gevonden op de berg)
True. Qua vormgeving helemaal top die top 2000;)quote:Op donderdag 29 december 2011 23:09 schreef Doodloper het volgende:
ik vind die jingles en opvulmuziekjes op radio 2 ook altijd zo mooi, zo'n heerlijk sfeertje gewoon; tig keer beter dan de jingles op de commerciele zenders
Staan niet in deze Top 2000.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:16 schreef laxus13 het volgende:
Ritchie Valens en The Big Bopper zijn ook nog omgekomen
Mooi nummerquote:Op donderdag 29 december 2011 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mooi inderdaad
Rebellion, daar hebben we op gedanst de avond dat we elkaar ontmoeten
Jup, net als Patsy Cline.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aailyah staat niet in de Top2000 maar ook een valletje gemaakt
Zeker wetenquote:
Och jeetje...quote:Op donderdag 29 december 2011 23:16 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat was zo n vreselijke crash, die mensen wisten al dat ze zouden sterven (afscheidsbriefjes gevonden op de berg)
Moet dat danquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
Ja, dat kan ik me voorstellen...quote:Op donderdag 29 december 2011 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker wetenEn extra mooi doordat we elkaar op dit nummer hebben leren kennen
Ja, wel als je het topic gevolgd had.quote:
Okquote:Op donderdag 29 december 2011 23:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, wel als je het topic gevolgd had.
Komt Wow! in de Top voor?quote:
Wa denkde zellufquote:
Waarom noem je Joelle dan?quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:21 schreef On het volgende:
Snel de radio uitgezet voordat mensen zouden gaan denken dat ik dit uit mezelf heb opgezocht.
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aan de kust, de Zeeuwse als ik goed geïnformeerd ben.
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:21 schreef On het volgende:
Snel de radio uitgezet voordat mensen zouden gaan denken dat ik dit uit mezelf heb opgezocht.
Uit restecp.quote:
Blof is wel even wat beter dan Borsato.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:21 schreef MaJo het volgende:
Ik hou wel van Blof maar dit is niet hun beste nummer. Heel a-typisch eigenlijk, dit had net zo goed Marco Borsato kunnen zijn
Goede Last.fm charts trouwensquote:Op donderdag 29 december 2011 23:21 schreef On het volgende:
Dat is dus precies mijn puntquote:Op donderdag 29 december 2011 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Blof is wel even wat beter dan Borsato.
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat ik morgen ook maar eens een onzinverhaal ga sturen aan Radio 2 over mijn Top2000-beleving. Eens kijken of ik een over-the-top verhaal voorgelezen kan krijgen, iets met veel drama en overgave.
iets van "ik heb al 50 topics vol gepost"quote:Op donderdag 29 december 2011 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat ik morgen ook maar eens een onzinverhaal ga sturen aan Radio 2 over mijn Top2000-beleving. Eens kijken of ik een over-the-top verhaal voorgelezen kan krijgen, iets met veel drama en overgave.
Dit heet gewoon muziek, super nummers hebben hun gemaakt. Zoek eens op Lightning crashesquote:Op donderdag 29 december 2011 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
OMG, wat is dit nu weer. Zo'n nummer dat Veronica eindeloos draait maar je weet nooit wie het zijn en eigenlijk kan het je ook geen barst schelen.
Zat er net naar te kijken en me te verbazenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overcome [insert dramaqueen-smiley] staat zeker weer bizar hoog?
Ik zeg doenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe hoog staat ie dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Zat er net naar te kijken en me te verbazen
Nee, bedanktquote:Op donderdag 29 december 2011 23:27 schreef alwaysonhold het volgende:
Dit heet gewoon muziek, super nummers hebben hun gemaakt. Zoek eens op Lightning crashes
Afz. Scrut dan weten wij het ook.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat valt toch ook wel weer meequote:
Mwah er zijn zat nummers die er voor mij niet in hadden gehoeven maar Overcome vind ik nog wel te pruimenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Van mij had ie niet in de lijst gehoeven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:31 schreef Flitspaal het volgende:
[..]Ik dacht het al!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Heb ik al eens gedaan :$ Meerdere keren zelfs.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, in 5 dagen.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:31 schreef ß het volgende:
Heb je het hele seizoen vandaag gekeken filts?
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan :$ Meerdere keren zelfs.
Ik heb eens opgestuurd dat Rock n Roll highschool van The Ramones mij deed herinneren aan mijn eindexamenfeest (op het moment van insturen zat ik nog op de middelbare school), is voorgelezen. Erger is nog de volgende.
Hou in je achterhoofd dat ik 22 ben en dus geen kinderen heb:
Bij Tommy Ouverture kondigde Hans Schiffers het alsvolgt aan: "Maar het mooiste verhaal van dit uur komt toch wel van ..... ...... uit ...... Hij schrijft: Vandaag is onze zoon Tommy geboren. Het is dus vandaag ook zijn ouverture. [Hans weer] Veel geluk gewenst!"
De derde is helaas nooit uitgezonden:
Bij Tsjechov - Vanmorgen vloog ze nog. Ook verzonnen dus. "Dit nummer doet mij denken aan mijn oude parkietje. Ze is dit jaar overleden en dat doet me nog steeds veel verdriet"
Maar het kan dus wel
Nee, ik zal tzt wel even de schuilnaam posten waaronder ik de mail verstuurd heb. Ik zat er aan te denken iets te schrijven dat een bepaald nummer bij mij veel emotie oproept omdat toen ik vorig jaar Tanta Betsy wakker maakte voor haar favoriete nummer in de Top2000 zij met per ongeluk op de teckel van de buurvrouw is gaan zitten die dat helaas niet overleefd heeft. Zoiets.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Afz. Scrut dan weten wij het ook.
Jij boefje!!quote:Op donderdag 29 december 2011 23:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb eens opgestuurd dat Rock n Roll highschool van The Ramones mij deed herinneren aan mijn eindexamenfeest (op het moment van insturen zat ik nog op de middelbare school), is voorgelezen. Erger is nog de volgende.
Bij Tommy Ouverture kondigde Hans Schiffers het alsvolgt aan: "Maar het mooiste verhaal van dit uur komt toch wel van ..... ...... uit ...... Hij schrijft: Vandaag is onze zoon Tommy geboren. Het is dus vandaag ook zijn ouverture. [Hans weer] Veel geluk gewenst!"
Bij Tsjechov - Vanmorgen vloog ze nog. Ook verzonnen dus. "Dit nummer doet mij denken aan mijn oude parkietje. Ze is dit jaar overleden en dat doet me nog steeds veel verdriet"
Maar het kan dus wel
Geweldigquote:Op donderdag 29 december 2011 23:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maar het kan dus wel
Die is idd prachtig.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga de uurafsluiter wel luisteren. Prachtplaat. Prachtintro. Prachttekst. Prachtoutro. Westbroek zingt niet. Ook prachtig.
haha gastquote:Op donderdag 29 december 2011 23:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar het kan dus wel
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar het kan dus wel
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik zal tzt wel even de schuilnaam posten waaronder ik de mail verstuurd heb. Ik zat er aan te denken iets te schrijven dat een bepaald nummer bij mij veel emotie oproept omdat toen ik vorig jaar Tanta Betsy wakker maakte voor haar favoriete nummer in de Top2000 zij met per ongeluk op de teckel van de buurvrouw is gaan zitten die dat helaas niet overleefd heeft. Zoiets.
The Scientist die is pas echt goedquote:
[..]
Nee, ik zal tzt wel even de schuilnaam posten waaronder ik de mail verstuurd heb. Ik zat er aan te denken iets te schrijven dat een bepaald nummer bij mij veel emotie oproept omdat toen ik vorig jaar Tanta Betsy wakker maakte voor haar favoriete nummer in de Top2000 zij met per ongeluk op de teckel van de buurvrouw is gaan zitten die dat helaas niet overleefd heeft. Zoiets.
Het zijn allemaal dit soort verhalen wat ik bij de Top2000 hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar het kan dus wel
Dat is mijn favorietequote:Op donderdag 29 december 2011 23:34 schreef laxus13 het volgende:
[..]
The Scientist die is pas echt goed
jij snapt 't.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:34 schreef laxus13 het volgende:
[..]
The Scientist die is pas echt goed
Die is idd ook mooiquote:Op donderdag 29 december 2011 23:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is mijn favorieteDaarna God Put a Smile upon your face
Ja, het is nog work in progress natuurlijk. Betsy is inderdaad niet echt een naam van deze tijd.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Ik zou het ietsje geloofwaardiger maken.
2008 echt? Ik denk dat alle muziek van de laatste 5 jaar 1 jaar oud is.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:37 schreef Kadafi het volgende:
De rest hoeft eigenlijk niet in de 2000, maar Viva La Vida kan ik ook nog wel begrijpen, dat was echt dé hit van 2008.
bij Het Dorp van Wim Sonneveld, dat je ook in een dorp woont en dat het daarom zo speciaal voor je isquote:Op donderdag 29 december 2011 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het is nog work in progress natuurlijk. Betsy is inderdaad niet echt een naam van deze tijd.
Het gaat om de teckel, gek!quote:Op donderdag 29 december 2011 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, het is nog work in progress natuurlijk. Betsy is inderdaad niet echt een naam van deze tijd.
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:39 schreef Knip het volgende:
Dit is toch van Fleetwood Mac? Ik vind hem op Rumours wel een stuk mooier, veel minder overdone
Hoe hoog staat When Doves Cry? Dan maak ik er gewoon een duif van.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het gaat om de teckel, gek!Echt een Sopranos-scenario. Die junk, ik ben zijn naam kwijt, die apestoned op het hondje van zijn vriendin ging zitten.
Die was iig vanmiddag, na een progrocknummer.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe hoog staat When Doves Cry? Dan maak ik er gewoon een duif van.
Heb hem hier op LP liggenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:41 schreef Kadafi het volgende:
Trouwens een van de beste popplaten ooit: Fleetwood Mac - Rumours (1977)! Downloadenkopen dat album
OMGquote:Op donderdag 29 december 2011 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh crap. Nou ja, ik verzin wel wat. Een duif die op een teckel gaat zitten is natuurlijk ook niet erg geloofwaardig.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die was iig vanmiddag, na een progrocknummer.
Ik heb 'm ingelijst aan de muur hangen, die LPquote:
Die staat hoog op mijn lijstje must havesquote:Op donderdag 29 december 2011 23:41 schreef Kadafi het volgende:
Trouwens een van de beste popplaten ooit: Fleetwood Mac - Rumours (1977)! Downloadenkopen dat album
Radar Love? Venus? Swinging On A Star? Smurfenlied?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:44 schreef TLC het volgende:
Dit moet toch wel zo n beetje het populairste Nederlandse nummer zijn in het buitenland
op 438 staat wild horses van the stones.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vogeltjesdans?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Radar Love? Venus? Swinging On A Star? Smurfenlied?
Morgenavond tussen tien en elf draaien ze Love will tear us apart. Daar kun je vast wel een relatiedrama bij verzinnen.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh crap. Nou ja, ik verzin wel wat. Een duif die op een teckel gaat zitten is natuurlijk ook niet erg geloofwaardig.
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, vrije vertaling van "such a shame"
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, vrije vertaling van "such a shame"
Oh my....quote:
O ja, een liefdesdrama doet het vast ook wel goed, zeker in de late avonduren.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Morgenavond tussen tien en elf draaien ze Love will tear us apart. Daar kun je vast wel een relatiedrama bij verzinnen.
Ik zeg: DOEN!quote:Op donderdag 29 december 2011 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, een liefdesdrama doet het vast ook wel goed, zeker in de late avonduren.
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo 5 potjes FIFA gespeeld tegen een maatje en alles gewonnen met de Top 2000 op de achtergrond
Mja moet morgen werken dus ik kan het niet al te laat maken helaasquote:Op donderdag 29 december 2011 23:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan ga je ook nog heul niet slapen
Same here, ik haat dit nummer echtquote:Op donderdag 29 december 2011 23:50 schreef Jane het volgende:
Chris Rea
Dit is mijn Kerst-haatnummer.
Dat je dit inderdaad een van de beste 15 platen OOIT vindtquote:Op donderdag 29 december 2011 23:50 schreef Diaan73 het volgende:
Moet je toch bedenken dat je gewoon een kerstnummer bij je beste 15 nummer aller tijden hebt staan.
Nog 1 dagje? Hoe laat moet je opquote:Op donderdag 29 december 2011 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja moet morgen werken dus ik kan het niet al te laat maken helaas
zeker de mooiste girl next door!quote:
PICS PLEASEquote:Op donderdag 29 december 2011 23:51 schreef Flitspaal het volgende:
Ik had net zo'n kapsel als Chris Rea
Gelukkig wel jaquote:Op donderdag 29 december 2011 23:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nog 1 dagje? Hoe laat moet je op
Sla van je af!!quote:Op donderdag 29 december 2011 23:51 schreef Jane het volgende:
Tijn zit het nu naast me op de gitaar mee te spelen.
Ik word gepest!!![]()
Absoluut!quote:Op donderdag 29 december 2011 23:51 schreef Kadafi het volgende:
[..]
zeker de mooiste girl next door!
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kom maar op met Alles geprobeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |