Dat was zo n vreselijke crash, die mensen wisten al dat ze zouden sterven (afscheidsbriefjes gevonden op de berg)quote:
Wat zeg ik nou netquote:Op donderdag 29 december 2011 23:16 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat was zo n vreselijke crash, die mensen wisten al dat ze zouden sterven (afscheidsbriefjes gevonden op de berg)
True. Qua vormgeving helemaal top die top 2000;)quote:Op donderdag 29 december 2011 23:09 schreef Doodloper het volgende:
ik vind die jingles en opvulmuziekjes op radio 2 ook altijd zo mooi, zo'n heerlijk sfeertje gewoon; tig keer beter dan de jingles op de commerciele zenders
Staan niet in deze Top 2000.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:16 schreef laxus13 het volgende:
Ritchie Valens en The Big Bopper zijn ook nog omgekomen
Mooi nummerquote:Op donderdag 29 december 2011 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mooi inderdaad
Rebellion, daar hebben we op gedanst de avond dat we elkaar ontmoeten
Jup, net als Patsy Cline.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aailyah staat niet in de Top2000 maar ook een valletje gemaakt
Zeker wetenquote:
Och jeetje...quote:Op donderdag 29 december 2011 23:16 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat was zo n vreselijke crash, die mensen wisten al dat ze zouden sterven (afscheidsbriefjes gevonden op de berg)
Moet dat danquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
Ja, dat kan ik me voorstellen...quote:Op donderdag 29 december 2011 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker wetenEn extra mooi doordat we elkaar op dit nummer hebben leren kennen
Ja, wel als je het topic gevolgd had.quote:
Okquote:Op donderdag 29 december 2011 23:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, wel als je het topic gevolgd had.
Komt Wow! in de Top voor?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |