SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik me wel voorstellen
Wat was je trouwliedje met Peace?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is toch alleen leuk als je echtgenote Annie heet? Volgens mij was dat bij jou niet het geval?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste adres voor al uw primeurs!
De complexiteit van een groot aantal Queen-nummers logenstraft dat conservatisme. Over May's gitaarspel kan ik overigens niet oordelen.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Liefhebbers van Queen zijn sowieso vaak nogal conservatief. Brian May speelt iedere solo z'n hele leven al precies nootje voor nootje exact hetzelfde. Zijn publiek zou het hem ook niet vergeven als hij zou improviseren.
Het is toch gewoon een mooi liedje? Kan me wel voorstellen dat je die draaitquote:Op donderdag 29 december 2011 23:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is toch alleen leuk als je echtgenote Annie heet? Volgens mij was dat bij jou niet het geval?
HighSpeed Train van R.E.M. -> tekst stond ook op de kaartquote:Op donderdag 29 december 2011 23:10 schreef MaJo het volgende:
[..]Kan ik me wel voorstellen
Wat was je trouwliedje met Peace?
Nee dat is niet nodig. Volgens mij wordt de naam Annie niet eens genoemd... de tekst is erg mooi.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is toch alleen leuk als je echtgenote Annie heet? Volgens mij was dat bij jou niet het geval?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |