quote:
Dezelfde mensen die op James Blunt stemmen?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:02 schreef Paxcon het volgende:
Mijn god.. Welk smakeloos persoon stemt nou op Alles is liefde
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voorlopig dus maar niet aan de kinderen
werkelijk? Ik vind het wel een leuk nummer.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:03 schreef MaJo het volgende:
Dit vind ik echt het domste nummer wat ooit gemaakt is
ja fuck ik zat hem net te zoekenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zat alleen in een vuile kameel![]()
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zat alleen in een vuile kameel![]()
Dat is wel liefquote:Op donderdag 29 december 2011 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ach het valt meestal wel erg mee. Ze zijn deze dagen ook lief voor ons. Zitten niet veel te zeuren en laten ons lekker luisteren en fok!en.
mede mogelijk gemaakt door de wii en iPad..![]()
Het is ook wel leuk en vrolijk maar vind het wel een dom nummer, die fluitquote:Op donderdag 29 december 2011 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
werkelijk? Ik vind het wel een leuk nummer.
Op "open nieuw deel" klikken als dit topic vol zitquote:Op donderdag 29 december 2011 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stomme vraag misschien, maar hoe doe je zo'n mooie topic opening? :$
Kwestie van op een knopje drukkenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geen stomme vraag... ik vind het ook mooi gemaakt!!quote:Op donderdag 29 december 2011 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel liefAls ze wat ouder zijn lukt dat ook wel maar met mijn geluk krijg ik vast huilbaby's
Oooh! Das dus heel gemakkelijk! Ik dacht dat je die hele opening moest kopiërenquote:
Onzin, het eerste jaar is ie immers ook op de eerste plaats gekomenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:06 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij stemmen mensen ook alleen op Bohemian Rhapsody omdat deze vorige jaren steeds hoog is geeindigd. Zo blijft dit in stand
Jean Claude van Dammequote:Op donderdag 29 december 2011 23:06 schreef TLC het volgende:
Wie zou die man uit Belgie zijn in dit nummer ?
Dat was vroeger ook zo, ze hebben het nu heel makkelijk gemaaktquote:Op donderdag 29 december 2011 23:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oooh! Das dus heel gemakkelijk! Ik dacht dat je die hele opening moest kopiëren
Dat moest de vorige jaren wel... maar dat stond dan standaard in een wiki... kwestie van kopiëren en plakken.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oooh! Das dus heel gemakkelijk! Ik dacht dat je die hele opening moest kopiëren
Twintig jaar geleden luisterde ik al naar de Top 100 Allertijden, en toen stond het ook op 1.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Onzin, het eerste jaar is ie immers ook op de eerste plaats gekomen
Dan kan het alleen maar meevallenquote:
dat zei een of andere onderzoeker op de tv-stream ook; sommige nummers staan hoog omdat de makers er al een paar keer in stonden of omdat ze vaker bovenin stonden; als die nummers 'nieuw' zouden zijn dan zouden ze lager staan dan nuquote:Op donderdag 29 december 2011 23:06 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij stemmen mensen ook alleen op Bohemian Rhapsody omdat deze vorige jaren steeds hoog is geeindigd. Zo blijft dit in stand
Coldplay en Adele staan ook in de top 10, dat zegt dus niet allesquote:Op donderdag 29 december 2011 23:07 schreef Doodloper het volgende:
[..]
dat zei een of andere onderzoeker op de tv-stream ook; sommige nummers staan hoog omdat de makers er al een paar keer in stonden of omdat ze vaker bovenin stonden; als die nummers 'nieuw' zouden zijn dan zouden ze lager staan dan nu
Liefhebbers van Queen zijn sowieso vaak nogal conservatief. Brian May speelt iedere solo z'n hele leven al precies nootje voor nootje exact hetzelfde. Zijn publiek zou het hem ook niet vergeven als hij zou improviseren.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:06 schreef Paxcon het volgende:
Preciesquote:Op donderdag 29 december 2011 23:07 schreef Nanuq het volgende:
[..]
Twintig jaar geleden luisterde ik al naar de Top 100 Allertijden, en toen stond het ook op 1.
nee klopt, geldt ook niet voor alle nummers natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2011 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Coldplay en Adele staan ook in de top 10, dat zegt dus niet alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |