quote:
Dezelfde mensen die op James Blunt stemmen?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:02 schreef Paxcon het volgende:
Mijn god.. Welk smakeloos persoon stemt nou op Alles is liefde
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voorlopig dus maar niet aan de kinderen
werkelijk? Ik vind het wel een leuk nummer.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:03 schreef MaJo het volgende:
Dit vind ik echt het domste nummer wat ooit gemaakt is
ja fuck ik zat hem net te zoekenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zat alleen in een vuile kameel![]()
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zat alleen in een vuile kameel![]()
Dat is wel liefquote:Op donderdag 29 december 2011 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ach het valt meestal wel erg mee. Ze zijn deze dagen ook lief voor ons. Zitten niet veel te zeuren en laten ons lekker luisteren en fok!en.
mede mogelijk gemaakt door de wii en iPad..![]()
Het is ook wel leuk en vrolijk maar vind het wel een dom nummer, die fluitquote:Op donderdag 29 december 2011 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
werkelijk? Ik vind het wel een leuk nummer.
Op "open nieuw deel" klikken als dit topic vol zitquote:Op donderdag 29 december 2011 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stomme vraag misschien, maar hoe doe je zo'n mooie topic opening? :$
Kwestie van op een knopje drukkenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geen stomme vraag... ik vind het ook mooi gemaakt!!quote:Op donderdag 29 december 2011 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel liefAls ze wat ouder zijn lukt dat ook wel maar met mijn geluk krijg ik vast huilbaby's
Oooh! Das dus heel gemakkelijk! Ik dacht dat je die hele opening moest kopiërenquote:
Onzin, het eerste jaar is ie immers ook op de eerste plaats gekomenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:06 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij stemmen mensen ook alleen op Bohemian Rhapsody omdat deze vorige jaren steeds hoog is geeindigd. Zo blijft dit in stand
Jean Claude van Dammequote:Op donderdag 29 december 2011 23:06 schreef TLC het volgende:
Wie zou die man uit Belgie zijn in dit nummer ?
Dat was vroeger ook zo, ze hebben het nu heel makkelijk gemaaktquote:Op donderdag 29 december 2011 23:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oooh! Das dus heel gemakkelijk! Ik dacht dat je die hele opening moest kopiëren
Dat moest de vorige jaren wel... maar dat stond dan standaard in een wiki... kwestie van kopiëren en plakken.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oooh! Das dus heel gemakkelijk! Ik dacht dat je die hele opening moest kopiëren
Twintig jaar geleden luisterde ik al naar de Top 100 Allertijden, en toen stond het ook op 1.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Onzin, het eerste jaar is ie immers ook op de eerste plaats gekomen
Dan kan het alleen maar meevallenquote:
dat zei een of andere onderzoeker op de tv-stream ook; sommige nummers staan hoog omdat de makers er al een paar keer in stonden of omdat ze vaker bovenin stonden; als die nummers 'nieuw' zouden zijn dan zouden ze lager staan dan nuquote:Op donderdag 29 december 2011 23:06 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij stemmen mensen ook alleen op Bohemian Rhapsody omdat deze vorige jaren steeds hoog is geeindigd. Zo blijft dit in stand
Coldplay en Adele staan ook in de top 10, dat zegt dus niet allesquote:Op donderdag 29 december 2011 23:07 schreef Doodloper het volgende:
[..]
dat zei een of andere onderzoeker op de tv-stream ook; sommige nummers staan hoog omdat de makers er al een paar keer in stonden of omdat ze vaker bovenin stonden; als die nummers 'nieuw' zouden zijn dan zouden ze lager staan dan nu
Liefhebbers van Queen zijn sowieso vaak nogal conservatief. Brian May speelt iedere solo z'n hele leven al precies nootje voor nootje exact hetzelfde. Zijn publiek zou het hem ook niet vergeven als hij zou improviseren.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:06 schreef Paxcon het volgende:
Preciesquote:Op donderdag 29 december 2011 23:07 schreef Nanuq het volgende:
[..]
Twintig jaar geleden luisterde ik al naar de Top 100 Allertijden, en toen stond het ook op 1.
nee klopt, geldt ook niet voor alle nummers natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2011 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Coldplay en Adele staan ook in de top 10, dat zegt dus niet alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik me wel voorstellen
Wat was je trouwliedje met Peace?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is toch alleen leuk als je echtgenote Annie heet? Volgens mij was dat bij jou niet het geval?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste adres voor al uw primeurs!
De complexiteit van een groot aantal Queen-nummers logenstraft dat conservatisme. Over May's gitaarspel kan ik overigens niet oordelen.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Liefhebbers van Queen zijn sowieso vaak nogal conservatief. Brian May speelt iedere solo z'n hele leven al precies nootje voor nootje exact hetzelfde. Zijn publiek zou het hem ook niet vergeven als hij zou improviseren.
Het is toch gewoon een mooi liedje? Kan me wel voorstellen dat je die draaitquote:Op donderdag 29 december 2011 23:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is toch alleen leuk als je echtgenote Annie heet? Volgens mij was dat bij jou niet het geval?
HighSpeed Train van R.E.M. -> tekst stond ook op de kaartquote:Op donderdag 29 december 2011 23:10 schreef MaJo het volgende:
[..]Kan ik me wel voorstellen
Wat was je trouwliedje met Peace?
Nee dat is niet nodig. Volgens mij wordt de naam Annie niet eens genoemd... de tekst is erg mooi.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is toch alleen leuk als je echtgenote Annie heet? Volgens mij was dat bij jou niet het geval?
Haha ik wilde eigenlijk al R.E.M. zeggenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
HighSpeed Train van R.E.M. -> tekst stond ook op de kaart
Love me do - Beatles
Happy Together - The Turtles
Zullen we het daar even niet over hebben? Ik heb nogal vliegangstquote:Op donderdag 29 december 2011 23:11 schreef TLC het volgende:
Hoeveel zangers zouden er eigenlijk in de Top 2000 zitten die omgekomen zijn bij een vliegtuigongeluk ?
Maakt toch niet uit, jij bent geen zangerquote:Op donderdag 29 december 2011 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zullen we het daar even niet over hebben? Ik heb nogal vliegangst
Hmmm, Beatles bestaan niet meer, Turtles ook niet en was R.E.M. ook niet net gestopt?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
HighSpeed Train van R.E.M. -> tekst stond ook op de kaart
Love me do - Beatles
Happy Together - The Turtles
Bij R.E.M. ging het vooral om het laatste stukje van dat liedje:quote:Op donderdag 29 december 2011 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha ik wilde eigenlijk al R.E.M. zeggen
Alledrie mooie nummers
Bij ons zal het Arcade Fire worden als we ooit gaan trouwen
- Buddy Hollyquote:Op donderdag 29 december 2011 23:11 schreef TLC het volgende:
Hoeveel zangers zouden er eigenlijk in de Top 2000 zitten die omgekomen zijn bij een vliegtuigongeluk ?
R.E.M. is inderdaad gestopt.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmm, Beatles bestaan niet meer, Turtles ook niet en was R.E.M. ook niet net gestopt?
Kyu Sakamotoquote:
Mooi inderdaadquote:Op donderdag 29 december 2011 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij R.E.M. ging het vooral om het laatste stukje van dat liedje:
No war. no hate. no past.
It's real.
I'm here. I'm yours. I'm fast.
I'm long in the eye
I'm cry when I try
I just want to fly
Just you and I, together
Arcade Fire ook erg mooi.Welk nummer dan?
Eric Clapton had daar ook bijgestaan als die z'n plaats niet afgestaan had aan Stevie Ray Vaughan.quote:
Nee maar elke keer dat ik er mee geconfronteerd wordt wil ik nog minder graag vliegenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, jij bent geen zanger
Otis Reddingquote:
Aangepast.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
- Buddy Holly
- John Denver
- Otis Redding
- Jim Croce
- Kyu Sakamoto
- Lynyrd Skynyrd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |