quote:Op donderdag 29 december 2011 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat ik morgen ook maar eens een onzinverhaal ga sturen aan Radio 2 over mijn Top2000-beleving. Eens kijken of ik een over-the-top verhaal voorgelezen kan krijgen, iets met veel drama en overgave.
iets van "ik heb al 50 topics vol gepost"quote:Op donderdag 29 december 2011 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat ik morgen ook maar eens een onzinverhaal ga sturen aan Radio 2 over mijn Top2000-beleving. Eens kijken of ik een over-the-top verhaal voorgelezen kan krijgen, iets met veel drama en overgave.
Dit heet gewoon muziek, super nummers hebben hun gemaakt. Zoek eens op Lightning crashesquote:Op donderdag 29 december 2011 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
OMG, wat is dit nu weer. Zo'n nummer dat Veronica eindeloos draait maar je weet nooit wie het zijn en eigenlijk kan het je ook geen barst schelen.
Zat er net naar te kijken en me te verbazenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overcome [insert dramaqueen-smiley] staat zeker weer bizar hoog?
Ik zeg doenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe hoog staat ie dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Zat er net naar te kijken en me te verbazen
Nee, bedanktquote:Op donderdag 29 december 2011 23:27 schreef alwaysonhold het volgende:
Dit heet gewoon muziek, super nummers hebben hun gemaakt. Zoek eens op Lightning crashes
Afz. Scrut dan weten wij het ook.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat valt toch ook wel weer meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |