Het zijn allemaal dit soort verhalen wat ik bij de Top2000 hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan :$ Meerdere keren zelfs.
Ik heb eens opgestuurd dat Rock n Roll highschool van The Ramones mij deed herinneren aan mijn eindexamenfeest (op het moment van insturen zat ik nog op de middelbare school), is voorgelezen. Erger is nog de volgende.
Hou in je achterhoofd dat ik 22 ben en dus geen kinderen heb:
Bij Tommy Ouverture kondigde Hans Schiffers het alsvolgt aan: "Maar het mooiste verhaal van dit uur komt toch wel van ..... ...... uit ...... Hij schrijft: Vandaag is onze zoon Tommy geboren. Het is dus vandaag ook zijn ouverture. [Hans weer] Veel geluk gewenst!"
De derde is helaas nooit uitgezonden:
Bij Tsjechov - Vanmorgen vloog ze nog. Ook verzonnen dus. "Dit nummer doet mij denken aan mijn oude parkietje. Ze is dit jaar overleden en dat doet me nog steeds veel verdriet"
Maar het kan dus wel
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ik zal tzt wel even de schuilnaam posten waaronder ik de mail verstuurd heb. Ik zat er aan te denken iets te schrijven dat een bepaald nummer bij mij veel emotie oproept omdat toen ik vorig jaar Tanta Betsy wakker maakte voor haar favoriete nummer in de Top2000 zij met per ongeluk op de teckel van de buurvrouw is gaan zitten die dat helaas niet overleefd heeft. Zoiets.
Dat is mijn favorietequote:Op donderdag 29 december 2011 23:34 schreef laxus13 het volgende:
[..]
The Scientist die is pas echt goed
jij snapt 't.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:34 schreef laxus13 het volgende:
[..]
The Scientist die is pas echt goed
Die is idd ook mooiquote:Op donderdag 29 december 2011 23:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is mijn favorieteDaarna God Put a Smile upon your face
Ja, het is nog work in progress natuurlijk. Betsy is inderdaad niet echt een naam van deze tijd.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Ik zou het ietsje geloofwaardiger maken.
2008 echt? Ik denk dat alle muziek van de laatste 5 jaar 1 jaar oud is.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:37 schreef Kadafi het volgende:
De rest hoeft eigenlijk niet in de 2000, maar Viva La Vida kan ik ook nog wel begrijpen, dat was echt dé hit van 2008.
bij Het Dorp van Wim Sonneveld, dat je ook in een dorp woont en dat het daarom zo speciaal voor je isquote:Op donderdag 29 december 2011 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het is nog work in progress natuurlijk. Betsy is inderdaad niet echt een naam van deze tijd.
Het gaat om de teckel, gek!quote:Op donderdag 29 december 2011 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, het is nog work in progress natuurlijk. Betsy is inderdaad niet echt een naam van deze tijd.
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:39 schreef Knip het volgende:
Dit is toch van Fleetwood Mac? Ik vind hem op Rumours wel een stuk mooier, veel minder overdone
Hoe hoog staat When Doves Cry? Dan maak ik er gewoon een duif van.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het gaat om de teckel, gek!Echt een Sopranos-scenario. Die junk, ik ben zijn naam kwijt, die apestoned op het hondje van zijn vriendin ging zitten.
Die was iig vanmiddag, na een progrocknummer.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe hoog staat When Doves Cry? Dan maak ik er gewoon een duif van.
Heb hem hier op LP liggenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:41 schreef Kadafi het volgende:
Trouwens een van de beste popplaten ooit: Fleetwood Mac - Rumours (1977)! Downloadenkopen dat album
OMGquote:Op donderdag 29 december 2011 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh crap. Nou ja, ik verzin wel wat. Een duif die op een teckel gaat zitten is natuurlijk ook niet erg geloofwaardig.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die was iig vanmiddag, na een progrocknummer.
Ik heb 'm ingelijst aan de muur hangen, die LPquote:
Die staat hoog op mijn lijstje must havesquote:Op donderdag 29 december 2011 23:41 schreef Kadafi het volgende:
Trouwens een van de beste popplaten ooit: Fleetwood Mac - Rumours (1977)! Downloadenkopen dat album
Radar Love? Venus? Swinging On A Star? Smurfenlied?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:44 schreef TLC het volgende:
Dit moet toch wel zo n beetje het populairste Nederlandse nummer zijn in het buitenland
op 438 staat wild horses van the stones.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vogeltjesdans?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Radar Love? Venus? Swinging On A Star? Smurfenlied?
Morgenavond tussen tien en elf draaien ze Love will tear us apart. Daar kun je vast wel een relatiedrama bij verzinnen.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh crap. Nou ja, ik verzin wel wat. Een duif die op een teckel gaat zitten is natuurlijk ook niet erg geloofwaardig.
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, vrije vertaling van "such a shame"
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, vrije vertaling van "such a shame"
Oh my....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |