OMGquote:Op donderdag 29 december 2011 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe hoog staat When Doves Cry? Dan maak ik er gewoon een duif van.
Oh crap. Nou ja, ik verzin wel wat. Een duif die op een teckel gaat zitten is natuurlijk ook niet erg geloofwaardig.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die was iig vanmiddag, na een progrocknummer.
Ik heb 'm ingelijst aan de muur hangen, die LPquote:
Die staat hoog op mijn lijstje must havesquote:Op donderdag 29 december 2011 23:41 schreef Kadafi het volgende:
Trouwens een van de beste popplaten ooit: Fleetwood Mac - Rumours (1977)! Downloadenkopen dat album
Radar Love? Venus? Swinging On A Star? Smurfenlied?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:44 schreef TLC het volgende:
Dit moet toch wel zo n beetje het populairste Nederlandse nummer zijn in het buitenland
op 438 staat wild horses van the stones.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe hoog staat When Doves Cry? Dan maak ik er gewoon een duif van.
Vogeltjesdans?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Radar Love? Venus? Swinging On A Star? Smurfenlied?
Morgenavond tussen tien en elf draaien ze Love will tear us apart. Daar kun je vast wel een relatiedrama bij verzinnen.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh crap. Nou ja, ik verzin wel wat. Een duif die op een teckel gaat zitten is natuurlijk ook niet erg geloofwaardig.
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, vrije vertaling van "such a shame"
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, vrije vertaling van "such a shame"
Oh my....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |