Duitse Herderquote:Op woensdag 28 december 2011 19:39 schreef Flitspaal het volgende:
Wat zegt hij?
Bij een slechte plaat de hond uitlaten?
Eerst morgen maar eens een hond kopen dan...
minister in Australiequote:Op woensdag 28 december 2011 19:43 schreef peaceman het volgende:
Die zanger.. ook nooit meer wat van vernomen...
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Garretquote:Op woensdag 28 december 2011 19:44 schreef peaceman het volgende:
[..]altijd wel iemand die serieus reageert... zie de
bij mijn post..
Altijd in voor extra info, ik gebruik altijd dezelfde PI en ga ze niet vaak bekijken.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:44 schreef peaceman het volgende:
[..]altijd wel iemand die serieus reageert... zie de
bij mijn post..
Ik wist het echt wel hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 19:46 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Altijd in voor extra info, ik gebruik altijd dezelfde PI en ga ze niet vaak bekijken.
ROD STEWART
Ik wilde hem al niet postenquote:
Die staat op 5 dus een plek hoger dan Adelequote:Op woensdag 28 december 2011 19:47 schreef andre347 het volgende:
Wanneer komt Zanger Rinus? Of pas op de laatste dag..
Zolang ze niet zingt is ze wel leukquote:Op woensdag 28 december 2011 19:52 schreef Olga het volgende:
Ilse kan me nog steeds niet echt boeien
Sorry ik val niet op vrouwenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zolang ze niet zingt is ze wel leuk
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zolang ze niet zingt is ze wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toepasselijkquote:Op woensdag 28 december 2011 19:57 schreef Eska het volgende:
Ik herinner me weer een Pinkpop-met-regen ('94 geloof ik). Dit nummer werd toen heel hard meegezongen vanonder veel plastic zakken.
Daar stond ik tussen. Ge-wel-dig optreden was dat.... en tijdens dit nummer brak de zon door!quote:Op woensdag 28 december 2011 19:57 schreef Eska het volgende:
Ik herinner me weer een Pinkpop-met-regen ('94 geloof ik). Dit nummer werd toen heel hard meegezongen vanonder veel plastic zakken.
Message to my girlquote:Op woensdag 28 december 2011 19:57 schreef Olga het volgende:
Message to my girl vind ik de mooiste, al is die van Splitz Enz, de band van de broers Finn voor Crowded House
Hey, was jij dat, die probeerde te overschreeuwen.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:57 schreef Eska het volgende:
Ja, ik stond er ook tussen. Was geweldig ja. En idd ineens die zon!quote:Op woensdag 28 december 2011 19:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar stond ik tussen. Ge-wel-dig optreden was dat.... en tijdens dit nummer brak de zon door!
Uiteraard!quote:Op woensdag 28 december 2011 19:58 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Hey, was jij dat, die probeerde te overschreeuwen.
Sowieso was dat een geweldige editie. Rage Against the Machine, Bjork, Therapy?, Urban Dance Squad.. enz.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:58 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, ik stond er ook tussen. Was geweldig ja. En idd ineens die zon!
Rage was ook echt geweldig dat jaar.quote:
Oh, dat ding aan de zijkant?quote:
Niet mijn ding.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Rage was ook echt geweldig dat jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Netjes!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh, dat ding aan de zijkant?Done
Was mijn eerste festival. Nu heel wat erbij en still going strong! 2012 zal alweer mijn 12e lowlands worden.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:05 schreef Eska het volgende:
[..]
Niet mijn ding.![]()
Festival-gebeuren liep toen ook wel zo'n beetje op z'n eind, voor mij. Steeds vaker bands/artiesten waar ik niet veel mee had. Goed mogelijk dat Pinkpop '94 zo'n beetje m'n laatste keer was. (een enkel lokaal 'festvalletje' uitgezonderd)
Ik ben volgens mij daarna nog 1 keer geweest.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:05 schreef Eska het volgende:
[..]
Niet mijn ding.![]()
Festival-gebeuren liep toen ook wel zo'n beetje op z'n eind, voor mij. Steeds vaker bands/artiesten waar ik niet veel mee had. Goed mogelijk dat Pinkpop '94 zo'n beetje m'n laatste keer was. (een enkel lokaal 'festvalletje' uitgezonderd)
En toch kunnen ze uit dat gat wegkomenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volendam heeft helemaal geen treinstation!
Ik wel, maar mijn muzieksmaak is raarquote:Op woensdag 28 december 2011 20:12 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Net gecheckt:
De vrouwen hier vinden het ook niks.
Ik hoef het ook niet hoor!!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:12 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Net gecheckt:
De vrouwen hier vinden het ook niks.
Zelfkennis +1quote:Op woensdag 28 december 2011 20:13 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik wel, maar mijn muzieksmaak is raar
Dat was Volendams hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 20:11 schreef Wilskracht het volgende:
Nick zingt best goed in het Engels
Die staan dan ook hogerquote:Op woensdag 28 december 2011 20:15 schreef Nanuq het volgende:
Ik vind dit nummer niet veel aan. Bruce heeft veel betere nummers gemaakt.
Saaiheid troef inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:15 schreef Nanuq het volgende:
Ik vind het ook behoorlijk hoog genoteerd voor zo'n nietszeggend nummer als ik kijk wat ie allemaal voor een juweeltjes achter zich laatquote:Op woensdag 28 december 2011 20:15 schreef Nanuq het volgende:
En Simon zong er ook door heen dus dat viel niet meequote:
Wel liefquote:Op woensdag 28 december 2011 20:17 schreef Eska het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat nu, eenbij iedere post?
Netjes gedaan!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, één kind bij opa en oma, ander kind in bed. Nu rustig zitten, luisteren en Fok!en.
Ze zingt aardig, maar ik vind haar iets te vers voor de Top2000. En ze hoort zeker niet in de top 100 thuis.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:18 schreef Flitspaal het volgende:
Adele zingt best goed hoor.
En 6 nummers valt best mee op een totaal van 2000.
Jahwel, alleen vallen de noteringen een beetje hoog uit..quote:Op woensdag 28 december 2011 20:18 schreef Flitspaal het volgende:
Ze hoort bij de Burger King thuis, maar niet in de bovenste regionen van de Top2000quote:Op woensdag 28 december 2011 20:19 schreef Nanuq het volgende:
[..]
Ze zingt aardig, maar ik vind haar iets te vers voor de Top2000. En ze hoort zeker niet in de top 100 thuis.
6 is teveel.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:18 schreef Flitspaal het volgende:
Ja, zoiets idd.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:19 schreef Nanuq het volgende:
[..]
Ze zingt aardig, maar ik vind haar iets te vers voor de Top2000. En ze hoort zeker niet in de top 100 thuis.
Dat iddquote:Op woensdag 28 december 2011 20:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jahwel, alleen vallen de noteringen een beetje hoog uit..
WF mag je mee ophouden hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, één kind bij opa en oma, ander kind in bed. Nu rustig zitten, luisteren en Fok!en.
werkelijk? Ik heb alledrie potjes verloren, dus had niet anders verwacht. Mag ik nog wel "zomaar" spelen?quote:
Mede dankzij de 'briljante' oproep van Frits (quote:Op woensdag 28 december 2011 20:21 schreef Flitspaal het volgende:
Te vers is altijd moeilijk.
Net als die artiesten die strategisch overlijden, zoals Ramses 2 jaar geleden.
Steeg hij opeens giga.
Je was nog niet klaar met je laatste potje, maar de deadline was allang verstreken, en omdat de uitslag niet uitmaakt heb ik de boel toch maar bijgewerktquote:Op woensdag 28 december 2011 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
werkelijk? Ik heb alledrie potjes verloren, dus had niet anders verwacht. Mag ik nog wel "zomaar" spelen?
Dat willen wij ook zien. Maar kunnen niet opnemen ivm Peter Pan die opgenomen moet worden. Hmm. Uitzending gemist dan maar...quote:Op woensdag 28 december 2011 20:22 schreef Karina het volgende:
Ik wilde eigenlijk Ali B kijken - shoot me - maar ik neem het op, kijk het morgen wel.
Zo, dan ontbreekt er ongeveer niets, geloof ik?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]en toen ik beneden kwam, stond de thee en kerstkransjes klaar.
Klopt helemaal hoor. En terecht..quote:Op woensdag 28 december 2011 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Je was nog niet klaar met je laatste potje, maar de deadline was allang verstreken, en omdat de uitslag niet uitmaakt heb ik de boel toch maar bijgewerkt
Zomaar spelen mag altijd
Leuk programma he? En ik vind Ali B een sympathieke gozer, hij doet het erg goed.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat willen wij ook zien. Maar kunnen niet opnemen ivm Peter Pan die opgenomen moet worden. Hmm. Uitzending gemist dan maar...
Nee, eigenlijk niet... ik heb ook al weekendquote:Op woensdag 28 december 2011 20:23 schreef Eska het volgende:
[..]
Zo, dan ontbreekt er ongeveer niets, geloof ik?
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:23 schreef Flitspaal het volgende:
A gogo is afgelopen.
We gaan hier weer gezamelijk WIDM 2002 kijken.
Laterz
Wie is de Mol? Wat leukquote:Op woensdag 28 december 2011 20:23 schreef Flitspaal het volgende:
A gogo is afgelopen.
We gaan hier weer gezamelijk WIDM 2002 kijken.
Laterz
Ik heb het nog nooit gezien, maar ik krijg altijd zo'n jeuk van Ali, dus denk niet dat ik het programma kan uitzittenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat willen wij ook zien. Maar kunnen niet opnemen ivm Peter Pan die opgenomen moet worden. Hmm. Uitzending gemist dan maar...
Erg leuk programma.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk programma he? En ik vind Ali B een sympathieke gozer, hij doet het erg goed.
Het is echt leuk. Vanavond Rob de Nijs.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien, maar ik krijg altijd zo'n jeuk van Ali, dus denk niet dat ik het programma kan uitzitten
De rest van dit jaar lekker genieten dus!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet... ik heb ook al weekend
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:25 schreef Eska het volgende:
[..]
De rest van dit jaar lekker genieten dus!
Een oud seizoenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu al Wie is de Mol?? Dat begint toch pas in januari??
Ja, maar ik lees net dat je Ali 'sympathiek' vindt, dus dat jij het dan leuk noemt zegt me niet zoveelquote:Op woensdag 28 december 2011 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is echt leuk. Vanavond Rob de Nijs.
2002 gaat hij kijken. Toen het nog zonder BN'ers was (tenminste, ik denk dat hij dat bedoelde met WIDM).quote:Op woensdag 28 december 2011 20:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
2002 zegt iequote:Op woensdag 28 december 2011 20:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Soms had ik gewild dat ik eerder was geboren. Lekker de flowerpower tijd meemakenquote:
Gewoon Ali negeren dan. Het is leuk te zien hoe de rapper een nummer van de andere artiest zingt en andersom.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar ik lees net dat je Ali 'sympathiek' vindt, dus dat jij het dan leuk noemt zegt me niet zoveel
Ik ben ook geen Ali B fan maar dit programma doet hij echt leuk!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar ik lees net dat je Ali 'sympathiek' vindt, dus dat jij het dan leuk noemt zegt me niet zoveel
Echt wel, sowieso heeft de babyboom generatie een prachtige tijd meegemaaktquote:Op woensdag 28 december 2011 20:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Soms had ik gewild dat ik eerder was geboren. Lekker de flowerpower tijd meemaken
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Soms had ik gewild dat ik eerder was geboren. Lekker de flowerpower tijd meemaken
Eens.. En dan ook naar Woodstock!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die laatste lijkt op Adele, beetje breedquote:Op woensdag 28 december 2011 20:27 schreef peaceman het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Soms, ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:26 schreef FritsFlits het volgende:
Ja ik ookquote:Op woensdag 28 december 2011 20:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon Ali negeren dan. Het is leuk te zien hoe de rapper een nummer van de andere artiest zingt en andersom.
Hm, nouja, misschien me er eens aan wagenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Ali B fan maar dit programma doet hij echt leuk!
Ik heb al anderhalve week weekend. Dinsdag hoef ik pas weer te werken.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maar Diaan, ik ben jaloers op je! Ik moet nog een dagje om 6 uur op
Als er nu 1 Marokkaan goed geïntegreerd is, dan is hij wel..quote:Op woensdag 28 december 2011 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Hm, nouja, misschien me er eens aan wagen
Sowieso het muziektijdperkquote:Op woensdag 28 december 2011 20:28 schreef peaceman het volgende:
Eigenlijk wil ik heel vaak dat ik het had meegemaakt en niet soms...
Sorry. Maar nog 1 dagje en dan heb je ook weekend!!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een afkap van The The
Maar Diaan, ik ben jaloers op je! Ik moet nog een dagje om 6 uur op
Ik ga er van genietenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry. Maar nog 1 dagje en dan heb je ook weekend!!
Dat is erg lekker. Peace hoeft pas weer op 9 januari te werken.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:29 schreef Nanuq het volgende:
[..]
Ik heb al anderhalve week weekend. Dinsdag hoef ik pas weer te werken.
Niet alleen muzikaal. Ook politiek erg interessant. De hele levensopvatting ook: Make love not war.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Sowieso het muziektijdperkDe jaren '90 was niet zo super hoor. Gelukkig had ik vaak Radio 10 op
Jammer dat het 's nachts wat rustiger is hierquote:Op woensdag 28 december 2011 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ga er van genietenNachttop2000uurtjes zijn het fijnst
Ik vind de nummers van Ray of Light het beste, vooral Frozen.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:31 schreef Nanuq het volgende:
De eerste liedjes van Madonna vind ik niet veel aan, maar haar latere werk is supergoed.
Ik blijf er jeuk van krijgenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als er nu 1 Marokkaan goed geïntegreerd is, dan is hij wel..
Nachttop2000 uurtjes zijn minder fijn als je kinderen hebt. Alhoewel ze wel lief voor ons zijn de laatste dagen... zo rond half 9 wakker!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ga er van genietenNachttop2000uurtjes zijn het fijnst
Dat waren toch de jaren 60?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niet alleen muzikaal. Ook politiek erg interessant. De hele levensopvatting ook: Make love not war.![]()
![]()
Ik heb vanmiddag besloten morgen vrij te nemenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry. Maar nog 1 dagje en dan heb je ook weekend!!
Goed besluitquote:Op woensdag 28 december 2011 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag besloten morgen vrij te nemen
We hebben het er ook over dat we graag toen jong waren geweest.quote:
En de periode met Coppola, The Godfather, Apocalypse Nowquote:Op woensdag 28 december 2011 20:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niet alleen muzikaal. Ook politiek erg interessant. De hele levensopvatting ook: Make love not war.![]()
![]()
Nee, dat niet, maar de vrijdag met het weekend in het vooruitzicht vind ik nooit zo ergquote:Op woensdag 28 december 2011 20:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goed besluitBen je vrijdag ook vrij??
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En de periode met Coppola, The Godfather, Apocalypse Now![]()
Als je zolang blijft liggen heb je het kennelijk nodigquote:Op woensdag 28 december 2011 20:33 schreef Karina het volgende:
Ik heb besloten de wekker te zetten, zodat ik morgen niet weer tot 10 uur in mijn nest lig
Hung Up, Miles Away, La Isla Bonita, Like A Prayer en Live To Tell, ze heeft zoveel moois gemaakt.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind de nummers van Ray of Light het beste, vooral Frozen.
Je mocht toch maar een half uurtje blijven?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog steeds in het cafe, zo wel naar huis
Je hebt de loonstrookjes gezien?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:34 schreef peaceman het volgende:
Ah nu het duurste achtergrond koortje ooit.
Ja maar opnieuw in de rij gaan staanquote:Op woensdag 28 december 2011 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je mocht toch maar een half uurtje blijven?
Hmmh dat is minder idd. Nog een jaar of 15, dan hebben ook zij behoefte aan uitslapenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nachttop2000 uurtjes zijn minder fijn als je kinderen hebt. Alhoewel ze wel lief voor ons zijn de laatste dagen... zo rond half 9 wakker!
Wie, wat, waar, hoe, wat, waarom, wanneer?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:34 schreef peaceman het volgende:
Ah nu het duurste achtergrond koortje ooit.
Ik ook niet eigenlijk. Dit jaar wel vrij genomen omdat we traditiegetrouw op 30 december oliebollen bakken bij mn ouders.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar de vrijdag met het weekend in het vooruitzicht vind ik nooit zo erg
quote:
Check de line-up maar eens op wikipedia..quote:Op woensdag 28 december 2011 20:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wie, wat, waar, hoe, wat, waarom, wanneer?
Goed gedaan!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja maar opnieuw in de rij gaan staan
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jammer van de cover door Jon & Vangelis
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:34 schreef FritsFlits het volgende:
Grappig, dacht even dat Jon & Vangelis waren gestart
Dat is I feel Love.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wanneer gaat ze nou kreunen?
Ach de oudste van 9 redt zichzelf wel, als de jongste wakker is, wordt het een ander verhaal. En heel soms haalt de oudste de jongste op en kunnen wij nog even blijven liggen.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hmmh dat is minder idd. Nog een jaar of 15, dan hebben ook zij behoefte aan uitslapen
En bijna al haar andere jaren 70-werkquote:
macArthur park niet. I feel love is wel de ergste qua kreunen.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En bijna al haar andere jaren 70-werk
Wauw, dat is wel een ideaal kind danquote:Op woensdag 28 december 2011 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach de oudste van 9 redt zichzelf wel, als de jongste wakker is, wordt het een ander verhaal. En heel soms haalt de oudste de jongste op en kunnen wij nog even blijven liggen.
MacArthur Park is zinloos verkracht door Donnaquote:Op woensdag 28 december 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
macArthur park niet. I feel love is wel de ergste qua kreunen.
Love to love you is nog wel ff erger.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
macArthur park niet. I feel love is wel de ergste qua kreunen.
Optie Aquote:Op woensdag 28 december 2011 20:38 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Loopt mijn radio achter of kijk je op de lijst
Donequote:Op woensdag 28 december 2011 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
Check de line-up maar eens op wikipedia..
De oudste??quote:Op woensdag 28 december 2011 20:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wauw, dat is wel een ideaal kind dan
State of Independence haalde in de uitvoering van Jon & Vangelis dus niet de hitparades. In de versie van Donna Summer was dat wel even anders. Gladgestreken door producer Quincy Jones en met medewerking van Michael Jackson, Brenda Russell, James Ingram, Dionne Warwick, Kenny Loggins, Michael McDonald, Christopher Cross, Lionel Ritchie en Stevie Wonder stootte het door tot diverse hitparades waaronder die van Nederland.quote:
Waar is anders die neus van Michael Jackson van betaald?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat die loonstrookjes wel meevielen
Die mening deel ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
MacArthur Park is zinloos verkracht door Donna
Die verhuiskosten bedoel je?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Waar is anders die neus van Michael Jackson van betaald?
quote:
Tissues bij zich?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Komt een vent bij de dokter..
Mwah.... er zijn nog veel duurdere te bedenken hoor. Zelfs van relatief onbekende bands.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
Check de line-up maar eens op wikipedia..
Ik zag wat je deedquote:Op woensdag 28 december 2011 20:44 schreef laxus13 het volgende:
Cover van Martha & The Vandellas is beter![]()
Ja idd.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:44 schreef laxus13 het volgende:
Cover van Martha & The Vandellas is beter![]()
Zou wel een goed nummer voor hem zijn inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:44 schreef Wilskracht het volgende:
Moet opeens aan Paul Turner denken
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:49 schreef horned_reaper het volgende:
(Wel jammer dat deze versie is ingekort)![]()
Wisten jullie trouwens dat de oude bassist van Kayak in 2002 staatssecretaris van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen is geworden?
2x Nee.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wisten jullie dat de toetsenist al jaren de muziek doet voor Youp van 't Hek?
Ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ben ik dan de enige die dit niet zo geweldig vind?
Neequote:Op woensdag 28 december 2011 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ben ik dan de enige die dit niet zo geweldig vind?
Pas maar op, straks wordt Peace jaloersquote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wordt Peace jaloers
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Wie zit er bij mij in de kamer??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |