Sowieso was dat een geweldige editie. Rage Against the Machine, Bjork, Therapy?, Urban Dance Squad.. enz.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:58 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, ik stond er ook tussen. Was geweldig ja. En idd ineens die zon!
Rage was ook echt geweldig dat jaar.quote:
Oh, dat ding aan de zijkant?quote:
Niet mijn ding.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Rage was ook echt geweldig dat jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Netjes!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh, dat ding aan de zijkant?Done
Was mijn eerste festival. Nu heel wat erbij en still going strong! 2012 zal alweer mijn 12e lowlands worden.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:05 schreef Eska het volgende:
[..]
Niet mijn ding.![]()
Festival-gebeuren liep toen ook wel zo'n beetje op z'n eind, voor mij. Steeds vaker bands/artiesten waar ik niet veel mee had. Goed mogelijk dat Pinkpop '94 zo'n beetje m'n laatste keer was. (een enkel lokaal 'festvalletje' uitgezonderd)
Ik ben volgens mij daarna nog 1 keer geweest.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:05 schreef Eska het volgende:
[..]
Niet mijn ding.![]()
Festival-gebeuren liep toen ook wel zo'n beetje op z'n eind, voor mij. Steeds vaker bands/artiesten waar ik niet veel mee had. Goed mogelijk dat Pinkpop '94 zo'n beetje m'n laatste keer was. (een enkel lokaal 'festvalletje' uitgezonderd)
En toch kunnen ze uit dat gat wegkomenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volendam heeft helemaal geen treinstation!
Ik wel, maar mijn muzieksmaak is raarquote:Op woensdag 28 december 2011 20:12 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Net gecheckt:
De vrouwen hier vinden het ook niks.
Ik hoef het ook niet hoor!!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:12 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Net gecheckt:
De vrouwen hier vinden het ook niks.
Zelfkennis +1quote:Op woensdag 28 december 2011 20:13 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik wel, maar mijn muzieksmaak is raar
Dat was Volendams hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 20:11 schreef Wilskracht het volgende:
Nick zingt best goed in het Engels
Die staan dan ook hogerquote:Op woensdag 28 december 2011 20:15 schreef Nanuq het volgende:
Ik vind dit nummer niet veel aan. Bruce heeft veel betere nummers gemaakt.
Saaiheid troef inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:15 schreef Nanuq het volgende:
Ik vind het ook behoorlijk hoog genoteerd voor zo'n nietszeggend nummer als ik kijk wat ie allemaal voor een juweeltjes achter zich laatquote:Op woensdag 28 december 2011 20:15 schreef Nanuq het volgende:
En Simon zong er ook door heen dus dat viel niet meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |