Duitse Herderquote:Op woensdag 28 december 2011 19:39 schreef Flitspaal het volgende:
Wat zegt hij?
Bij een slechte plaat de hond uitlaten?
Eerst morgen maar eens een hond kopen dan...
minister in Australiequote:Op woensdag 28 december 2011 19:43 schreef peaceman het volgende:
Die zanger.. ook nooit meer wat van vernomen...
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Garretquote:Op woensdag 28 december 2011 19:44 schreef peaceman het volgende:
[..]altijd wel iemand die serieus reageert... zie de
bij mijn post..
Altijd in voor extra info, ik gebruik altijd dezelfde PI en ga ze niet vaak bekijken.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:44 schreef peaceman het volgende:
[..]altijd wel iemand die serieus reageert... zie de
bij mijn post..
Ik wist het echt wel hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 19:46 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Altijd in voor extra info, ik gebruik altijd dezelfde PI en ga ze niet vaak bekijken.
ROD STEWART
Ik wilde hem al niet postenquote:
Die staat op 5 dus een plek hoger dan Adelequote:Op woensdag 28 december 2011 19:47 schreef andre347 het volgende:
Wanneer komt Zanger Rinus? Of pas op de laatste dag..
Zolang ze niet zingt is ze wel leukquote:Op woensdag 28 december 2011 19:52 schreef Olga het volgende:
Ilse kan me nog steeds niet echt boeien
Sorry ik val niet op vrouwenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zolang ze niet zingt is ze wel leuk
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zolang ze niet zingt is ze wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toepasselijkquote:Op woensdag 28 december 2011 19:57 schreef Eska het volgende:
Ik herinner me weer een Pinkpop-met-regen ('94 geloof ik). Dit nummer werd toen heel hard meegezongen vanonder veel plastic zakken.
Daar stond ik tussen. Ge-wel-dig optreden was dat.... en tijdens dit nummer brak de zon door!quote:Op woensdag 28 december 2011 19:57 schreef Eska het volgende:
Ik herinner me weer een Pinkpop-met-regen ('94 geloof ik). Dit nummer werd toen heel hard meegezongen vanonder veel plastic zakken.
Message to my girlquote:Op woensdag 28 december 2011 19:57 schreef Olga het volgende:
Message to my girl vind ik de mooiste, al is die van Splitz Enz, de band van de broers Finn voor Crowded House
Hey, was jij dat, die probeerde te overschreeuwen.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:57 schreef Eska het volgende:
Ja, ik stond er ook tussen. Was geweldig ja. En idd ineens die zon!quote:Op woensdag 28 december 2011 19:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar stond ik tussen. Ge-wel-dig optreden was dat.... en tijdens dit nummer brak de zon door!
Uiteraard!quote:Op woensdag 28 december 2011 19:58 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Hey, was jij dat, die probeerde te overschreeuwen.
Sowieso was dat een geweldige editie. Rage Against the Machine, Bjork, Therapy?, Urban Dance Squad.. enz.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:58 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, ik stond er ook tussen. Was geweldig ja. En idd ineens die zon!
Rage was ook echt geweldig dat jaar.quote:
Oh, dat ding aan de zijkant?quote:
Niet mijn ding.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Rage was ook echt geweldig dat jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Netjes!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh, dat ding aan de zijkant?Done
Was mijn eerste festival. Nu heel wat erbij en still going strong! 2012 zal alweer mijn 12e lowlands worden.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:05 schreef Eska het volgende:
[..]
Niet mijn ding.![]()
Festival-gebeuren liep toen ook wel zo'n beetje op z'n eind, voor mij. Steeds vaker bands/artiesten waar ik niet veel mee had. Goed mogelijk dat Pinkpop '94 zo'n beetje m'n laatste keer was. (een enkel lokaal 'festvalletje' uitgezonderd)
Ik ben volgens mij daarna nog 1 keer geweest.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:05 schreef Eska het volgende:
[..]
Niet mijn ding.![]()
Festival-gebeuren liep toen ook wel zo'n beetje op z'n eind, voor mij. Steeds vaker bands/artiesten waar ik niet veel mee had. Goed mogelijk dat Pinkpop '94 zo'n beetje m'n laatste keer was. (een enkel lokaal 'festvalletje' uitgezonderd)
En toch kunnen ze uit dat gat wegkomenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volendam heeft helemaal geen treinstation!
Ik wel, maar mijn muzieksmaak is raarquote:Op woensdag 28 december 2011 20:12 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Net gecheckt:
De vrouwen hier vinden het ook niks.
Ik hoef het ook niet hoor!!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:12 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Net gecheckt:
De vrouwen hier vinden het ook niks.
Zelfkennis +1quote:Op woensdag 28 december 2011 20:13 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik wel, maar mijn muzieksmaak is raar
Dat was Volendams hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 20:11 schreef Wilskracht het volgende:
Nick zingt best goed in het Engels
Die staan dan ook hogerquote:Op woensdag 28 december 2011 20:15 schreef Nanuq het volgende:
Ik vind dit nummer niet veel aan. Bruce heeft veel betere nummers gemaakt.
Saaiheid troef inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:15 schreef Nanuq het volgende:
Ik vind het ook behoorlijk hoog genoteerd voor zo'n nietszeggend nummer als ik kijk wat ie allemaal voor een juweeltjes achter zich laatquote:Op woensdag 28 december 2011 20:15 schreef Nanuq het volgende:
En Simon zong er ook door heen dus dat viel niet meequote:
Wel liefquote:Op woensdag 28 december 2011 20:17 schreef Eska het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat nu, eenbij iedere post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |