Wel liefquote:Op woensdag 28 december 2011 20:17 schreef Eska het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat nu, eenbij iedere post?
Netjes gedaan!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, één kind bij opa en oma, ander kind in bed. Nu rustig zitten, luisteren en Fok!en.
Ze zingt aardig, maar ik vind haar iets te vers voor de Top2000. En ze hoort zeker niet in de top 100 thuis.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:18 schreef Flitspaal het volgende:
Adele zingt best goed hoor.
En 6 nummers valt best mee op een totaal van 2000.
Jahwel, alleen vallen de noteringen een beetje hoog uit..quote:Op woensdag 28 december 2011 20:18 schreef Flitspaal het volgende:
Ze hoort bij de Burger King thuis, maar niet in de bovenste regionen van de Top2000quote:Op woensdag 28 december 2011 20:19 schreef Nanuq het volgende:
[..]
Ze zingt aardig, maar ik vind haar iets te vers voor de Top2000. En ze hoort zeker niet in de top 100 thuis.
6 is teveel.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:18 schreef Flitspaal het volgende:
Ja, zoiets idd.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:19 schreef Nanuq het volgende:
[..]
Ze zingt aardig, maar ik vind haar iets te vers voor de Top2000. En ze hoort zeker niet in de top 100 thuis.
Dat iddquote:Op woensdag 28 december 2011 20:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jahwel, alleen vallen de noteringen een beetje hoog uit..
WF mag je mee ophouden hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, één kind bij opa en oma, ander kind in bed. Nu rustig zitten, luisteren en Fok!en.
werkelijk? Ik heb alledrie potjes verloren, dus had niet anders verwacht. Mag ik nog wel "zomaar" spelen?quote:
Mede dankzij de 'briljante' oproep van Frits (quote:Op woensdag 28 december 2011 20:21 schreef Flitspaal het volgende:
Te vers is altijd moeilijk.
Net als die artiesten die strategisch overlijden, zoals Ramses 2 jaar geleden.
Steeg hij opeens giga.
Je was nog niet klaar met je laatste potje, maar de deadline was allang verstreken, en omdat de uitslag niet uitmaakt heb ik de boel toch maar bijgewerktquote:Op woensdag 28 december 2011 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
werkelijk? Ik heb alledrie potjes verloren, dus had niet anders verwacht. Mag ik nog wel "zomaar" spelen?
Dat willen wij ook zien. Maar kunnen niet opnemen ivm Peter Pan die opgenomen moet worden. Hmm. Uitzending gemist dan maar...quote:Op woensdag 28 december 2011 20:22 schreef Karina het volgende:
Ik wilde eigenlijk Ali B kijken - shoot me - maar ik neem het op, kijk het morgen wel.
Zo, dan ontbreekt er ongeveer niets, geloof ik?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]en toen ik beneden kwam, stond de thee en kerstkransjes klaar.
Klopt helemaal hoor. En terecht..quote:Op woensdag 28 december 2011 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Je was nog niet klaar met je laatste potje, maar de deadline was allang verstreken, en omdat de uitslag niet uitmaakt heb ik de boel toch maar bijgewerkt
Zomaar spelen mag altijd
Leuk programma he? En ik vind Ali B een sympathieke gozer, hij doet het erg goed.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat willen wij ook zien. Maar kunnen niet opnemen ivm Peter Pan die opgenomen moet worden. Hmm. Uitzending gemist dan maar...
Nee, eigenlijk niet... ik heb ook al weekendquote:Op woensdag 28 december 2011 20:23 schreef Eska het volgende:
[..]
Zo, dan ontbreekt er ongeveer niets, geloof ik?
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:23 schreef Flitspaal het volgende:
A gogo is afgelopen.
We gaan hier weer gezamelijk WIDM 2002 kijken.
Laterz
Wie is de Mol? Wat leukquote:Op woensdag 28 december 2011 20:23 schreef Flitspaal het volgende:
A gogo is afgelopen.
We gaan hier weer gezamelijk WIDM 2002 kijken.
Laterz
Ik heb het nog nooit gezien, maar ik krijg altijd zo'n jeuk van Ali, dus denk niet dat ik het programma kan uitzittenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat willen wij ook zien. Maar kunnen niet opnemen ivm Peter Pan die opgenomen moet worden. Hmm. Uitzending gemist dan maar...
Erg leuk programma.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk programma he? En ik vind Ali B een sympathieke gozer, hij doet het erg goed.
Het is echt leuk. Vanavond Rob de Nijs.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien, maar ik krijg altijd zo'n jeuk van Ali, dus denk niet dat ik het programma kan uitzitten
De rest van dit jaar lekker genieten dus!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet... ik heb ook al weekend
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:25 schreef Eska het volgende:
[..]
De rest van dit jaar lekker genieten dus!
Een oud seizoenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu al Wie is de Mol?? Dat begint toch pas in januari??
Ja, maar ik lees net dat je Ali 'sympathiek' vindt, dus dat jij het dan leuk noemt zegt me niet zoveelquote:Op woensdag 28 december 2011 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is echt leuk. Vanavond Rob de Nijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |