Hung Up, Miles Away, La Isla Bonita, Like A Prayer en Live To Tell, ze heeft zoveel moois gemaakt.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind de nummers van Ray of Light het beste, vooral Frozen.
Je mocht toch maar een half uurtje blijven?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog steeds in het cafe, zo wel naar huis
Je hebt de loonstrookjes gezien?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:34 schreef peaceman het volgende:
Ah nu het duurste achtergrond koortje ooit.
Ja maar opnieuw in de rij gaan staanquote:Op woensdag 28 december 2011 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je mocht toch maar een half uurtje blijven?
Hmmh dat is minder idd. Nog een jaar of 15, dan hebben ook zij behoefte aan uitslapenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nachttop2000 uurtjes zijn minder fijn als je kinderen hebt. Alhoewel ze wel lief voor ons zijn de laatste dagen... zo rond half 9 wakker!
Wie, wat, waar, hoe, wat, waarom, wanneer?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:34 schreef peaceman het volgende:
Ah nu het duurste achtergrond koortje ooit.
Ik ook niet eigenlijk. Dit jaar wel vrij genomen omdat we traditiegetrouw op 30 december oliebollen bakken bij mn ouders.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar de vrijdag met het weekend in het vooruitzicht vind ik nooit zo erg
quote:
Check de line-up maar eens op wikipedia..quote:Op woensdag 28 december 2011 20:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wie, wat, waar, hoe, wat, waarom, wanneer?
Goed gedaan!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja maar opnieuw in de rij gaan staan
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jammer van de cover door Jon & Vangelis
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:34 schreef FritsFlits het volgende:
Grappig, dacht even dat Jon & Vangelis waren gestart
Dat is I feel Love.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wanneer gaat ze nou kreunen?
Ach de oudste van 9 redt zichzelf wel, als de jongste wakker is, wordt het een ander verhaal. En heel soms haalt de oudste de jongste op en kunnen wij nog even blijven liggen.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hmmh dat is minder idd. Nog een jaar of 15, dan hebben ook zij behoefte aan uitslapen
En bijna al haar andere jaren 70-werkquote:
macArthur park niet. I feel love is wel de ergste qua kreunen.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En bijna al haar andere jaren 70-werk
Wauw, dat is wel een ideaal kind danquote:Op woensdag 28 december 2011 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach de oudste van 9 redt zichzelf wel, als de jongste wakker is, wordt het een ander verhaal. En heel soms haalt de oudste de jongste op en kunnen wij nog even blijven liggen.
MacArthur Park is zinloos verkracht door Donnaquote:Op woensdag 28 december 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
macArthur park niet. I feel love is wel de ergste qua kreunen.
Love to love you is nog wel ff erger.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
macArthur park niet. I feel love is wel de ergste qua kreunen.
Optie Aquote:Op woensdag 28 december 2011 20:38 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Loopt mijn radio achter of kijk je op de lijst
Donequote:Op woensdag 28 december 2011 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
Check de line-up maar eens op wikipedia..
De oudste??quote:Op woensdag 28 december 2011 20:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wauw, dat is wel een ideaal kind dan
State of Independence haalde in de uitvoering van Jon & Vangelis dus niet de hitparades. In de versie van Donna Summer was dat wel even anders. Gladgestreken door producer Quincy Jones en met medewerking van Michael Jackson, Brenda Russell, James Ingram, Dionne Warwick, Kenny Loggins, Michael McDonald, Christopher Cross, Lionel Ritchie en Stevie Wonder stootte het door tot diverse hitparades waaronder die van Nederland.quote:
Waar is anders die neus van Michael Jackson van betaald?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat die loonstrookjes wel meevielen
Die mening deel ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
MacArthur Park is zinloos verkracht door Donna
Die verhuiskosten bedoel je?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Waar is anders die neus van Michael Jackson van betaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |