zeur nietquote:Op woensdag 28 december 2011 16:03 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Yeezy's.... *facepalm*
Koop dan gewoon Jordans ipv die namaakprut van Nye
Kijken hoeveel zere benen we nu hebben
Ik ook niet en met concords al helemaal niet. Die vind ik echt erg lelijk.quote:
Alleen daarom reden om te kopen.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:37 schreef vault_tec het volgende:
concords en yeezy's, getting moneyMensen die nog naar woei gaan morgen?
Ik ben er vrijdag op z'n vroegst pas om 12.15. Zal dan al weg zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:45 schreef vault_tec het volgende:
kan ook vrijdag zijnik ga morgen iig even langs, moet toch in de stad zijn
Gewoon een US 9,5 passen en tegen de verkoper zeggen: "past precies. Ik neem ze!" en dan aan mij geven wanneer ik er ben.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:48 schreef Atta-boy het volgende:
Dan heb je idd weinig kans denk ik. Ik ga miss vrijdag ook ff langs om te kijken.
Jammer.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:52 schreef Atta-boy het volgende:
Ik kan er niet zo vroeg zijn denk ik
je moeder ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:46 schreef matthijst het volgende:
Smaken verschillen heh
Ik vind die J(an)osti's waar men schijnbaar blij mee is spuuglelijk.
De colourway is tof, alleen NB is niet mijn ding.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:58 schreef vault_tec het volgende:
Anyway, heb foto's van die nb 1500 met tiffany accentenals die shape niet te lomp is koop ik ze in januari
.
[ afbeelding ]
Huh, hoe weet jij dan dat mijn moeder die J(an)osti's ook spuuglelijk vindt?quote:
Weet niet, die rode janoski mag wel winnen van mij...quote:Op woensdag 28 december 2011 17:03 schreef Atta-boy het volgende:
Ziet er nice uit, hopen dat de shape te doen is.
Waarom zit die NB 1500 nog in de soty eigenlijk? Is die shape wel goed ofzo?
Van mij de salmon toe. Maar m'n persoonlijke favoriet is snel gestrand. De koston's.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:04 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Weet niet, die rode janoski mag wel winnen van mij...
Andermans smaak afzeiken en dan geen haat verwachten. En iets over seks met je moeder en dat ik het daarom weetquote:Op woensdag 28 december 2011 17:03 schreef matthijst het volgende:
[..]
Huh, hoe weet jij dan dat mijn moeder die J(an)osti's ook spuuglelijk vindt?
Salmon toe > af1 danquote:Op woensdag 28 december 2011 17:09 schreef Atta-boy het volgende:
Van mij zou nu de salmon toe idd mogen winnen of de af1 denim.
Die janoski is voor mij de minste van de 4. No hate.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:27 schreef Cpt. het volgende:
AF1
Denim op schoenen
Van mij mag de Janoski winnen.
Niet zo janken huilie, ik zeg er nota bene bij dat smaken verschillen. Ik vind janosti's lelijk, anderen vinden concords lelijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:06 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Andermans smaak afzeiken en dan geen haat verwachten. En iets over seks met je moeder en dat ik het daarom weet
Heeft om 1 of andere reden nogal een 'aparte' schare aanhangers en maar weinig volgelingen binnen 'de scene', vast niet in de laatste plaats wegens de chav-associaties die ze oproepen (vooral in GB dé pauperschoen, zoals BW's in NL). Opvallend grote groep verzamelaars in Frankrijk (staat een paar op Ebay.fr nu voor 1000 euro). In de US zijn er dan wel weer wat meer liefhebbers en die balen dan weer dat veel modellen de laatste jaren alleen in Europa worden uitgebracht.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:53 schreef Nezhi het volgende:
Haten op een schoen waarvan je de naam niet eens goed kan spellen.
Wat voor drakenschoenen zijn dat, Modus?
$6000.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:07 schreef vault_tec het volgende:
haha, klasgenoot van mij heeft daar ook 6 paar van. Snap het alleen niet.
Lol, alsof dat een ijkpunt is in dit topic. Er komt geen schoen voorbij die ooit echt in een sport gebruikt wordt. Allemaal marketing hier. Durf te wedden dat iedereen ook coca cola drinkt.quote:
Fuck cola, groene ijsthee van liptonquote:Op woensdag 28 december 2011 19:32 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Lol, alsof dat een ijkpunt is in dit topic. Er komt geen schoen voorbij die ooit echt in een sport gebruikt wordt. Allemaal marketing hier. Durf te wedden dat iedereen ook coca cola drinkt.
Ik gebruik m'n lunarglide Nikes daadwerkelijk voor hardlopen en m'n koston's (en daarvoor janoski's en dunks) ook voor het occasioneel skaten. Of is mij nu ook maar wat aangepraat?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:32 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Lol, alsof dat een ijkpunt is in dit topic. Er komt geen schoen voorbij die ooit echt in een sport gebruikt wordt. Allemaal marketing hier. Durf te wedden dat iedereen ook coca cola drinkt.
Dat klopt, maar ik bedoelde dan ook gewoon dragen voor alledag. Veel van de modellen die hier de revue passeren zijn helemaal niet geschikt voor serieus hardlopen en worden daar ook niet voor gekocht, door mij ook niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:32 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ik heb m'n lunarglide gekocht na iets van 6 verschillende modellen geprobeerd te hebben en m'n looppatroon uitgebreid terug te hebben gekeken. Was niet 'zomaar' een aankoop waar ik later besloot mee te gaan lopen. De nieuwe free zou ik erbij willen voor in de zomer om m'n voeten verder aan te sterken.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik bedoelde dan ook gewoon dragen voor alledag. Veel van de modellen die hier de revue passeren zijn helemaal niet geschikt voor serieus hardlopen en worden daar ook niet voor gekocht, door mij ook niet.
Ik wist dat iemand ging reageren.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:47 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb m'n lunarglide gekocht na iets van 6 verschillende modellen geprobeerd te hebben en m'n looppatroon uitgebreid terug te hebben gekeken. Was niet 'zomaar' een aankoop waar ik later besloot mee te gaan lopen. De nieuwe free zou ik erbij willen voor in de zomer om m'n voeten verder aan te sterken.
Snap ik, maar wou gewoon even mijn situatie aangeven.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand ging reageren.. Als ik zeg 'veel vrouwen dragen rode schoenen' had er ook wel een vrouw gepost 'nou ik niet hoor!'. Ik zei dan ook niet 'alle'.
.
Uhhhhhh, ja?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:36 schreef don-diablo het volgende:
Ik gebruik m'n lunarglide Nikes daadwerkelijk voor hardlopen en m'n koston's (en daarvoor janoski's en dunks) ook voor het occasioneel skaten. Of is mij nu ook maar wat aangepraat?
troll.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:02 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Uhhhhhh, ja?
Vooral skaten erbij halen. Dat is al helemaal 1 zooi van marketing bij elkaar.
je lunar dingen zit ik ff te bekijken maar daar kan ik geen echte atleet schoenen van maken. Het is geen bos en geen wegzool. Freerunners heb je al helemaal niets aan behalve als je in de stad stil staat voor de KFC.
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:02 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Uhhhhhh, ja?
Vooral skaten erbij halen. Dat is al helemaal 1 zooi van marketing bij elkaar.
je lunar dingen zit ik ff te bekijken maar daar kan ik geen echte atleet schoenen van maken. Het is geen bos en geen wegzool. Freerunners heb je al helemaal niets aan behalve als je in de stad stil staat voor de KFC.
Ik weet het. Die zouden kijken om me te helpen met een paartje, maar als het echt druk is gaat het over en dat verwacht ik ook wel.quote:
maat 48 lijkt mij echt klote als je 'fatsoenlijke' sneakers wilt kopen. Of je moet basketbal schoenen kopen.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:06 schreef Xlarge het volgende:
Mijn nieuwe zijn ook binnengekomen , vanuit Duisland
[ afbeelding ]
Maat 48 dan
ballin'quote:Op donderdag 29 december 2011 12:52 schreef HAL9000S het volgende:
Volgens mij krijg ik vandaag m'n US9 era en US9,5 chukka binnen en volgende week de US9,5 era. Geen idee meer wat ik er voor kwijt was... volgens mij zo rond de 120 per stuk.
Is ook zo, de meeste schoenen gaan tot 47.5 + dat in nederland nauwelijks voorraad boven de 47 isquote:Op donderdag 29 december 2011 14:35 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
maat 48 lijkt mij echt klote als je 'fatsoenlijke' sneakers wilt kopen. Of je moet basketbal schoenen kopen.
Die era US9 gaat sowieso gelijk weer weg... de chukka ff kijken hoe die fit. Volgens mij is ook elke schoen fugly als je ze maat 48 rockt, lol.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:35 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
maat 48 lijkt mij echt klote als je 'fatsoenlijke' sneakers wilt kopen. Of je moet basketbal schoenen kopen.
[..]
ballin'
quote:Beschikbare maten bij Woei morgen:
8 8,5 9 9 9,5 10 10 10,5
Handschoentje included.
Je kunt mazzel hebben als je vroeg bent. Ik zie het voor mezelf niet gebeuren. Mijn maat is zo veel voorkomend dat je snel achter de feiten aanloopt bij zoiets, omdat een locaal iemand er zo is en ik 3 uur moet treinen.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:50 schreef HAL9000S het volgende:
Geen idee nog.... straks checken als ik thuis ben. Welke trainers?
Bazige patta's dezequote:Op donderdag 29 december 2011 15:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind de rubberen strap niet zo, dus dat wil ik ff irl zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit soort vans, passen ze goed bij donkere jeans?
wat vinden jullie, is het wel mooi of ziet het er niet te antiek uit?
Met een summiere afwijking naar noordoost maar uiteindelijk toch wel gewoon naar beneden.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:29 schreef kadeya het volgende:
Hoe vallen Clae's in vergelijking tot Nike?
jij doet niet veel moeite voor iets, he? Er staat zelfs een tyfus lange lijst in de OP waarvan een paar in Amsterdam, en de rest wordt hier vaak genoeg gepost.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:17 schreef Bryan181 het volgende:
Ben morgen in adam, wat zijn de beste sneakershops?
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Met een summiere afwijking naar noordoost maar uiteindelijk toch wel gewoon naar beneden.
Ok bedankt.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Met een summiere afwijking naar noordoost maar uiteindelijk toch wel gewoon naar beneden.
Bedankt man.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:27 schreef Bryan181 het volgende:
Heerlijk die huilebalkies hier. Ik houd fok in leven pieperd
Volgens mij hou je alleen V&A in leven.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:27 schreef Bryan181 het volgende:
Heerlijk die huilebalkies hier. Ik houd fok in leven pieperd
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:17 schreef electrocrash het volgende:
antiek nee. "Heritage" look, ja. Met donkere denim kan je vrijwel alles combineren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit soort vans, passen ze goed bij donkere jeans?
wat vinden jullie, is het wel mooi of ziet het er niet te antiek uit?
Maar draag vooral wat je zelf tof vindt![]()
ja daar schijn ik het inderdaad ook niet slecht te doenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:40 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Volgens mij hou je alleen V&A in leven.
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:29 schreef kadeya het volgende:
Volgens mij vallen Nikes een beetje kleiner.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:29 schreef kadeya het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft een paartje in Antwerpen gescoord.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:33 schreef don-diablo het volgende:
De gel saga was bij de woei in 5 minuten uitverkocht. Niet raar wanneer je 10 paar in de verkoop hebt en mensen in de rij staan. Vraag me af of mooiboy nog geweest is.
Ik ben morgen pas in Antwerpen. Als ik er vandaag al was, was ik ook heengegaan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die heeft een paartje in Antwerpen gescoord.
Ik ga binnenkort eens ff kijken wat er allemaal weg kan....quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:41 schreef don-diablo het volgende:
Wanneer ga je je collectie uitdunnen Hal?
Je air trainer 3 sertig ook?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:48 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens ff kijken wat er allemaal weg kan....
Dat weet ik niet. Herinner me alleen dat jij die had en de mintos die ik graag zelf had gehad in m'n collectie.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:23 schreef HAL9000S het volgende:
Die heb ik al lang niet meer volgens mij
Ik vind het ook een schoen die altijd kan en daarom wou ik em ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:28 schreef HAL9000S het volgende:
Mintos rock ik keiveel man, prima schoen voor vrijwel alle aangelegenheden.
Waarom geen Campus of Gazelle?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind het ook een schoen die altijd kan en daarom wou ik em ook.
Blijf het een lelijke schoen vinden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:58 schreef Modus het volgende:
Nieuwe Air Flow cw in de pre-order bij Hanon, for those interested.
Ik heb nu alleen nog een copepan wat in feite ook een campus (x copenhagen) is. Maar het is gewoon net dat beetje meer als een normale campus.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:42 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Waarom geen Campus of Gazelle?lijkt er een beetje op.
Die AF1...mijn ogen...
Ze zijn lomp idd. Ik heb dan alleen de duckboot en die vind ik wel nice. Dat past wel bij een af1, maar dat Amerikanen er zo wild van worden begrijp ik niet. Dunks zijn zoveel relaxter in alles.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:42 schreef HAL9000S het volgende:
Vreselijk. Heb sowieso niks met AF1, vind de neus en zool veel te lomp, net klompjes.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:19 schreef Nezhi het volgende:
*klikt 2x next page*
#29 – JEREMY SCOTT x ADIDAS ORIGINALS TEDDY BEAR/PANDA
*stopt met lezen*
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:38 schreef electrocrash het volgende:
Ik zag dit op fb en ik moet het laten zien
[ afbeelding ]
House of Hoopsquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:17 schreef vault_tec het volgende:
haddaway's / foamposites vind ik tof maar geen idee waar te koop + duur op ze bay
Alsnog geen geld. Ik doe rustig aan met schoenen tot ik weer stage loopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:33 schreef Cpt. het volgende:
HET JAAR EINDIGT NOG MOOI DEZE NOG KUNNEN KOPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]Hij, zij of het is stam + tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Totaalzinloos op 31-12-2011 17:57:23 ]
totaal correctquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:45 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Hij, zij of het is stam + t![]()
.quote:
Lockwood.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:54 schreef Atta-boy het volgende:
Patent leather is bijna altijd een fail![]()
Waar was je geweest dan dat je ze irl gezien hebt?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die heeft een paartje in Antwerpen gescoord.
Jah? Ik vind het een vreselijke schoen (sryquote:Op maandag 2 januari 2012 16:57 schreef Modus het volgende:
In overvloede in het salesrek, probably..
http://skatestore.nl/ alleen nog maat us 10 en 12, en http://revert.nl/product/18614-stefan-janoski-sb.html us 4.5, 5 en 11.5, en hier maat 9 t/m 12: http://www.rollin.nl/product/stefan-janoski-sb/10044/quote:Op maandag 2 januari 2012 16:56 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Aangezien ik niet zo thuis ben in Nike SB een vraag van mn broertje:
Zijn deze nog ergens te krijgen zo ja waar?
Nike SB Janoski Red/White/Black
[ afbeelding ]
Ja ik denk dat deze het zijn, mn broertje is nogal kleurenblind (no jokequote:Op maandag 2 januari 2012 17:28 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
Enige die ik kan vinden die erop lijkt, Red Earth / White
Kan deze nergens vinden
Fake. Janoskis hebben geen stuffed tongue.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik hoor net dat hij deze bedoelt:
[ afbeelding ]
*facepalm*
Haal die rode met zwarte swoosh en maak het wit met typex.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja ik denk dat deze het zijn, mn broertje is nogal kleurenblind (no joke)
Als je nou even zeker weet welke c/w lulloquote:Op maandag 2 januari 2012 17:00 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Jah? Ik vind het een vreselijke schoen (sry) maar mn broer is helemaal weg ervan.... Dus heb je concrete tips, lullo
Zulke maatjes -> [OUD] Vraag en aanbod 86quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:37 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Ik weet jullie willen allemaal Jordans, check:
http://verkopers.marktplaats.nl/5725671
Jordan 6 is wel nice maar andere prioriteiten eerstquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:37 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Ik weet jullie willen allemaal Jordans, check:
http://verkopers.marktplaats.nl/5725671
Vriend van me heeft nog wel interesse in de US10 denk ik, ik zal hem even berichtenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:24 schreef matthijst het volgende:
Het zal wel niet heh, maar ik heb hier nog twee paar Concords staan:
maat 44 (US10) en maat 38 (Y5.5). Mocht iemand nog interesse hebben, anders gaan ze terug naar Nike. (herenmaat 175 euro, kindermaat 100 euro).
Maatje te groot, provider cw is welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:25 schreef Chase_Utley het volgende:
Als iemand interesse heeft in NB Providers size 8 dacht ik, DM me up. Zijn 15 keer gedragen ofzo dus zal er niet de hoofdprijs voor vragen.
hi5quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:00 schreef Bryan181 het volgende:
paartje zwarte busenitz gekocht op calirootssss
Ze vallen klein trouwens; heb normaal altijd 44 Nike en dan zitten ze 'ruim' (zou 43,5 kunnen hebben denk ik), deze zitten precies aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:57 schreef iRemco het volgende:
[..]
Vriend van me heeft nog wel interesse in de US10 denk ik, ik zal hem even berichten
Aii laat dan maar zitten hij heeft Us10-10.5quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:14 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ze vallen klein trouwens; heb normaal altijd 44 Nike en dan zitten ze 'ruim' (zou 43,5 kunnen hebben denk ik), deze zitten precies aan.
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:47 schreef Bajskorv het volgende:
Thanks, dat maakt het volgende lijstje voor Antwerpen. Ubran Outfitters zit op 2 minuten lopen van mijn werk in Londen, dus dat skip ik even. In Gent vond ik enkel de Rewind Store, maar die doen wel NN07 en zijn dus top.
Vier
Kammenstraat 66
Lockwood Skatestore
IJzerenwaag 3-5
Lockwood
Lange Klarenstraat 14
Avenue
Lange Klarenstraat 29 IJzerenwaag 1
2000 Antwerp
A Cut Above
Kammenstraat 64
2000 Antwerp
Rewind Store
Sint-Pietersnieuwstraat 44/13, 9000
Gent
Ah ik wist dat er een winkel weg was uit Antwerpen, wist dat ik op zo'n afscheids sale geweest was maar niet meer van welke winkel.quote:
Bij Vier lagen de NP handschoenen (die collab met Hestra) met 30 procent korting. Bij twee paar werd dat veertig en bij drie paar vijftig procent... Wellicht interessant als er nog meerdere mensen die dingen willen kopen? Ik heb al een paar, en sowieso al teveel Hestra spul van vroeger (gaat eeuwig mee).quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:01 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ah ik wist dat er een winkel weg was uit Antwerpen, wist dat ik op zo'n afscheids sale geweest was maar niet meer van welke winkel.
Als het goed is heeft 4 wel de spullen van a cut above overgenomen maar dat zal wel niet veel meer zijn.
Lag er nog wat leuks ergens?
Pics:quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:14 schreef Bajskorv het volgende:
Uiteindelijk bij Avenue eindelijk wat uitgegeven. In de uitverkoop een relaxte blauwe corduroy broek van Norse Projects, t-shirt van Norse Projects en een paar Nike Toki (Suede Golden Hops). Alles bij elkaar 150 euro... Lijkt me een vrij goeie deal, die broek alleen was normaal 165 euro.
De schoenen zijn niet enorm bijzonder, maar voor iets van 40 euro wilde ik het laatste paar wel meenemen.
Dank je! Nee, Caliroots had betere foto's, maar die kan ik vanaf mijn BB niet linken helaas. Ik vind corduroy verder prima, als de omslag maar heel dun is en de vorm een beetje sportief. Bij NP zit dat allemaal goed!quote:
Wederom dank! Check de pinrol op Caliroots, ik kan het helaas niet linken. Ik vind hem echt netjes, maar iedereen zijn ding.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:35 schreef Modus het volgende:
Een corduroy broek omslaan is dan weer helemaal Steve Urkel..
net wakker, sorry. vind de broek wel tof. Wil zelf meer corduroys alleen geld te kort. Student zijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:00 schreef Bajskorv het volgende:
Vriendelijke vent ben jij, bedankt. Wellicht vergis ik me in de term, ik doel op een hele kleine omslag. Enfin, verder niet relevant.
Volgens mij vroeg ik enkel de exacte betekenis van een pinroll, ik hoef helemaal niks strak en ik laat me al helemaal niks voorschrijven...quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:05 schreef Modus het volgende:
Je laten voorschrijven hoe je je broek moet oprollen..
Kan je niet beter gewoon een skinny kopen als ie strak aan de onderkant moet?.
en het blijft gigantisch lelukkquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:21 schreef vault_tec het volgende:
bepaalde techniek bij het opvouwen van je broek zodat die strak zit:
[ afbeelding ]
zo moet het:
http://www.ehow.com/how_6402287_pin-roll-jeans.html
resultaat:
Terechten klachtquote:
Zoiets...quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:18 schreef Nezhi het volgende:
Corduroy vind ik wel mooi, maar ik zou echt niet weten waar ik het mee zou kunnen dragen, haha. Ik zoek nog steeds een bordeaux rode corduroy, H&M had mooie maar die zijn natuurlijk uitverkocht.
De Spring collectie van Nike is wel fapwaardig.
Ook nogsteeds opzoek.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:45 schreef Squidtail het volgende:
Iemand Clarks Desert Boots ergens nog in de sale gespot?
Echt kut in vergelijking met blauwe vans era'squote:Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef CharlotteHornys het volgende:
Iemand enig idee of rode vans era`s goed zitten?
'Gebrandt'.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:39 schreef Zwappel het volgende:
Die clarks dingen?
Ja dat stuk verdriet in schoenvorm staat wel op m'n netvlies gebrandt, dat vergeet ik nooit meer!
http://caliroots.com/c-store/search.asp?manuid=358
Hij kreeg ze toen toch gewoon zonder ID thuis gestuurd?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:58 schreef Atta-boy het volgende:
Volgens mij hebben ze wel een soort lijst van wat wel en wat niet mag, een gast op lb wilde nigga please er op en dat mocht nietzoiets was het geloof ik als ik het me goed herinner.
Bij het creeëren van je ID wordt de tekst al gecontroleerd, nog voordat er überhaupt sprake is van een bestelling.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:02 schreef Nezhi het volgende:
Hij kreeg ze toen toch gewoon zonder ID thuis gestuurd?
Was dat niet Leta of HAL?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:58 schreef Atta-boy het volgende:
Volgens mij hebben ze wel een soort lijst van wat wel en wat niet mag, een gast op lb wilde nigga please er op en dat mocht nietzoiets was het geloof ik als ik het me goed herinner.
http://farm6.static.flickr.com/5230/5635088685_14256e7ef6_o.pngquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Bij het creeëren van je ID wordt de tekst al gecontroleerd, nog voordat er überhaupt sprake is van een bestelling.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:34 schreef HAL9000S het volgende:
M'n free run + 2 iD's zijn binnen, zwaaar tevreden over de kwaliteit, de comfyness en de looks.
[ afbeelding ]
NIgga please er niet op gezetMawfakkas.
Aha, ik wist het.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:08 schreef Nezhi het volgende:
[..]
http://farm6.static.flickr.com/5230/5635088685_14256e7ef6_o.png
[..]
Klopt. Ik wilde N1GGA PL3ASE oid en ik kreeg 'm zonder idquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:02 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Hij kreeg ze toen toch gewoon zonder ID thuis gestuurd?
Kon je NIGGA PLEASE niet invullen en deed je daarom cijfers? want anders vind ik het vrij slordig dat zij hem toesturen zonder tekst in plaats van een waarschuwings/annuleringsmailtje ofzo te sturen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:00 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Klopt. Ik wilde N1GGA PL3ASE oid en ik kreeg 'm zonder id
Yup, NIGGA PLEASE werd sowieso afgekeurd. Wel jammer maar niet erg genoeg om m'n ID's terug te sturen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:55 schreef mergbot het volgende:
[..]
Kon je NIGGA PLEASE niet invullen en deed je daarom cijfers? want anders vind ik het vrij slordig dat zij hem toesturen zonder tekst in plaats van een waarschuwings/annuleringsmailtje ofzo te sturen.
Deze misschien?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:51 schreef Skylark. het volgende:
Hee jongens, ik zoek gave rode sneakers. Beetje zoals dit:
[ afbeelding ]
Kleuren: Rood en wit. Hoger model.
Betaalbaar zou leuk zijn. Iemand suggesties?
do want.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:02 schreef HAL9000S het volgende:
Op lacebag staat een mooi paartje te koop
[ afbeelding ]
holy grail fapfapquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:02 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 januari 2012 23:27 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwRare bobbel omdat ik voorover leunde, denk ik. Zie het tenminste niet als ik rechtop sta...
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:02 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik ook. En meer ventilatie als een koston bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:10 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Zeker! Zit lekker, veel grip etc! Mooie schoen
http://images.freshnessma(...)d-canvas-pack-03.jpgquote:Op maandag 9 januari 2012 23:51 schreef Skylark. het volgende:
Hee jongens, ik zoek gave rode sneakers. Beetje zoals dit:
[ afbeelding ]
Kleuren: Rood en wit. Hoger model.
Betaalbaar zou leuk zijn. Iemand suggesties?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:08 schreef Atta-boy het volgende:
Kom ik net mooiboy ineens tegen in Utrecht![]()
Helaas was ik te laat om nog een paar jordans of lebrons voor ¤30 te kopen
Die tong mag wel achter de broekspijp. Vind het zo persoonlijk niks omdat het zo huge lijkt.quote:
Oh die gozer, wel eens gezien ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:26 schreef Atta-boy het volgende:
Buitenbadshitis een LB gast.
Mooiboy zijn die jordan 6jes youth size of gewoon mens7?
zien er goed uit, foto van de zolen?!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:29 schreef HAL9000S het volgende:
Hoeveel gusto % schatten jullie deze oreo's?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:33 schreef HAL9000S het volgende:
Mja ik geloof het wel... m'n nieuwe aankoop, best goede prijs.
Morgen gaat je envelop echt op de bus, letates
Zijn EU 40, maar heb ze al verkocht fapfapquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:26 schreef Atta-boy het volgende:
Buitenbadshitis een LB gast.
Mooiboy zijn die jordan 6jes youth size of gewoon mens7?
70?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:29 schreef HAL9000S het volgende:
Hoeveel gusto % schatten jullie deze oreo's?
[ afbeelding ]
Sowieso ziet de shape er wat anders uit. Meer uit 1 stuk en dat stukje voorop doet me denken aan de tier 0 dingen. Die hebben daar zo'n overlapping. Ik vind ze geslaagd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:04 schreef vault_tec het volgende:
toffe CW, waarom die stitching op de neus? Nog een maand, kan ik uit mijn sneaker winterslaap komen en weer schoenen kopen
ik snap niet wat je bedoeld met die tier 0 dingne :$quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Sowieso ziet de shape er wat anders uit. Meer uit 1 stuk en dat stukje voorop doet me denken aan de tier 0 dingen. Die hebben daar zo'n overlapping. Ik vind ze geslaagd.
Nike Tier 0.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:13 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ik snap niet wat je bedoeld met die tier 0 dingne :$
Herstel, fragment blazers.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:13 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ik snap niet wat je bedoeld met die tier 0 dingne :$
ja want ik weet niet wat tier 0 betekentquote:
Ja loopt daar precies overheen als ik foto's vergelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ja want ik weet niet wat tier 0 betekenthad het over het stukje voor op gedeelte.
Je bedoeld zo'n all court neus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |