Bij Vier lagen de NP handschoenen (die collab met Hestra) met 30 procent korting. Bij twee paar werd dat veertig en bij drie paar vijftig procent... Wellicht interessant als er nog meerdere mensen die dingen willen kopen? Ik heb al een paar, en sowieso al teveel Hestra spul van vroeger (gaat eeuwig mee).quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:01 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ah ik wist dat er een winkel weg was uit Antwerpen, wist dat ik op zo'n afscheids sale geweest was maar niet meer van welke winkel.
Als het goed is heeft 4 wel de spullen van a cut above overgenomen maar dat zal wel niet veel meer zijn.
Lag er nog wat leuks ergens?
Pics:quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:14 schreef Bajskorv het volgende:
Uiteindelijk bij Avenue eindelijk wat uitgegeven. In de uitverkoop een relaxte blauwe corduroy broek van Norse Projects, t-shirt van Norse Projects en een paar Nike Toki (Suede Golden Hops). Alles bij elkaar 150 euro... Lijkt me een vrij goeie deal, die broek alleen was normaal 165 euro.
De schoenen zijn niet enorm bijzonder, maar voor iets van 40 euro wilde ik het laatste paar wel meenemen.
Dank je! Nee, Caliroots had betere foto's, maar die kan ik vanaf mijn BB niet linken helaas. Ik vind corduroy verder prima, als de omslag maar heel dun is en de vorm een beetje sportief. Bij NP zit dat allemaal goed!quote:
Wederom dank! Check de pinrol op Caliroots, ik kan het helaas niet linken. Ik vind hem echt netjes, maar iedereen zijn ding.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:35 schreef Modus het volgende:
Een corduroy broek omslaan is dan weer helemaal Steve Urkel..
net wakker, sorry. vind de broek wel tof. Wil zelf meer corduroys alleen geld te kort. Student zijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:00 schreef Bajskorv het volgende:
Vriendelijke vent ben jij, bedankt. Wellicht vergis ik me in de term, ik doel op een hele kleine omslag. Enfin, verder niet relevant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |