zeur nietquote:Op woensdag 28 december 2011 16:03 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Yeezy's.... *facepalm*
Koop dan gewoon Jordans ipv die namaakprut van Nye
Kijken hoeveel zere benen we nu hebben
Ik ook niet en met concords al helemaal niet. Die vind ik echt erg lelijk.quote:
Alleen daarom reden om te kopen.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:37 schreef vault_tec het volgende:
concords en yeezy's, getting moneyMensen die nog naar woei gaan morgen?
Ik ben er vrijdag op z'n vroegst pas om 12.15. Zal dan al weg zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:45 schreef vault_tec het volgende:
kan ook vrijdag zijnik ga morgen iig even langs, moet toch in de stad zijn
Gewoon een US 9,5 passen en tegen de verkoper zeggen: "past precies. Ik neem ze!" en dan aan mij geven wanneer ik er ben.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:48 schreef Atta-boy het volgende:
Dan heb je idd weinig kans denk ik. Ik ga miss vrijdag ook ff langs om te kijken.
Jammer.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:52 schreef Atta-boy het volgende:
Ik kan er niet zo vroeg zijn denk ik
je moeder ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:46 schreef matthijst het volgende:
Smaken verschillen heh
Ik vind die J(an)osti's waar men schijnbaar blij mee is spuuglelijk.
De colourway is tof, alleen NB is niet mijn ding.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:58 schreef vault_tec het volgende:
Anyway, heb foto's van die nb 1500 met tiffany accentenals die shape niet te lomp is koop ik ze in januari
.
[ afbeelding ]
Huh, hoe weet jij dan dat mijn moeder die J(an)osti's ook spuuglelijk vindt?quote:
Weet niet, die rode janoski mag wel winnen van mij...quote:Op woensdag 28 december 2011 17:03 schreef Atta-boy het volgende:
Ziet er nice uit, hopen dat de shape te doen is.
Waarom zit die NB 1500 nog in de soty eigenlijk? Is die shape wel goed ofzo?
Van mij de salmon toe. Maar m'n persoonlijke favoriet is snel gestrand. De koston's.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:04 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Weet niet, die rode janoski mag wel winnen van mij...
Andermans smaak afzeiken en dan geen haat verwachten. En iets over seks met je moeder en dat ik het daarom weetquote:Op woensdag 28 december 2011 17:03 schreef matthijst het volgende:
[..]
Huh, hoe weet jij dan dat mijn moeder die J(an)osti's ook spuuglelijk vindt?
Salmon toe > af1 danquote:Op woensdag 28 december 2011 17:09 schreef Atta-boy het volgende:
Van mij zou nu de salmon toe idd mogen winnen of de af1 denim.
Die janoski is voor mij de minste van de 4. No hate.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:27 schreef Cpt. het volgende:
AF1
Denim op schoenen
Van mij mag de Janoski winnen.
Niet zo janken huilie, ik zeg er nota bene bij dat smaken verschillen. Ik vind janosti's lelijk, anderen vinden concords lelijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:06 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Andermans smaak afzeiken en dan geen haat verwachten. En iets over seks met je moeder en dat ik het daarom weet
Heeft om 1 of andere reden nogal een 'aparte' schare aanhangers en maar weinig volgelingen binnen 'de scene', vast niet in de laatste plaats wegens de chav-associaties die ze oproepen (vooral in GB dé pauperschoen, zoals BW's in NL). Opvallend grote groep verzamelaars in Frankrijk (staat een paar op Ebay.fr nu voor 1000 euro). In de US zijn er dan wel weer wat meer liefhebbers en die balen dan weer dat veel modellen de laatste jaren alleen in Europa worden uitgebracht.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:53 schreef Nezhi het volgende:
Haten op een schoen waarvan je de naam niet eens goed kan spellen.
Wat voor drakenschoenen zijn dat, Modus?
$6000.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:07 schreef vault_tec het volgende:
haha, klasgenoot van mij heeft daar ook 6 paar van. Snap het alleen niet.
Lol, alsof dat een ijkpunt is in dit topic. Er komt geen schoen voorbij die ooit echt in een sport gebruikt wordt. Allemaal marketing hier. Durf te wedden dat iedereen ook coca cola drinkt.quote:
Fuck cola, groene ijsthee van liptonquote:Op woensdag 28 december 2011 19:32 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Lol, alsof dat een ijkpunt is in dit topic. Er komt geen schoen voorbij die ooit echt in een sport gebruikt wordt. Allemaal marketing hier. Durf te wedden dat iedereen ook coca cola drinkt.
Ik gebruik m'n lunarglide Nikes daadwerkelijk voor hardlopen en m'n koston's (en daarvoor janoski's en dunks) ook voor het occasioneel skaten. Of is mij nu ook maar wat aangepraat?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:32 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Lol, alsof dat een ijkpunt is in dit topic. Er komt geen schoen voorbij die ooit echt in een sport gebruikt wordt. Allemaal marketing hier. Durf te wedden dat iedereen ook coca cola drinkt.
Dat klopt, maar ik bedoelde dan ook gewoon dragen voor alledag. Veel van de modellen die hier de revue passeren zijn helemaal niet geschikt voor serieus hardlopen en worden daar ook niet voor gekocht, door mij ook niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:32 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ik heb m'n lunarglide gekocht na iets van 6 verschillende modellen geprobeerd te hebben en m'n looppatroon uitgebreid terug te hebben gekeken. Was niet 'zomaar' een aankoop waar ik later besloot mee te gaan lopen. De nieuwe free zou ik erbij willen voor in de zomer om m'n voeten verder aan te sterken.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik bedoelde dan ook gewoon dragen voor alledag. Veel van de modellen die hier de revue passeren zijn helemaal niet geschikt voor serieus hardlopen en worden daar ook niet voor gekocht, door mij ook niet.
Ik wist dat iemand ging reageren.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:47 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb m'n lunarglide gekocht na iets van 6 verschillende modellen geprobeerd te hebben en m'n looppatroon uitgebreid terug te hebben gekeken. Was niet 'zomaar' een aankoop waar ik later besloot mee te gaan lopen. De nieuwe free zou ik erbij willen voor in de zomer om m'n voeten verder aan te sterken.
Snap ik, maar wou gewoon even mijn situatie aangeven.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand ging reageren.. Als ik zeg 'veel vrouwen dragen rode schoenen' had er ook wel een vrouw gepost 'nou ik niet hoor!'. Ik zei dan ook niet 'alle'.
.
Uhhhhhh, ja?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:36 schreef don-diablo het volgende:
Ik gebruik m'n lunarglide Nikes daadwerkelijk voor hardlopen en m'n koston's (en daarvoor janoski's en dunks) ook voor het occasioneel skaten. Of is mij nu ook maar wat aangepraat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |