ik vind hem erg leukquote:Op zondag 18 december 2011 11:07 schreef ik80lll het volgende:
[[ afbeelding ]
In de aanbieding loopgiraffe, leuk ding!
Zeg 25 euro?
Alleen ophalen, omgeviong nootdorp
Da's een grote, size 50/51quote:Op zondag 18 december 2011 12:28 schreef bitterend het volgende:
mrien op de laatste foto...die paarse muts met bolletje...hoe groot is ie?
Je kunt natuurlijk je eigen zwarte suffe verkopen en dan deze van mijn kopenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:48 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ruilen tegen een suffe zwarte?Maar nee, eerst weer een kind bakken voor ik dingen ga denken.
ik heb hem ook! ik vind hem echt super handig!quote:Op zondag 18 december 2011 17:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
Werkt die een beetje prettig??? De mijne, de swing, lijkt een beetje op te zijn... maar die heb ik ook heeeeel veel gebruikt.
60 euro alles bij elkaar? (ik zocht even op wat de nieuwprijs was en viel er haast door van mn stoel, 196,90 was het totaal)quote:Op zondag 18 december 2011 18:22 schreef Marjolijntje het volgende:
Chan, wat wil je voor die maxicosi hebben? en is ie op te sturen?
Die grote denk ik rond 1,5-2 jaarquote:Op zondag 18 december 2011 15:01 schreef bitterend het volgende:
Voor welke leeftijd zijn ze? sorry ben nog niet heel bekend met maten van mutjes
Bij een maxicosi niet doen! Er wordt behoorlijk gegooid met pakketten en dergelijke en dat wil je bij een MC juist nietquote:Op zondag 18 december 2011 19:24 schreef Asyniur het volgende:
chan, je zou het ook in een paar grote vuilniszakken kunnen verpakken. Zolang het maar gefrankeerd is naar gewicht en afmetingen blijft (volgens mij).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |