fijnquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:55 schreef dolphinqueen het volgende:
Maria het tuniekje en broekje zijn perfect aangekomen, dankjewel !! :-)
jij krijgt nog 1,86 terug omdat ik t in 1 dinges gepropt kreeg!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:06 schreef Sandous het volgende:
Kd, je inpakskillsgeweldig. Hier ook binnen!
Little hero kan ie nog paar keertjes aan dan is ie te klein *zovaakdragen modus*
Of ze mag een keer bestellen en dan geen verzendkostenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jij krijgt nog 1,86 terug omdat ik t in 1 dinges gepropt kreeg!
Wat heb je? Ook jurkjes oid? Ik moet qua broeken wel echt 44 hebben momenteel, vrees ikquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:26 schreef Asyniur het volgende:
Ik vind die badring ook echt een uitkomst. Harry heeft er heel lang ingezeten. Pas toen hij er steeds in ging staan en eruit probeerde te klimmen, heb ik het weggehaald omdat dat nóg gevaarlijker was dan los in bad zetten...
Zijn er nog mensen geïnteresseerd in zomerpositiekleding maat 42?
Kopen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:11 schreef Reilain het volgende:
Ohh Chan daar zou je er toch bijna 1 voor gaan proberen te bakken! Die is leuk!
Ik ga even kijken in de broeken. Ze zijn maat 40 van MissEtam. Heerlijk dunne katoen en ze zitten zá-lig.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:05 schreef Orea het volgende:
[..]
Wat heb je? Ook jurkjes oid? Ik moet qua broeken wel echt 44 hebben momenteel, vrees ik
quote:
Bij de Hema in de aanbiefing voor 5eurquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:53 schreef As1981 het volgende:
Nog iemand regenlaarsjes maat 23 te koop voor een leuk jongetje?
B2??? Jelte bedoel je?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:12 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben minder enthousiast. Rienk kon prima zitten, maar zakte in dat ding altijd onderuit. Die zat los in bad beter
Ik had hem te leen van mijn schoonzus, maar ben benieuwd of ik hem straks voor B2 wil gebruiken
wauw goeie deal!quote:Op zondag 18 december 2011 10:08 schreef Jipster het volgende:
Ik las hier laatst over de wallaboo voetenzak, en ik heb er een op mp gescoord, een rode voor 12,50!Mooi en fijn ding, bedankt voor de aanprijzingen
ik geloof Mignonne en Wickie!
quote:Op zondag 18 december 2011 10:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
wauw goeie deal!ga je vast veel plezier van hebben
ik wil een volwassen uitvoering voor in de autostoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |