ik vind hem erg leukquote:Op zondag 18 december 2011 11:07 schreef ik80lll het volgende:
[[ afbeelding ]
In de aanbieding loopgiraffe, leuk ding!
Zeg 25 euro?
Alleen ophalen, omgeviong nootdorp
Da's een grote, size 50/51quote:Op zondag 18 december 2011 12:28 schreef bitterend het volgende:
mrien op de laatste foto...die paarse muts met bolletje...hoe groot is ie?
Je kunt natuurlijk je eigen zwarte suffe verkopen en dan deze van mijn kopenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:48 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ruilen tegen een suffe zwarte?Maar nee, eerst weer een kind bakken voor ik dingen ga denken.
ik heb hem ook! ik vind hem echt super handig!quote:Op zondag 18 december 2011 17:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
Werkt die een beetje prettig??? De mijne, de swing, lijkt een beetje op te zijn... maar die heb ik ook heeeeel veel gebruikt.
60 euro alles bij elkaar? (ik zocht even op wat de nieuwprijs was en viel er haast door van mn stoel, 196,90 was het totaal)quote:Op zondag 18 december 2011 18:22 schreef Marjolijntje het volgende:
Chan, wat wil je voor die maxicosi hebben? en is ie op te sturen?
Die grote denk ik rond 1,5-2 jaarquote:Op zondag 18 december 2011 15:01 schreef bitterend het volgende:
Voor welke leeftijd zijn ze? sorry ben nog niet heel bekend met maten van mutjes
Bij een maxicosi niet doen! Er wordt behoorlijk gegooid met pakketten en dergelijke en dat wil je bij een MC juist nietquote:Op zondag 18 december 2011 19:24 schreef Asyniur het volgende:
chan, je zou het ook in een paar grote vuilniszakken kunnen verpakken. Zolang het maar gefrankeerd is naar gewicht en afmetingen blijft (volgens mij).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kaarr op 19-12-2011 19:17:21 ]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:43 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb nog een soort van tuinbroek NIEUW
Zwarte jeans salopette van het merk Salty Dog.
Banden van elastiek en deze zijn verstelbaar.
Maat is 104 maar valt als 92/98.
en het is een skinny model! dus de pijpen zijn skinny.
[ afbeelding ]
Ik weet dat ik ergens iets heb liggen, maar waar.. Ik zal eventjes voor je het huis afspeuren.quote:Op maandag 19 december 2011 20:57 schreef ymme het volgende:
Ik ben voor mijn hard groeiende zoon op zoek naar een mooie stoere winterjas in maat 98. (niet klein vallend). Hij heeft nu een 92/98 maar het past nog net en met een dikke trui is het een ramp om aan te krijgen.
*jongens winterjas maat 98* gezocht dus.
Ik wacht geduldig afquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:37 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Ik weet dat ik ergens iets heb liggen, maar waar.. Ik zal eventjes voor je het huis afspeuren.
Nee enveloppe past denk ik niet, kan het wel proberenquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:40 schreef Cathmar het volgende:
SC, leuk!! Krijg je dat in een envelop?
[..]
Dat méén je niet! Grrrrr heb vanmorgen net besteld. Potverdoriequote:Op dinsdag 20 december 2011 19:35 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb een bon voor 20% korting bij boumy.nl. Geldig tot 1 april 2012. Gratis voor de liefhebber
ik geloof dat ik er eentje heb; overgenomen van keshet; zelf niet gebruikt... kijk morgen ff voor je.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:19 schreef Poezebeest het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een puckababy piep liggen die ik kan overnemen?
het is geen kwestie van intrappen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:05 schreef danic het volgende:
Zouden ze daarin trappen? Heb via ideal betaald, dus de betaling is ook al rond....
Je hebt een pmquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:31 schreef danic het volgende:
Oh nou, in dat geval, Stiemie, mocht je hem nog hebben dan hoor ik het graag op korte termijn. Dan wil het even proberen.
Fijn, dank je! Kleur maakt mij weinig uit, zolang het maar geen roze isquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik geloof dat ik er eentje heb; overgenomen van keshet; zelf niet gebruikt... kijk morgen ff voor je.
tis een oranje geloof ik...!
kan ik ook direct marjolijn en bodpa de pakjes versturen..
Sorry Ymme, Het bleek een zomerjas te zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |