troll.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:02 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Uhhhhhh, ja?
Vooral skaten erbij halen. Dat is al helemaal 1 zooi van marketing bij elkaar.
je lunar dingen zit ik ff te bekijken maar daar kan ik geen echte atleet schoenen van maken. Het is geen bos en geen wegzool. Freerunners heb je al helemaal niets aan behalve als je in de stad stil staat voor de KFC.
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:02 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Uhhhhhh, ja?
Vooral skaten erbij halen. Dat is al helemaal 1 zooi van marketing bij elkaar.
je lunar dingen zit ik ff te bekijken maar daar kan ik geen echte atleet schoenen van maken. Het is geen bos en geen wegzool. Freerunners heb je al helemaal niets aan behalve als je in de stad stil staat voor de KFC.
Ik weet het. Die zouden kijken om me te helpen met een paartje, maar als het echt druk is gaat het over en dat verwacht ik ook wel.quote:
maat 48 lijkt mij echt klote als je 'fatsoenlijke' sneakers wilt kopen. Of je moet basketbal schoenen kopen.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:06 schreef Xlarge het volgende:
Mijn nieuwe zijn ook binnengekomen , vanuit Duisland
[ afbeelding ]
Maat 48 dan
ballin'quote:Op donderdag 29 december 2011 12:52 schreef HAL9000S het volgende:
Volgens mij krijg ik vandaag m'n US9 era en US9,5 chukka binnen en volgende week de US9,5 era. Geen idee meer wat ik er voor kwijt was... volgens mij zo rond de 120 per stuk.
Is ook zo, de meeste schoenen gaan tot 47.5 + dat in nederland nauwelijks voorraad boven de 47 isquote:Op donderdag 29 december 2011 14:35 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
maat 48 lijkt mij echt klote als je 'fatsoenlijke' sneakers wilt kopen. Of je moet basketbal schoenen kopen.
Die era US9 gaat sowieso gelijk weer weg... de chukka ff kijken hoe die fit. Volgens mij is ook elke schoen fugly als je ze maat 48 rockt, lol.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:35 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
maat 48 lijkt mij echt klote als je 'fatsoenlijke' sneakers wilt kopen. Of je moet basketbal schoenen kopen.
[..]
ballin'
quote:Beschikbare maten bij Woei morgen:
8 8,5 9 9 9,5 10 10 10,5
Handschoentje included.
Je kunt mazzel hebben als je vroeg bent. Ik zie het voor mezelf niet gebeuren. Mijn maat is zo veel voorkomend dat je snel achter de feiten aanloopt bij zoiets, omdat een locaal iemand er zo is en ik 3 uur moet treinen.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:50 schreef HAL9000S het volgende:
Geen idee nog.... straks checken als ik thuis ben. Welke trainers?
Bazige patta's dezequote:Op donderdag 29 december 2011 15:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind de rubberen strap niet zo, dus dat wil ik ff irl zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |