Kon je NIGGA PLEASE niet invullen en deed je daarom cijfers? want anders vind ik het vrij slordig dat zij hem toesturen zonder tekst in plaats van een waarschuwings/annuleringsmailtje ofzo te sturen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:00 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Klopt. Ik wilde N1GGA PL3ASE oid en ik kreeg 'm zonder id
Yup, NIGGA PLEASE werd sowieso afgekeurd. Wel jammer maar niet erg genoeg om m'n ID's terug te sturen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:55 schreef mergbot het volgende:
[..]
Kon je NIGGA PLEASE niet invullen en deed je daarom cijfers? want anders vind ik het vrij slordig dat zij hem toesturen zonder tekst in plaats van een waarschuwings/annuleringsmailtje ofzo te sturen.
Deze misschien?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:51 schreef Skylark. het volgende:
Hee jongens, ik zoek gave rode sneakers. Beetje zoals dit:
[ afbeelding ]
Kleuren: Rood en wit. Hoger model.
Betaalbaar zou leuk zijn. Iemand suggesties?
do want.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:02 schreef HAL9000S het volgende:
Op lacebag staat een mooi paartje te koop
[ afbeelding ]
holy grail fapfapquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:02 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 januari 2012 23:27 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwRare bobbel omdat ik voorover leunde, denk ik. Zie het tenminste niet als ik rechtop sta...
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:02 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik ook. En meer ventilatie als een koston bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:10 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Zeker! Zit lekker, veel grip etc! Mooie schoen
http://images.freshnessma(...)d-canvas-pack-03.jpgquote:Op maandag 9 januari 2012 23:51 schreef Skylark. het volgende:
Hee jongens, ik zoek gave rode sneakers. Beetje zoals dit:
[ afbeelding ]
Kleuren: Rood en wit. Hoger model.
Betaalbaar zou leuk zijn. Iemand suggesties?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:08 schreef Atta-boy het volgende:
Kom ik net mooiboy ineens tegen in Utrecht![]()
Helaas was ik te laat om nog een paar jordans of lebrons voor ¤30 te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |