Kon je NIGGA PLEASE niet invullen en deed je daarom cijfers? want anders vind ik het vrij slordig dat zij hem toesturen zonder tekst in plaats van een waarschuwings/annuleringsmailtje ofzo te sturen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:00 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Klopt. Ik wilde N1GGA PL3ASE oid en ik kreeg 'm zonder id
Yup, NIGGA PLEASE werd sowieso afgekeurd. Wel jammer maar niet erg genoeg om m'n ID's terug te sturen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:55 schreef mergbot het volgende:
[..]
Kon je NIGGA PLEASE niet invullen en deed je daarom cijfers? want anders vind ik het vrij slordig dat zij hem toesturen zonder tekst in plaats van een waarschuwings/annuleringsmailtje ofzo te sturen.
Deze misschien?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:51 schreef Skylark. het volgende:
Hee jongens, ik zoek gave rode sneakers. Beetje zoals dit:
[ afbeelding ]
Kleuren: Rood en wit. Hoger model.
Betaalbaar zou leuk zijn. Iemand suggesties?
do want.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:02 schreef HAL9000S het volgende:
Op lacebag staat een mooi paartje te koop
[ afbeelding ]
holy grail fapfapquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:02 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 januari 2012 23:27 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwRare bobbel omdat ik voorover leunde, denk ik. Zie het tenminste niet als ik rechtop sta...
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:02 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik ook. En meer ventilatie als een koston bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:10 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Zeker! Zit lekker, veel grip etc! Mooie schoen
http://images.freshnessma(...)d-canvas-pack-03.jpgquote:Op maandag 9 januari 2012 23:51 schreef Skylark. het volgende:
Hee jongens, ik zoek gave rode sneakers. Beetje zoals dit:
[ afbeelding ]
Kleuren: Rood en wit. Hoger model.
Betaalbaar zou leuk zijn. Iemand suggesties?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:08 schreef Atta-boy het volgende:
Kom ik net mooiboy ineens tegen in Utrecht![]()
Helaas was ik te laat om nog een paar jordans of lebrons voor ¤30 te kopen
Die tong mag wel achter de broekspijp. Vind het zo persoonlijk niks omdat het zo huge lijkt.quote:
Oh die gozer, wel eens gezien ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:26 schreef Atta-boy het volgende:
Buitenbadshitis een LB gast.
Mooiboy zijn die jordan 6jes youth size of gewoon mens7?
zien er goed uit, foto van de zolen?!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:29 schreef HAL9000S het volgende:
Hoeveel gusto % schatten jullie deze oreo's?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:33 schreef HAL9000S het volgende:
Mja ik geloof het wel... m'n nieuwe aankoop, best goede prijs.
Morgen gaat je envelop echt op de bus, letates
Zijn EU 40, maar heb ze al verkocht fapfapquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:26 schreef Atta-boy het volgende:
Buitenbadshitis een LB gast.
Mooiboy zijn die jordan 6jes youth size of gewoon mens7?
70?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:29 schreef HAL9000S het volgende:
Hoeveel gusto % schatten jullie deze oreo's?
[ afbeelding ]
Sowieso ziet de shape er wat anders uit. Meer uit 1 stuk en dat stukje voorop doet me denken aan de tier 0 dingen. Die hebben daar zo'n overlapping. Ik vind ze geslaagd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:04 schreef vault_tec het volgende:
toffe CW, waarom die stitching op de neus? Nog een maand, kan ik uit mijn sneaker winterslaap komen en weer schoenen kopen
ik snap niet wat je bedoeld met die tier 0 dingne :$quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Sowieso ziet de shape er wat anders uit. Meer uit 1 stuk en dat stukje voorop doet me denken aan de tier 0 dingen. Die hebben daar zo'n overlapping. Ik vind ze geslaagd.
Nike Tier 0.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:13 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ik snap niet wat je bedoeld met die tier 0 dingne :$
Herstel, fragment blazers.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:13 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ik snap niet wat je bedoeld met die tier 0 dingne :$
ja want ik weet niet wat tier 0 betekentquote:
Ja loopt daar precies overheen als ik foto's vergelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ja want ik weet niet wat tier 0 betekenthad het over het stukje voor op gedeelte.
Je bedoeld zo'n all court neus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |