Bij Vier lagen de NP handschoenen (die collab met Hestra) met 30 procent korting. Bij twee paar werd dat veertig en bij drie paar vijftig procent... Wellicht interessant als er nog meerdere mensen die dingen willen kopen? Ik heb al een paar, en sowieso al teveel Hestra spul van vroeger (gaat eeuwig mee).quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:01 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ah ik wist dat er een winkel weg was uit Antwerpen, wist dat ik op zo'n afscheids sale geweest was maar niet meer van welke winkel.
Als het goed is heeft 4 wel de spullen van a cut above overgenomen maar dat zal wel niet veel meer zijn.
Lag er nog wat leuks ergens?
Pics:quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:14 schreef Bajskorv het volgende:
Uiteindelijk bij Avenue eindelijk wat uitgegeven. In de uitverkoop een relaxte blauwe corduroy broek van Norse Projects, t-shirt van Norse Projects en een paar Nike Toki (Suede Golden Hops). Alles bij elkaar 150 euro... Lijkt me een vrij goeie deal, die broek alleen was normaal 165 euro.
De schoenen zijn niet enorm bijzonder, maar voor iets van 40 euro wilde ik het laatste paar wel meenemen.
Dank je! Nee, Caliroots had betere foto's, maar die kan ik vanaf mijn BB niet linken helaas. Ik vind corduroy verder prima, als de omslag maar heel dun is en de vorm een beetje sportief. Bij NP zit dat allemaal goed!quote:
Wederom dank! Check de pinrol op Caliroots, ik kan het helaas niet linken. Ik vind hem echt netjes, maar iedereen zijn ding.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:35 schreef Modus het volgende:
Een corduroy broek omslaan is dan weer helemaal Steve Urkel..
net wakker, sorry. vind de broek wel tof. Wil zelf meer corduroys alleen geld te kort. Student zijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:00 schreef Bajskorv het volgende:
Vriendelijke vent ben jij, bedankt. Wellicht vergis ik me in de term, ik doel op een hele kleine omslag. Enfin, verder niet relevant.
Volgens mij vroeg ik enkel de exacte betekenis van een pinroll, ik hoef helemaal niks strak en ik laat me al helemaal niks voorschrijven...quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:05 schreef Modus het volgende:
Je laten voorschrijven hoe je je broek moet oprollen..
Kan je niet beter gewoon een skinny kopen als ie strak aan de onderkant moet?.
en het blijft gigantisch lelukkquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:21 schreef vault_tec het volgende:
bepaalde techniek bij het opvouwen van je broek zodat die strak zit:
[ afbeelding ]
zo moet het:
http://www.ehow.com/how_6402287_pin-roll-jeans.html
resultaat:
Terechten klachtquote:
Zoiets...quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:18 schreef Nezhi het volgende:
Corduroy vind ik wel mooi, maar ik zou echt niet weten waar ik het mee zou kunnen dragen, haha. Ik zoek nog steeds een bordeaux rode corduroy, H&M had mooie maar die zijn natuurlijk uitverkocht.
De Spring collectie van Nike is wel fapwaardig.
Ook nogsteeds opzoek.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:45 schreef Squidtail het volgende:
Iemand Clarks Desert Boots ergens nog in de sale gespot?
Echt kut in vergelijking met blauwe vans era'squote:Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef CharlotteHornys het volgende:
Iemand enig idee of rode vans era`s goed zitten?
'Gebrandt'.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:39 schreef Zwappel het volgende:
Die clarks dingen?
Ja dat stuk verdriet in schoenvorm staat wel op m'n netvlies gebrandt, dat vergeet ik nooit meer!
http://caliroots.com/c-store/search.asp?manuid=358
Hij kreeg ze toen toch gewoon zonder ID thuis gestuurd?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:58 schreef Atta-boy het volgende:
Volgens mij hebben ze wel een soort lijst van wat wel en wat niet mag, een gast op lb wilde nigga please er op en dat mocht nietzoiets was het geloof ik als ik het me goed herinner.
Bij het creeëren van je ID wordt de tekst al gecontroleerd, nog voordat er überhaupt sprake is van een bestelling.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:02 schreef Nezhi het volgende:
Hij kreeg ze toen toch gewoon zonder ID thuis gestuurd?
Was dat niet Leta of HAL?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:58 schreef Atta-boy het volgende:
Volgens mij hebben ze wel een soort lijst van wat wel en wat niet mag, een gast op lb wilde nigga please er op en dat mocht nietzoiets was het geloof ik als ik het me goed herinner.
http://farm6.static.flickr.com/5230/5635088685_14256e7ef6_o.pngquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Bij het creeëren van je ID wordt de tekst al gecontroleerd, nog voordat er überhaupt sprake is van een bestelling.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:34 schreef HAL9000S het volgende:
M'n free run + 2 iD's zijn binnen, zwaaar tevreden over de kwaliteit, de comfyness en de looks.
[ afbeelding ]
NIgga please er niet op gezetMawfakkas.
Aha, ik wist het.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:08 schreef Nezhi het volgende:
[..]
http://farm6.static.flickr.com/5230/5635088685_14256e7ef6_o.png
[..]
Klopt. Ik wilde N1GGA PL3ASE oid en ik kreeg 'm zonder idquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:02 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Hij kreeg ze toen toch gewoon zonder ID thuis gestuurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |