SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit soort vans, passen ze goed bij donkere jeans?
wat vinden jullie, is het wel mooi of ziet het er niet te antiek uit?
Met een summiere afwijking naar noordoost maar uiteindelijk toch wel gewoon naar beneden.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:29 schreef kadeya het volgende:
Hoe vallen Clae's in vergelijking tot Nike?
jij doet niet veel moeite voor iets, he? Er staat zelfs een tyfus lange lijst in de OP waarvan een paar in Amsterdam, en de rest wordt hier vaak genoeg gepost.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:17 schreef Bryan181 het volgende:
Ben morgen in adam, wat zijn de beste sneakershops?
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Met een summiere afwijking naar noordoost maar uiteindelijk toch wel gewoon naar beneden.
Ok bedankt.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Met een summiere afwijking naar noordoost maar uiteindelijk toch wel gewoon naar beneden.
Bedankt man.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:27 schreef Bryan181 het volgende:
Heerlijk die huilebalkies hier. Ik houd fok in leven pieperd
Volgens mij hou je alleen V&A in leven.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:27 schreef Bryan181 het volgende:
Heerlijk die huilebalkies hier. Ik houd fok in leven pieperd
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:17 schreef electrocrash het volgende:
antiek nee. "Heritage" look, ja. Met donkere denim kan je vrijwel alles combineren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit soort vans, passen ze goed bij donkere jeans?
wat vinden jullie, is het wel mooi of ziet het er niet te antiek uit?
Maar draag vooral wat je zelf tof vindt![]()
ja daar schijn ik het inderdaad ook niet slecht te doenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:40 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Volgens mij hou je alleen V&A in leven.
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:29 schreef kadeya het volgende:
Volgens mij vallen Nikes een beetje kleiner.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:29 schreef kadeya het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft een paartje in Antwerpen gescoord.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:33 schreef don-diablo het volgende:
De gel saga was bij de woei in 5 minuten uitverkocht. Niet raar wanneer je 10 paar in de verkoop hebt en mensen in de rij staan. Vraag me af of mooiboy nog geweest is.
Ik ben morgen pas in Antwerpen. Als ik er vandaag al was, was ik ook heengegaan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die heeft een paartje in Antwerpen gescoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |