Ik ga binnenkort eens ff kijken wat er allemaal weg kan....quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:41 schreef don-diablo het volgende:
Wanneer ga je je collectie uitdunnen Hal?
Je air trainer 3 sertig ook?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:48 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens ff kijken wat er allemaal weg kan....
Dat weet ik niet. Herinner me alleen dat jij die had en de mintos die ik graag zelf had gehad in m'n collectie.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:23 schreef HAL9000S het volgende:
Die heb ik al lang niet meer volgens mij
Ik vind het ook een schoen die altijd kan en daarom wou ik em ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:28 schreef HAL9000S het volgende:
Mintos rock ik keiveel man, prima schoen voor vrijwel alle aangelegenheden.
Waarom geen Campus of Gazelle?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind het ook een schoen die altijd kan en daarom wou ik em ook.
Blijf het een lelijke schoen vinden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:58 schreef Modus het volgende:
Nieuwe Air Flow cw in de pre-order bij Hanon, for those interested.
Ik heb nu alleen nog een copepan wat in feite ook een campus (x copenhagen) is. Maar het is gewoon net dat beetje meer als een normale campus.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:42 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Waarom geen Campus of Gazelle?lijkt er een beetje op.
Die AF1...mijn ogen...
Ze zijn lomp idd. Ik heb dan alleen de duckboot en die vind ik wel nice. Dat past wel bij een af1, maar dat Amerikanen er zo wild van worden begrijp ik niet. Dunks zijn zoveel relaxter in alles.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:42 schreef HAL9000S het volgende:
Vreselijk. Heb sowieso niks met AF1, vind de neus en zool veel te lomp, net klompjes.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:19 schreef Nezhi het volgende:
*klikt 2x next page*
#29 – JEREMY SCOTT x ADIDAS ORIGINALS TEDDY BEAR/PANDA
*stopt met lezen*
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:38 schreef electrocrash het volgende:
Ik zag dit op fb en ik moet het laten zien
[ afbeelding ]
House of Hoopsquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:17 schreef vault_tec het volgende:
haddaway's / foamposites vind ik tof maar geen idee waar te koop + duur op ze bay
Alsnog geen geld. Ik doe rustig aan met schoenen tot ik weer stage loopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:33 schreef Cpt. het volgende:
HET JAAR EINDIGT NOG MOOI DEZE NOG KUNNEN KOPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]Hij, zij of het is stam + tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Totaalzinloos op 31-12-2011 17:57:23 ]
totaal correctquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:45 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Hij, zij of het is stam + t![]()
.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |