Dat kwam ook, omdat je haar zo goed zatquote:Op woensdag 28 december 2011 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was ook echt ontzettend gezellig en ik heb me zo vermaakt. Stonden we daar (als enige) met vlaggetjes en songfestivalminnend publiek tussen voornamelijk serieus 3J's-fans
.
Eerst uitgebreid gedineerd bij Vork, dat was op zich al een hoogtepuntquote:Op woensdag 28 december 2011 00:12 schreef Greys het volgende:
Ja zelfs degenen die eigenlijk amper iets met het Songfestival hadden, vonden het tof
Whehehe, een ware invasie waren wequote:Op woensdag 28 december 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
Ohja, snacken voorafDie arme medewerkers daar
Van 0 naar 20 bestellingen in enkele minutenquote:Op woensdag 28 december 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
Ohja, snacken voorafDie arme medewerkers daar
Oh was dat waarom men in een kring om ons heen ging staan. Ik dacht dat het de vlaggetjes, het zingen, en de algehele chaos wasquote:Op woensdag 28 december 2011 00:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had ook raspatatjes![]()
En een banaantjesshake![]()
En nog iets![]()
En iedereen meurde naar ui in de studio
Ja hoiquote:Op woensdag 28 december 2011 00:12 schreef Greys het volgende:
Ja zelfs degenen die eigenlijk amper iets met het Songfestival hadden, vonden het tof
Snap ik....maar ik hoop dat je een zekertje gaat wordenquote:Op woensdag 28 december 2011 00:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja hoi![]()
(Ik ben nog even een misschien hoor, maar ik wilde even komen wapperen)
Ik ook, vond het vorig jaar superleuk!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Snap ik....maar ik hoop dat je een zekertje gaat worden
Terwijl het toch ongeveer 180 graden ten opzichte van onze muzieksmaak staatquote:Op woensdag 28 december 2011 00:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook, vond het vorig jaar superleuk!
Twee jaar terug was het al vreselijk leuk (met maes, yvonne, Dirkh) terwijl er toen tig keer Shalalie in verschillende versies kwamquote:Op woensdag 28 december 2011 00:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Terwijl het toch ongeveer 180 graden ten opzichte van onze muzieksmaak staat![]()
Het was gewoon heul gezellig
Ja, het was de sfeer denk ikquote:Op woensdag 28 december 2011 00:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Terwijl het toch ongeveer 180 graden ten opzichte van onze muzieksmaak staat![]()
Het was gewoon heul gezellig
Ja dit dus, ik kom er ook niet voor terug naar NL. Maar ik kijk wel uit naar jullie aanwezigheidquote:Op woensdag 28 december 2011 01:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
Leuk! Als ik had gekund, was ik zeker meegegaan.
Vraag even na hoeveel mensen je mee mag nemen naar dat speciale vakquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
Vorig jaar waren we met 15 FOK!ers, zou leuk zijn als we weer zo'n groep hadden
Lijkt me ook niet geheel onbelangrijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vraag even na hoeveel mensen je mee mag nemen naar dat speciale vak
Helemaal logisch, maar stelll dat je er heel toevallig al was ofzo, wilde jullie er toch even op attenderen als die-hard ESFersquote:Op woensdag 28 december 2011 06:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja dit dus, ik kom er ook niet voor terug naar NL. Maar ik kijk wel uit naar jullie aanwezigheid
quote:Op woensdag 28 december 2011 08:13 schreef Dirkh het volgende:
Goedemorgen, checkerdecheck voor twee personen all inclusive. Graag zeezicht en een draaiorgel in de kamer.
Wat? Is er al een lijstje? Woei!quote:Op woensdag 28 december 2011 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Als ik zo niet meer via mobiel zit vul ik het lijstje even aan!
Uhuh, uhuhquote:
Dat wordt gezellig de 26e.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:28 schreef Dirkh het volgende:
MevrouwDirkh is zwaar beledigd. Dus of je er mevrouwtjeDirkh van wil maken. (dat was mijn inbreng)
Of Rolanda, dat mag ook.
Kijk, Dirk heeft het al geregeld! Topper!quote:Op woensdag 28 december 2011 12:28 schreef Dirkh het volgende:
MevrouwDirkh is zwaar beledigd. Dus of je er mevrouwtjeDirkh van wil maken. (dat was mijn inbreng)
Of Rolanda, dat mag ook.
Het is een vlotje, DieVanJou!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:13 schreef paddestoeltje het volgende:
[..]
Kijk, Dirk heeft het al geregeld! Topper!
Ik zal Takke via andere kanalen inlichten, ze is niet zoveel op Fok nowadays.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:34 schreef Greys het volgende:
OhDat wordt weer een gezellige zondag ja
![]()
Ik ga het even aanpassen
En Cat, ik heb Takketakkie ook een DM gestuurd! Denk je dat ze dat leest?
Tombo had heul geen 'echt' jurrekie!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:27 schreef Cat22 het volgende:
Greys! Tombo! GB! We doen onze jurrekies toch wel weer aan he?![]()
HEE HEE HEE, "niet hetzelfde" is niet meteen "niet echt"quote:Op woensdag 28 december 2011 13:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tombo had heul geen 'echt' jurrekie!![]()
Ik doe 'm wel aan, mits winterproof te maken
welke regio zit je?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:53 schreef indaha het volgende:
Ik wil graag mee, als ik met iemand kan meerijden want mijn man kan niet mee ivm met gips, anders waren we allebei gegaan met onze eigen auto .
Het was zo leuk vorig jaar
We nemen wel een vlaggetje voor je meequote:Op woensdag 28 december 2011 14:05 schreef BrandX het volgende:
Ik doe geen rokje of jurkje aan![]()
Maar leven jullie je vooral uit!
Oh met vlaggen zwaaien of andere gekkigheid ben ik snel voorquote:Op woensdag 28 december 2011 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
We nemen wel een vlaggetje voor je mee
(Vorig jaar waren de FOK!ers de enigen met vlaggetjesIedereen thuis die tv keek kon meteen zien waar we waren
)
Je kan echt niet wéér mee hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:53 schreef indaha het volgende:
Ik wil graag mee, als ik met iemand kan meerijden want mijn man kan niet mee ivm met gips, anders waren we allebei gegaan met onze eigen auto .
Het was zo leuk vorig jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MINE!quote:
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja hallooooo! Spijkerbroek eronder en klah!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tombo had heul geen 'echt' jurrekie!![]()
Ik doe 'm wel aan, mits winterproof te maken
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:01 schreef Greys het volgende:
Die jurkjes waren leuk om onszelf als Nederlanders te profileren op het échte Eurovisie in Dusseldorf, maar om nou tijdens een Nationaal Songfestival....
Ah, what the hell, we doen het gewoon![]()
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kan echt niet wéér mee hoor.![]()
Je was vorig jaar zo ongezellig in de auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
MINE!![]()
Ik zal proberen heel gezellig te zijn en alle songfestivalliedjes uit mijn hoofd te leren zodat ik ze mee kan playbacken (zingen wil ik jullie niet aandoen)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ik doe ook geen rokje of jurkje aan, maar leef jullie vooral uit!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:05 schreef BrandX het volgende:
Ik doe geen rokje of jurkje aan![]()
Maar leven jullie je vooral uit!
PM hem effe, dan vast welquote:Op woensdag 28 december 2011 17:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik doe ook geen rokje of jurkje aan, maar leef jullie vooral uit!![]()
Gaat LL ook mee?
Zullen we hem gewoon als meisje verkleden?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
PM hem effe, dan vast wel
Ik denk niet dat ie het durft, veel te bang dat iemand 'lekt' dat ie bij het Songfestival aanwezig is denk ik![]()
Dat kan ik niet belovenquote:Op woensdag 28 december 2011 17:52 schreef Greys het volgende:
Misschien als we allemaal plechtig beloven er met geen woord over te spreken op Facebook?
Goftedomme, nog een homo er bij.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:18 schreef Peter het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het percentage Homo's is nog te laag, dus ik ga ook mee
Ik heb zo het idee dat hij dan alsnog niet mee wilquote:Op woensdag 28 december 2011 17:52 schreef Greys het volgende:
Misschien als we allemaal plechtig beloven er met geen woord over te spreken op Facebook?
Als je het dan maar uiterlijk vrijdag laat weten alsjeblieftquote:Op woensdag 28 december 2011 19:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik moet even mijn agenda checken of ik mee kan wapperen
Ja, doe dat!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je het dan maar uiterlijk vrijdag laat weten alsjeblieft
Want dan kunnen we bij elkaar zitten allemaal.
Oh even ik ga morgen even iedereen die mee wil mijn bankreknr PMen, want als jullie het vast willen overmaken graag, anders moet ik 200+ euro gaan voorschietenIk geef vrijdagavond door hoeveel kaarten we willen en maandag er op maak ik het bedrag in 1x over, dan kost het namelijk maar 1x 1 euro transactiekosten en anders per aparte bestelling (en dan zitten we dus niet bij elkaar).
Loveless85quote:
En we gaan voor de opmaat en modulatie.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Natuurlijk. De troubadour is hetzelfde niet zonder mijn fout ingezette melancholiek.
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je het dan maar uiterlijk vrijdag laat weten alsjeblieft
Want dan kunnen we bij elkaar zitten allemaal.
Oh even ik ga morgen even iedereen die mee wil mijn bankreknr PMen, want als jullie het vast willen overmaken graag, anders moet ik 200+ euro gaan voorschietenIk geef vrijdagavond door hoeveel kaarten we willen en maandag er op maak ik het bedrag in 1x over, dan kost het namelijk maar 1x 1 euro transactiekosten en anders per aparte bestelling (en dan zitten we dus niet bij elkaar).
Da's lastig in te schatten, omdat het de vorige keer rond 23 uur afgelopen was geloof ik (?) maar toen was er maar 1 artiest en nu 6, waren er maar 4 nummers en nu 6 die gespeeld moesten worden, nu moeten er ook 6 artiesten geïntroduceerd worden met een filmpje oid denk ik en niet maar eentje ennnn de show is nu geproduceerd door John de Mol voor het eerst, dus wellicht wordt het grootser (en langer?). In elk geval is de studio een stuk groter begreep ik al.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:56 schreef Mama_Mia het volgende:
Is er enig idee hoe laat het afgelopen is? Is het mogelijk om nog een trein terug te pakken naar Enschede? Ik wil namelijk misschien wel mee, maar kan mogelijk ivm operatie niet rijden
23:51 de laatste trein met 1x overstappen, 23:21 een directe trein. Maar ik heb geen idee of het ook in de buurt van het station isquote:Op woensdag 28 december 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's lastig in te schatten, omdat het de vorige keer rond 23 uur afgelopen was geloof ik (?) maar toen was er maar 1 artiest en nu 6, waren er maar 4 nummers en nu 6 die gespeeld moesten worden, nu moeten er ook 6 artiesten geïntroduceerd worden met een filmpje oid denk ik en niet maar eentje ennnn de show is nu geproduceerd door John de Mol voor het eerst, dus wellicht wordt het grootser (en langer?). In elk geval is de studio een stuk groter begreep ik al.
Ik heb geen idee hoe laat op zondag de laatste trein naar Enschede gaat ook eerlijk gezegd.
*Ik kom toevallig even binnenvallen *quote:Op woensdag 28 december 2011 23:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Station hilversum noord is vlakbij maar iemand wil je vast wel naar hilversum station zelf brengen. Daar gaat de intercity
En niet om negatief te doen (ik noem het realistisch)... da's altijd best gevaarlijk met live uitzendingenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
*Ik kom toevallig even binnenvallen *
Dat is heel lief, maar dan moet MM wel zeker weten dat het op tijd is afgelopen
Ah da's mooiquote:Op woensdag 28 december 2011 23:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Studio 24 is de grootste studio op het mediapark. Zelfde terrein
Zouden daar meer parkeerautomaten zijn?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah da's mooiEn grotere studio had ik idd al begrepen.
Dus wordt de wachttijd op je jas wrs nog langer
Als het 't zelfde terrein is vreesch ik het ergstequote:Op woensdag 28 december 2011 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zouden daar meer parkeerautomaten zijn?![]()
Nee ik denk dat het inderdaad geen optie is om met de trein te gaanquote:Op woensdag 28 december 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
En niet om negatief te doen (ik noem het realistisch)... da's altijd best gevaarlijk met live uitzendingenEn je weet niet hoe lang je na afloop op je jas moet wachten bij de garderobe bv, Maes en ik moesten daar twee jaar geleden zeker een half uur op wachten denk ik.
En toen 3 uur in de rij voor de parkeerautomaatquote:Op woensdag 28 december 2011 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vond het vorig jaar allemaal best heel vlot gaan, maar ja...we werden na afloop ook zonder pardon de studio uit gebonjourd
Niet alleen de studio.... ook het pand.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vond het vorig jaar allemaal best heel vlot gaan, maar ja...we werden na afloop ook zonder pardon de studio uit gebonjourd
En op de stoep naast de parkeerautomaat van onze sokken gereden door Wes en Yoquote:Op woensdag 28 december 2011 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja!quote:
En het was fakking koud toen....maar gelukkig gin Maes voor ons allemaal in de rij staan, zodat wij een blaasontsteking konden oplopen op dat muurtjequote:Op woensdag 28 december 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En toen 3 uur in de rij voor de parkeerautomaat
Nee dat horen we 5 januariquote:Op woensdag 28 december 2011 23:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
We weten niet wie de artiesten zijn?
Is het al bijna 5 januari!?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat horen we 5 januari
In elk geval 6 verschillende artiesten, gekozen door een commissie uit meer dan 450 (!) inzendingen.
ik kan eventueel via Amsterdam rijden. Net gekeken, het is ongeveer een kwartiertje omrijden, dat overleef ik welquote:Op donderdag 29 december 2011 00:45 schreef MissBliss het volgende:
Jeetje, ik wil wel mee, maar kan echt niet voor vrijdag zeker weten of het wel kan.. Wat te doen?
Ik overleg morgen even met Re, of hij- als de situatie het toe laat- überhaupt mee zou willen. Zo ja bestel ik 2 kaartjes. Zo nee, bestel ik 1 kaartje en hoop ik dat ik tegen die tijd met iemand uit richting Amsterdam mee kan rijden?
Gezelllig,quote:Op donderdag 29 december 2011 12:34 schreef Takaiki het volgende:
De kanalen hebben me bereikt!![]()
![]()
Kaarten voor:
- Ingetje 79
- Greys
- Tha_Erik
- Tombolafan
- Dirkh
- mevrouwtjePaddoRolandaDirkh
- Goodbye
- yvonne
- Brechtje
- Cat22
- BrandX
-indaha
- Maes
- Peter
- Takaiki
Ik bied me bij deze ook aan als taxi voor Cat22, Tha-Erik en indaha
Ik gooi deze er nog even een keer in!quote:Op donderdag 29 december 2011 08:37 schreef Goodbye het volgende:
Het is trouwens weer op een zondag, hè? Zou ik dan ook eventueel met iemand mee kunnen rijden en/of kan iemand mij terugbrengen?
Vorig jaar was het nog best een gedoe voor mij omdat het OV op zondag naar Hilversum voor mij gewoon bijna niet te doen is.. Nu ben ik vorig jaar gebracht door mijn vriend en thuisgebracht door TomboMaar dat is niet iets waar ik van uit kan gaan.
Dus of ik mee ga hangt ook nog daar van af.
Takketaxi!quote:Op donderdag 29 december 2011 12:34 schreef Takaiki het volgende:
De kanalen hebben me bereikt!![]()
![]()
Kaarten voor:
- Takaiki
Ik bied me bij deze ook aan als taxi voor Cat22, Tha-Erik en indaha
Vlaai!quote:Op donderdag 29 december 2011 12:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Gezelllig,neemt Tha- Erik dan weer de songfestival cd'jes mee, dan kunnen we meezingen/playbacken
Als jullie iets eerder naar mij komen krijg je lekker koffie met vlaai en kun je Tommie en Ollie bewonderen
Ons heeft DOMDOMquote:Op donderdag 29 december 2011 16:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Takketaxi!![]()
[..]
Vlaai!Ollie en Tommie!
![]()
Erik, kom jij vanaf thuis of vanaf je door de weekse woonst? Of is het nog wat vroeg om dat te zeggen? Ik weet niet of Takkedinges weet waar jouw kamer woont namelijk.![]()
Mijnes ook.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:26 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ons heeft DOMDOM(die wel aan het raam blijft plakken
)
Mijn versie bleek standaard geleverd te worden met een slecht plakkertje. Bij de Halfords heb ik een nieuwe gehaald en nu gaat het prima. [/offtopic].quote:Op donderdag 29 december 2011 16:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah is dat de oplossing Cat? Wat een grafding is dat zeg
Ik kan wel gewoon in Eindhoven zijn dat weekend en dan weer gewoon vanaf mijn ouders' huis opgepikt worden, dat lijkt me het handigst.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:21 schreef Cat22 het volgende:
Erik, kom jij vanaf thuis of vanaf je door de weekse woonst? Of is het nog wat vroeg om dat te zeggen? Ik weet niet of Takkedinges weet waar jouw kamer woont namelijk.![]()
Gezellig!quote:Op donderdag 29 december 2011 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan wel gewoon in Eindhoven zijn dat weekend en dan weer gewoon vanaf mijn ouders' huis opgepikt worden, dat lijkt me het handigst.
Kijk maar tegen die tijd, ik houd altijd een plaatsje vrij jouquote:Op donderdag 29 december 2011 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan wel gewoon in Eindhoven zijn dat weekend en dan weer gewoon vanaf mijn ouders' huis opgepikt worden, dat lijkt me het handigst.
+ voorquote:Op donderdag 29 december 2011 16:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Kijk maar tegen die tijd, ik houd altijd een plaatsje vrij jou
Maar ik mag voorin.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Kijk maar tegen die tijd, ik houd altijd een plaatsje vrij jou
Dat zien we ook wel tegen die tijdquote:
quote:Beste Greys,
Via de TROS bereikte ons uw vragen over de kaarten met betrekking tot de opnames voor Het Nationaal Songfestival.
- De bedoeling is dat wij van te voren een aantal kaarten reserveren voor fans van het Nationaal Songfestival. Dat houdt dus in dat we rekening ermee kunnen houden in welk deel van de tribune alleen maar fans zitten.
- Er zijn alleen maar zit-plaatsen en geen sta-plaatsen
- De kosten voor de kaarten zijn ¤ 17,50 euro. Dit zijn ook de kosten in de ‘gewone’ verkoop.
Ik hoop dat ik zo al uw vragen heb beantwoord.
Met vriendelijke groet,
*naam*
Talpa
Volgens mij zitten wij dadelijk ergens waar heel veel camera's zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:12 schreef Greys het volgende:
Ik had nog even aan de TROS wat vragen gesteld (of het alleen zitplaatsen waren of staanplaatsen, want 2 jaar geleden was het zitten en vorig jaar staan), en of de kaarten straks in de gewone verkoop ook 17,50 gaan kosten. Ik kreeg via Talpa keurig binnen een uur antwoord
[..]
Tof!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:28 schreef MissBliss het volgende:
- MissBliss
- Re
Living on the edge, we gaan het risico maar gewoon nemen
Ja, doe!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:46 schreef Muis006 het volgende:
Zal ik meegaan, voor de diversiteit
Jaaaaa!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:46 schreef Muis006 het volgende:
Zal ik meegaan, voor de diversiteit
Jaaaa wij gaan meequote:Op donderdag 29 december 2011 17:50 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaa
En miss-dynastie en mister-dynastie gaan ook nog mee waarschijnlijk
Wat een mega clup wordt het zo, we mogen wel extra vlaggetjes gaan aanschaffen![]()
Kewl!quote:
quote:
Hoe lang zou het rijden zijn naar Azerbaijan?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:54 schreef Cat22 het volgende:
Eigenlijk zouden we ook naar het ESF moeten gaan. Dan huren we gewoon een touringcar.
Ah zitplaatsen! Dan kunnen Dirk en ik onze matchende pumps wel aan!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:12 schreef Greys het volgende:
Ik had nog even aan de TROS wat vragen gesteld (of het alleen zitplaatsen waren of staanplaatsen, want 2 jaar geleden was het zitten en vorig jaar staan), en of de kaarten straks in de gewone verkoop ook 17,50 gaan kosten. Ik kreeg via Talpa keurig binnen een uur antwoord
[..]
*giechel*quote:Op donderdag 29 december 2011 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah zitplaatsen! Dan kunnen Dirk en ik onze matchende pumps wel aan!
Al zolang op gewacht en eindelijk is het zover.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We have confirmation?quote:
Veeeeel te kort.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang zou het rijden zijn naar Azerbaijan?
Ready for take-off!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
NSF is a go ik herhaal NSF is a go.
Nee, snackbar De Vork heeft een groot probleem straks denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:04 schreef Cat22 het volgende:
We hebben trouwens wel een groot probleem.
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar halen we die?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:50 schreef Greys het volgende:
Wat een mega clup wordt het zo, we mogen wel extra vlaggetjes gaan aanschaffen![]()
Je snapte hem ook gewoon meteen!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, snackbar De Vork heeft een groot probleem straks denk ik.![]()
We moeten ergens anders afsprekenquote:Op donderdag 29 december 2011 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, snackbar De Vork heeft een groot probleem straks denk ik.![]()
Oh god, zal die het overleven?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:05 schreef Muis006 het volgende:
Grees, zal ik dan je carrot cake meenemen?
Hatseequote:Op donderdag 29 december 2011 18:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ach ja, ik ga mee en kan GB thuis brengen
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ach ja, ik ga mee en kan GB thuis brengen
Niet dus.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je hem tegen een horde hongerige fok!kers kan beschermen vast wel
Ik heb Roozjee ook gevraagd maar die heeft nog niet gereageerdquote:Op donderdag 29 december 2011 18:10 schreef Tha_Erik het volgende:
6 van de 22 zijn man. Waarvan er weer 4 vastzitten aan een vrouw. Waar zijn mijn mannelijke ESF-liefhebbers!? Hoort dit niet een homoding te zijn
?
Neem je loverrrrr mee.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:10 schreef Tha_Erik het volgende:
6 van de 22 zijn man. Waarvan er weer 4 vastzitten aan een vrouw. Waar zijn mijn mannelijke ESF-liefhebbers!? Hoort dit niet een homoding te zijn
?
Vorig jaar lukte dat best wel.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:10 schreef Greys het volgende:
Dat wordt echt leuk tv kijken voor de thuis-kijkende-FOK!ers
Spot de FOK!er!![]()
quote:
Jaquote:Op donderdag 29 december 2011 18:14 schreef indaha het volgende:
Ja vast wel aangezien wij wel weer de enigen zullen zijn met vlaggetjes
Ja dit gekkiequote:Op donderdag 29 december 2011 18:16 schreef Goodbye het volgende:
Greys, doe normaal.
Het zou toch van de zotte zijn om jou te vragen 'even' 400 euro voor te schieten?
Mocht ik willenquote:Op donderdag 29 december 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
Ja weet ik veel, mss hebben jullie dat allemaal gewoon op de plank liggen ergens, 400 eu
Eh, absoluut nietquote:Op donderdag 29 december 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
Ja weet ik veel, mss hebben jullie dat allemaal gewoon op de plank liggen ergens, 400 eu
Ook al had ik het op de plank liggen, dan nog zou ik het zoveel mogelijk vooraf betaald willen zien.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
Vlaggetjesjurken en pompoms ja.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:14 schreef indaha het volgende:
Ja vast wel aangezien wij wel weer de enigen zullen zijn met vlaggetjes
400 euro, dat is zoooooooooooooooooooooo jaren 90quote:Op donderdag 29 december 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
Ik heb alles bij elkaar liggen in de carnavalskist.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:24 schreef Greys het volgende:
Oh ja, die oranje en rood wit blauwe pompons, die moet ik weer even opzoeken![]()
Mag ik je briefjes aanraken?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
400 euro, dat is zoooooooooooooooooooooo jaren 90
bij mij ligt het per briefjes van 1000
Ik doe het ook alleen met bekende users in OUD. Er moet niet zomaar opeens een onbekende opduiken want die mag idd vooraf betalen.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik deed eerder groepsbestellingen voor Lush. Dan liet ik het ook altijd vooraf betalen (met narekening als verzenden goedkoper/duurder was etc.). Vond niemand een probleem en vond men ook heel logisch. Ik heb op dat forum ook mensen gezien die dus met een bestelling bleven zitten die niet betaald werd. Of - erger nog- de bestelling in goed vertrouwen hadden doorgestuurd naar de ontvanger die vervolgens niet betaalde.
Carnavalskist. Dat kan alleen maar in Limburgquote:Op donderdag 29 december 2011 18:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb alles bij elkaar liggen in de carnavalskist.
Exact.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Carnavalskist. Dat kan alleen maar in Limburg.
quote:
Toch wel nadat hij je betaald heeft he?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:29 schreef Greys het volgende:
Oh Erik, ik heb Dirkh vast ingelicht over de door jou gewenste matchende pumps
Dirkh heeft ook al betaaldquote:Op donderdag 29 december 2011 18:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toch wel nadat hij je betaald heeft he?
Bedankt! Ik wist dat ik op je kon rekenen voor dat soort zaken.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:29 schreef Greys het volgende:
Oh Erik, ik heb Dirkh vast ingelicht over de door jou gewenste matchende pumps
quote:
Got your back, beebquote:Op donderdag 29 december 2011 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bedankt! Ik wist dat ik op je kon rekenen voor dat soort zaken.
Ik reken wel op front row, willen wel indruk maken op televeequote:Op donderdag 29 december 2011 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat had ik nou nooit achter jou gezocht Dirk.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze gebruikte het juist als argument. Ik wist niet hoe snel ik moest betalen.
Aw! Jammerquote:Op donderdag 29 december 2011 18:37 schreef TheVulture het volgende:
Sorry maar live ga ik het niet redden... ik hoop wel 's avonds voor de buis te zitten
Klim bij Greys in de nek, dat vangt de aandacht vast wel.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik reken wel op front row, willen wel indruk maken op televee
Uhuh! Is het niet de aandacht van de camera, dan wel die van Paddo!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klim bij Greys in de nek, dat vangt de aandacht vast wel.
Dat is goed nieuws (aannemende dat ze dat ook daadwerkelijk gaan doen) als er nog een mega-order komt van op FOK!quote:Studio 24 beschikt over een tribune voor maximaal 550 personen. Door het grote vloeroppervlakte is het aantal personen uit te breiden tot 1950 personen.
De songfestivalinhoudelijke dingen boeien me ook geen ruk, ik ga/post puur voor de gezelligheidquote:Op donderdag 29 december 2011 18:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nee Greys, ik heb je per abuis verkeerd ingelicht
Ik lees net op de website van Dutchview:
[..]
Dat is goed nieuws (aannemende dat ze dat ook daadwerkelijk gaan doen) als er nog een mega-order komt van op FOK!![]()
Ik vind het wel typisch hoor btw, over de songfestivalinhoudelijke dingen pot geen hond, maar in de SC of bij een evenement is heel ESF en F&F er als de kippen bij
Ik hoop voor de mensen die gaan en voor ons, de kijkers, op een mooie show! Hopelijk gebruiken ze niet het decor van The Voice, zoals bij Sunday Night Feverquote:Op donderdag 29 december 2011 18:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben meerdere malen in studio 24 geweest. Het is veruit de grootste studio op het terrein. Ze bouwen daar van alles op en af en schuiven er zo een aantal tribunes bij.
Me to, en NSF is leuk, dus prima te combineren.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De songfestivalinhoudelijke dingen boeien me ook geen ruk, ik ga/post puur voor de gezelligheid
Ik kijk beide niet dus geen idee maar ze hebben een heel decor depot en de gangen staan vol met rekwisieten. John zal vast iets leuks verzinnen om het er spectaculair uit te laten zien.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:58 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik hoop voor de mensen die gaan en voor ons, de kijkers, op een mooie show! Hopelijk gebruiken ze niet het decor van The Voice, zoals bij Sunday Night Fever
+1quote:Op donderdag 29 december 2011 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De songfestivalinhoudelijke dingen boeien me ook geen ruk, ik ga/post puur voor de gezelligheid
+2quote:
Die ja, toen er nog goede nummers deelnamen.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
En Cat, vorig jaar zong je trouwens hard genoeg mee met mijn CD-tje met winnende ESF-nummers van de jaren 50 tot de jaren 90 (want alles daarboven vond ze zogenaamd kut... al zong ze best nog mee met een Charlotte Nilsson of Olsen Brothers).
Wilde gij een bitch fight?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:17 schreef Cat22 het volgende:
Beter oprechte desinteresse dan nep-belangstelling.
Het is alweer even geleden.....quote:Op donderdag 29 december 2011 19:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wilde gij een bitch fight?
Hoe ben jij door je mod examen heen gekomen?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan nauwelijks iets opdreunen.
Hoera ik ben niet alleenquote:Op donderdag 29 december 2011 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan nauwelijks iets opdreunen.
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoera ik ben niet alleennever alone!
Ik kan 'no goodbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaays' en dat is het zo ongeveer
quote:
Het was als de eeeerste keer, het klikte zoooooo maar weeeerrrrquote:Op donderdag 29 december 2011 19:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En dat nummer van Marlayne
Give me one good reason and I will give you twoho
Nee dat doet me alleen maar denken aan "twaa aan de costa del sol"quote:Op donderdag 29 december 2011 19:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het was als de eeeerste keer, het klikte zoooooo maar weeeerrrr
Die dan?
Greys haar vriendjequote:Op donderdag 29 december 2011 19:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het was als de eeeerste keer, het klikte zoooooo maar weeeerrrr
Die dan?
Ah dan kom ik er eindelijk achter wie je bent. Al heb ik nu spontaan een vermoedenquote:Op donderdag 29 december 2011 20:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja! Ik wil ook mee!
En dan ga ik nu het topic doorlezen.
4 kaartjes voor jou zeker?quote:Op donderdag 29 december 2011 20:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja! Ik wil ook mee!
Oooooh! *kwartje valt*quote:Op donderdag 29 december 2011 20:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja! Ik wil ook mee!
Hahaha, ik zat al te denken of ik je moest inseinen.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:02 schreef Amsel het volgende:
Even snel vanuit Australië: Zet mij maar op de lijst. Geen idee of ik die datum kan, maar dat zien we dan wel weer.
En ik ben stiekem Merel dus
Ja ik zag het door je post in Slank! Ik log regelmatig onder m'n oude namen in om te checken of ik berichtjes heb, maar hier aan de andere kant van de wereld schiet dat er af en toe bij inquote:Op donderdag 29 december 2011 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hahaha, ik zat al te denken of ik je moest inseinen.![]()
Gezellig!
Hehe, daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:06 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ja ik zag het door je post in Slank! Ik log regelmatig onder m'n oude namen in om te checken of ik berichtjes heb, maar hier aan de andere kant van de wereld schiet dat er af en toe bij in
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:07 schreef Muis006 het volgende:
HPKW, ik ben weer vergeten wie je bent
quote:
quote:
Ik heb nog eentje van de Lush-meetquote:Op donderdag 29 december 2011 17:53 schreef Cat22 het volgende:
Wie zorgt er voor naambordjes? Met ava en username en echte naam natuurlijk.
Ik neem aan dat geld overmaken daar vandaan niet al te simpel is, dus voor jou zal ik het dan wel voorschieten tot je terug bentquote:Op donderdag 29 december 2011 21:02 schreef Amsel het volgende:
Even snel vanuit Australië: Zet mij maar op de lijst. Geen idee of ik die datum kan, maar dat zien we dan wel weer.
En ik ben stiekem Merel dus
Ik ga het even opzoeken, ben benieuwdquote:Op vrijdag 30 december 2011 07:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hebben jullie het optreden van Jedward bij Bever mind the buzzcocks wel eens gezien? Dat was echt te grappig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |