Zouden daar meer parkeerautomaten zijn?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah da's mooiEn grotere studio had ik idd al begrepen.
Dus wordt de wachttijd op je jas wrs nog langer
Als het 't zelfde terrein is vreesch ik het ergstequote:Op woensdag 28 december 2011 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zouden daar meer parkeerautomaten zijn?![]()
Nee ik denk dat het inderdaad geen optie is om met de trein te gaanquote:Op woensdag 28 december 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
En niet om negatief te doen (ik noem het realistisch)... da's altijd best gevaarlijk met live uitzendingenEn je weet niet hoe lang je na afloop op je jas moet wachten bij de garderobe bv, Maes en ik moesten daar twee jaar geleden zeker een half uur op wachten denk ik.
En toen 3 uur in de rij voor de parkeerautomaatquote:Op woensdag 28 december 2011 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vond het vorig jaar allemaal best heel vlot gaan, maar ja...we werden na afloop ook zonder pardon de studio uit gebonjourd
Niet alleen de studio.... ook het pand.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vond het vorig jaar allemaal best heel vlot gaan, maar ja...we werden na afloop ook zonder pardon de studio uit gebonjourd
En op de stoep naast de parkeerautomaat van onze sokken gereden door Wes en Yoquote:Op woensdag 28 december 2011 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja!quote:
En het was fakking koud toen....maar gelukkig gin Maes voor ons allemaal in de rij staan, zodat wij een blaasontsteking konden oplopen op dat muurtjequote:Op woensdag 28 december 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En toen 3 uur in de rij voor de parkeerautomaat
Nee dat horen we 5 januariquote:Op woensdag 28 december 2011 23:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
We weten niet wie de artiesten zijn?
Is het al bijna 5 januari!?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat horen we 5 januari
In elk geval 6 verschillende artiesten, gekozen door een commissie uit meer dan 450 (!) inzendingen.
ik kan eventueel via Amsterdam rijden. Net gekeken, het is ongeveer een kwartiertje omrijden, dat overleef ik welquote:Op donderdag 29 december 2011 00:45 schreef MissBliss het volgende:
Jeetje, ik wil wel mee, maar kan echt niet voor vrijdag zeker weten of het wel kan.. Wat te doen?
Ik overleg morgen even met Re, of hij- als de situatie het toe laat- überhaupt mee zou willen. Zo ja bestel ik 2 kaartjes. Zo nee, bestel ik 1 kaartje en hoop ik dat ik tegen die tijd met iemand uit richting Amsterdam mee kan rijden?
Gezelllig,quote:Op donderdag 29 december 2011 12:34 schreef Takaiki het volgende:
De kanalen hebben me bereikt!![]()
![]()
Kaarten voor:
- Ingetje 79
- Greys
- Tha_Erik
- Tombolafan
- Dirkh
- mevrouwtjePaddoRolandaDirkh
- Goodbye
- yvonne
- Brechtje
- Cat22
- BrandX
-indaha
- Maes
- Peter
- Takaiki
Ik bied me bij deze ook aan als taxi voor Cat22, Tha-Erik en indaha
Ik gooi deze er nog even een keer in!quote:Op donderdag 29 december 2011 08:37 schreef Goodbye het volgende:
Het is trouwens weer op een zondag, hč? Zou ik dan ook eventueel met iemand mee kunnen rijden en/of kan iemand mij terugbrengen?
Vorig jaar was het nog best een gedoe voor mij omdat het OV op zondag naar Hilversum voor mij gewoon bijna niet te doen is.. Nu ben ik vorig jaar gebracht door mijn vriend en thuisgebracht door TomboMaar dat is niet iets waar ik van uit kan gaan.
Dus of ik mee ga hangt ook nog daar van af.
Takketaxi!quote:Op donderdag 29 december 2011 12:34 schreef Takaiki het volgende:
De kanalen hebben me bereikt!![]()
![]()
Kaarten voor:
- Takaiki
Ik bied me bij deze ook aan als taxi voor Cat22, Tha-Erik en indaha
Vlaai!quote:Op donderdag 29 december 2011 12:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Gezelllig,neemt Tha- Erik dan weer de songfestival cd'jes mee, dan kunnen we meezingen/playbacken
Als jullie iets eerder naar mij komen krijg je lekker koffie met vlaai en kun je Tommie en Ollie bewonderen
Ons heeft DOMDOMquote:Op donderdag 29 december 2011 16:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Takketaxi!![]()
[..]
Vlaai!Ollie en Tommie!
![]()
Erik, kom jij vanaf thuis of vanaf je door de weekse woonst? Of is het nog wat vroeg om dat te zeggen? Ik weet niet of Takkedinges weet waar jouw kamer woont namelijk.![]()
Mijnes ook.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:26 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ons heeft DOMDOM(die wel aan het raam blijft plakken
)
Mijn versie bleek standaard geleverd te worden met een slecht plakkertje. Bij de Halfords heb ik een nieuwe gehaald en nu gaat het prima. [/offtopic].quote:Op donderdag 29 december 2011 16:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah is dat de oplossing Cat? Wat een grafding is dat zeg
Ik kan wel gewoon in Eindhoven zijn dat weekend en dan weer gewoon vanaf mijn ouders' huis opgepikt worden, dat lijkt me het handigst.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:21 schreef Cat22 het volgende:
Erik, kom jij vanaf thuis of vanaf je door de weekse woonst? Of is het nog wat vroeg om dat te zeggen? Ik weet niet of Takkedinges weet waar jouw kamer woont namelijk.![]()
Gezellig!quote:Op donderdag 29 december 2011 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan wel gewoon in Eindhoven zijn dat weekend en dan weer gewoon vanaf mijn ouders' huis opgepikt worden, dat lijkt me het handigst.
Kijk maar tegen die tijd, ik houd altijd een plaatsje vrij jouquote:Op donderdag 29 december 2011 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan wel gewoon in Eindhoven zijn dat weekend en dan weer gewoon vanaf mijn ouders' huis opgepikt worden, dat lijkt me het handigst.
+ voorquote:Op donderdag 29 december 2011 16:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Kijk maar tegen die tijd, ik houd altijd een plaatsje vrij jou
Maar ik mag voorin.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Kijk maar tegen die tijd, ik houd altijd een plaatsje vrij jou
Dat zien we ook wel tegen die tijdquote:
quote:Beste Greys,
Via de TROS bereikte ons uw vragen over de kaarten met betrekking tot de opnames voor Het Nationaal Songfestival.
- De bedoeling is dat wij van te voren een aantal kaarten reserveren voor fans van het Nationaal Songfestival. Dat houdt dus in dat we rekening ermee kunnen houden in welk deel van de tribune alleen maar fans zitten.
- Er zijn alleen maar zit-plaatsen en geen sta-plaatsen
- De kosten voor de kaarten zijn ¤ 17,50 euro. Dit zijn ook de kosten in de ‘gewone’ verkoop.
Ik hoop dat ik zo al uw vragen heb beantwoord.
Met vriendelijke groet,
*naam*
Talpa
Volgens mij zitten wij dadelijk ergens waar heel veel camera's zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:12 schreef Greys het volgende:
Ik had nog even aan de TROS wat vragen gesteld (of het alleen zitplaatsen waren of staanplaatsen, want 2 jaar geleden was het zitten en vorig jaar staan), en of de kaarten straks in de gewone verkoop ook 17,50 gaan kosten. Ik kreeg via Talpa keurig binnen een uur antwoord
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |