Goftedomme, nog een homo er bij.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:18 schreef Peter het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het percentage Homo's is nog te laag, dus ik ga ook mee
Ik heb zo het idee dat hij dan alsnog niet mee wilquote:Op woensdag 28 december 2011 17:52 schreef Greys het volgende:
Misschien als we allemaal plechtig beloven er met geen woord over te spreken op Facebook?
Als je het dan maar uiterlijk vrijdag laat weten alsjeblieftquote:Op woensdag 28 december 2011 19:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik moet even mijn agenda checken of ik mee kan wapperen
Ja, doe dat!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je het dan maar uiterlijk vrijdag laat weten alsjeblieft
Want dan kunnen we bij elkaar zitten allemaal.
Oh even ik ga morgen even iedereen die mee wil mijn bankreknr PMen, want als jullie het vast willen overmaken graag, anders moet ik 200+ euro gaan voorschietenIk geef vrijdagavond door hoeveel kaarten we willen en maandag er op maak ik het bedrag in 1x over, dan kost het namelijk maar 1x 1 euro transactiekosten en anders per aparte bestelling (en dan zitten we dus niet bij elkaar).
Loveless85quote:
En we gaan voor de opmaat en modulatie.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Natuurlijk. De troubadour is hetzelfde niet zonder mijn fout ingezette melancholiek.
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je het dan maar uiterlijk vrijdag laat weten alsjeblieft
Want dan kunnen we bij elkaar zitten allemaal.
Oh even ik ga morgen even iedereen die mee wil mijn bankreknr PMen, want als jullie het vast willen overmaken graag, anders moet ik 200+ euro gaan voorschietenIk geef vrijdagavond door hoeveel kaarten we willen en maandag er op maak ik het bedrag in 1x over, dan kost het namelijk maar 1x 1 euro transactiekosten en anders per aparte bestelling (en dan zitten we dus niet bij elkaar).
Da's lastig in te schatten, omdat het de vorige keer rond 23 uur afgelopen was geloof ik (?) maar toen was er maar 1 artiest en nu 6, waren er maar 4 nummers en nu 6 die gespeeld moesten worden, nu moeten er ook 6 artiesten geïntroduceerd worden met een filmpje oid denk ik en niet maar eentje ennnn de show is nu geproduceerd door John de Mol voor het eerst, dus wellicht wordt het grootser (en langer?). In elk geval is de studio een stuk groter begreep ik al.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:56 schreef Mama_Mia het volgende:
Is er enig idee hoe laat het afgelopen is? Is het mogelijk om nog een trein terug te pakken naar Enschede? Ik wil namelijk misschien wel mee, maar kan mogelijk ivm operatie niet rijden
23:51 de laatste trein met 1x overstappen, 23:21 een directe trein. Maar ik heb geen idee of het ook in de buurt van het station isquote:Op woensdag 28 december 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's lastig in te schatten, omdat het de vorige keer rond 23 uur afgelopen was geloof ik (?) maar toen was er maar 1 artiest en nu 6, waren er maar 4 nummers en nu 6 die gespeeld moesten worden, nu moeten er ook 6 artiesten geïntroduceerd worden met een filmpje oid denk ik en niet maar eentje ennnn de show is nu geproduceerd door John de Mol voor het eerst, dus wellicht wordt het grootser (en langer?). In elk geval is de studio een stuk groter begreep ik al.
Ik heb geen idee hoe laat op zondag de laatste trein naar Enschede gaat ook eerlijk gezegd.
*Ik kom toevallig even binnenvallen *quote:Op woensdag 28 december 2011 23:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Station hilversum noord is vlakbij maar iemand wil je vast wel naar hilversum station zelf brengen. Daar gaat de intercity
En niet om negatief te doen (ik noem het realistisch)... da's altijd best gevaarlijk met live uitzendingenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
*Ik kom toevallig even binnenvallen *
Dat is heel lief, maar dan moet MM wel zeker weten dat het op tijd is afgelopen
Ah da's mooiquote:Op woensdag 28 december 2011 23:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Studio 24 is de grootste studio op het mediapark. Zelfde terrein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |