Dat kwam ook, omdat je haar zo goed zatquote:Op woensdag 28 december 2011 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was ook echt ontzettend gezellig en ik heb me zo vermaakt. Stonden we daar (als enige) met vlaggetjes en songfestivalminnend publiek tussen voornamelijk serieus 3J's-fans
.
Eerst uitgebreid gedineerd bij Vork, dat was op zich al een hoogtepuntquote:Op woensdag 28 december 2011 00:12 schreef Greys het volgende:
Ja zelfs degenen die eigenlijk amper iets met het Songfestival hadden, vonden het tof
Whehehe, een ware invasie waren wequote:Op woensdag 28 december 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
Ohja, snacken voorafDie arme medewerkers daar
Van 0 naar 20 bestellingen in enkele minutenquote:Op woensdag 28 december 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
Ohja, snacken voorafDie arme medewerkers daar
Oh was dat waarom men in een kring om ons heen ging staan. Ik dacht dat het de vlaggetjes, het zingen, en de algehele chaos wasquote:Op woensdag 28 december 2011 00:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had ook raspatatjes![]()
En een banaantjesshake![]()
En nog iets![]()
En iedereen meurde naar ui in de studio
Ja hoiquote:Op woensdag 28 december 2011 00:12 schreef Greys het volgende:
Ja zelfs degenen die eigenlijk amper iets met het Songfestival hadden, vonden het tof
Snap ik....maar ik hoop dat je een zekertje gaat wordenquote:Op woensdag 28 december 2011 00:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja hoi![]()
(Ik ben nog even een misschien hoor, maar ik wilde even komen wapperen)
Ik ook, vond het vorig jaar superleuk!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Snap ik....maar ik hoop dat je een zekertje gaat worden
Terwijl het toch ongeveer 180 graden ten opzichte van onze muzieksmaak staatquote:Op woensdag 28 december 2011 00:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook, vond het vorig jaar superleuk!
Twee jaar terug was het al vreselijk leuk (met maes, yvonne, Dirkh) terwijl er toen tig keer Shalalie in verschillende versies kwamquote:Op woensdag 28 december 2011 00:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Terwijl het toch ongeveer 180 graden ten opzichte van onze muzieksmaak staat![]()
Het was gewoon heul gezellig
Ja, het was de sfeer denk ikquote:Op woensdag 28 december 2011 00:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Terwijl het toch ongeveer 180 graden ten opzichte van onze muzieksmaak staat![]()
Het was gewoon heul gezellig
Ja dit dus, ik kom er ook niet voor terug naar NL. Maar ik kijk wel uit naar jullie aanwezigheidquote:Op woensdag 28 december 2011 01:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
Leuk! Als ik had gekund, was ik zeker meegegaan.
Vraag even na hoeveel mensen je mee mag nemen naar dat speciale vakquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
Vorig jaar waren we met 15 FOK!ers, zou leuk zijn als we weer zo'n groep hadden
Lijkt me ook niet geheel onbelangrijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vraag even na hoeveel mensen je mee mag nemen naar dat speciale vak
Helemaal logisch, maar stelll dat je er heel toevallig al was ofzo, wilde jullie er toch even op attenderen als die-hard ESFersquote:Op woensdag 28 december 2011 06:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja dit dus, ik kom er ook niet voor terug naar NL. Maar ik kijk wel uit naar jullie aanwezigheid
quote:Op woensdag 28 december 2011 08:13 schreef Dirkh het volgende:
Goedemorgen, checkerdecheck voor twee personen all inclusive. Graag zeezicht en een draaiorgel in de kamer.
Wat? Is er al een lijstje? Woei!quote:Op woensdag 28 december 2011 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Als ik zo niet meer via mobiel zit vul ik het lijstje even aan!
Uhuh, uhuhquote:
Dat wordt gezellig de 26e.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:28 schreef Dirkh het volgende:
MevrouwDirkh is zwaar beledigd. Dus of je er mevrouwtjeDirkh van wil maken. (dat was mijn inbreng)
Of Rolanda, dat mag ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |