Tof!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:28 schreef MissBliss het volgende:
- MissBliss
- Re
Living on the edge, we gaan het risico maar gewoon nemen
Ja, doe!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:46 schreef Muis006 het volgende:
Zal ik meegaan, voor de diversiteit
Jaaaaa!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:46 schreef Muis006 het volgende:
Zal ik meegaan, voor de diversiteit
Jaaaa wij gaan meequote:Op donderdag 29 december 2011 17:50 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaa
En miss-dynastie en mister-dynastie gaan ook nog mee waarschijnlijk
Wat een mega clup wordt het zo, we mogen wel extra vlaggetjes gaan aanschaffen![]()
Kewl!quote:
quote:
Hoe lang zou het rijden zijn naar Azerbaijan?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:54 schreef Cat22 het volgende:
Eigenlijk zouden we ook naar het ESF moeten gaan. Dan huren we gewoon een touringcar.
Ah zitplaatsen! Dan kunnen Dirk en ik onze matchende pumps wel aan!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:12 schreef Greys het volgende:
Ik had nog even aan de TROS wat vragen gesteld (of het alleen zitplaatsen waren of staanplaatsen, want 2 jaar geleden was het zitten en vorig jaar staan), en of de kaarten straks in de gewone verkoop ook 17,50 gaan kosten. Ik kreeg via Talpa keurig binnen een uur antwoord
[..]
*giechel*quote:Op donderdag 29 december 2011 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah zitplaatsen! Dan kunnen Dirk en ik onze matchende pumps wel aan!
Al zolang op gewacht en eindelijk is het zover.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah zitplaatsen! Dan kunnen Dirk en ik onze matchende pumps wel aan!
We have confirmation?quote:
Veeeeel te kort.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang zou het rijden zijn naar Azerbaijan?
Ready for take-off!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
NSF is a go ik herhaal NSF is a go.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |