Mocht ik willenquote:Op donderdag 29 december 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
Ja weet ik veel, mss hebben jullie dat allemaal gewoon op de plank liggen ergens, 400 eu
Eh, absoluut nietquote:Op donderdag 29 december 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
Ja weet ik veel, mss hebben jullie dat allemaal gewoon op de plank liggen ergens, 400 eu
Ook al had ik het op de plank liggen, dan nog zou ik het zoveel mogelijk vooraf betaald willen zien.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
Vlaggetjesjurken en pompoms ja.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:14 schreef indaha het volgende:
Ja vast wel aangezien wij wel weer de enigen zullen zijn met vlaggetjes
400 euro, dat is zoooooooooooooooooooooo jaren 90quote:Op donderdag 29 december 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
Ik heb alles bij elkaar liggen in de carnavalskist.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:24 schreef Greys het volgende:
Oh ja, die oranje en rood wit blauwe pompons, die moet ik weer even opzoeken![]()
Mag ik je briefjes aanraken?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
400 euro, dat is zoooooooooooooooooooooo jaren 90
bij mij ligt het per briefjes van 1000
Ik doe het ook alleen met bekende users in OUD. Er moet niet zomaar opeens een onbekende opduiken want die mag idd vooraf betalen.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik deed eerder groepsbestellingen voor Lush. Dan liet ik het ook altijd vooraf betalen (met narekening als verzenden goedkoper/duurder was etc.). Vond niemand een probleem en vond men ook heel logisch. Ik heb op dat forum ook mensen gezien die dus met een bestelling bleven zitten die niet betaald werd. Of - erger nog- de bestelling in goed vertrouwen hadden doorgestuurd naar de ontvanger die vervolgens niet betaalde.
Carnavalskist. Dat kan alleen maar in Limburgquote:Op donderdag 29 december 2011 18:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb alles bij elkaar liggen in de carnavalskist.
Exact.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Carnavalskist. Dat kan alleen maar in Limburg.
quote:
Toch wel nadat hij je betaald heeft he?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:29 schreef Greys het volgende:
Oh Erik, ik heb Dirkh vast ingelicht over de door jou gewenste matchende pumps
Dirkh heeft ook al betaaldquote:Op donderdag 29 december 2011 18:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toch wel nadat hij je betaald heeft he?
Bedankt! Ik wist dat ik op je kon rekenen voor dat soort zaken.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:29 schreef Greys het volgende:
Oh Erik, ik heb Dirkh vast ingelicht over de door jou gewenste matchende pumps
quote:
Got your back, beebquote:Op donderdag 29 december 2011 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bedankt! Ik wist dat ik op je kon rekenen voor dat soort zaken.
Ik reken wel op front row, willen wel indruk maken op televeequote:Op donderdag 29 december 2011 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah zitplaatsen! Dan kunnen Dirk en ik onze matchende pumps wel aan!
Dat had ik nou nooit achter jou gezocht Dirk.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze gebruikte het juist als argument. Ik wist niet hoe snel ik moest betalen.
Aw! Jammerquote:Op donderdag 29 december 2011 18:37 schreef TheVulture het volgende:
Sorry maar live ga ik het niet redden... ik hoop wel 's avonds voor de buis te zitten
Klim bij Greys in de nek, dat vangt de aandacht vast wel.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik reken wel op front row, willen wel indruk maken op televee
Uhuh! Is het niet de aandacht van de camera, dan wel die van Paddo!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klim bij Greys in de nek, dat vangt de aandacht vast wel.
Dat is goed nieuws (aannemende dat ze dat ook daadwerkelijk gaan doen) als er nog een mega-order komt van op FOK!quote:Studio 24 beschikt over een tribune voor maximaal 550 personen. Door het grote vloeroppervlakte is het aantal personen uit te breiden tot 1950 personen.
De songfestivalinhoudelijke dingen boeien me ook geen ruk, ik ga/post puur voor de gezelligheidquote:Op donderdag 29 december 2011 18:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nee Greys, ik heb je per abuis verkeerd ingelicht
Ik lees net op de website van Dutchview:
[..]
Dat is goed nieuws (aannemende dat ze dat ook daadwerkelijk gaan doen) als er nog een mega-order komt van op FOK!![]()
Ik vind het wel typisch hoor btw, over de songfestivalinhoudelijke dingen pot geen hond, maar in de SC of bij een evenement is heel ESF en F&F er als de kippen bij
Ik hoop voor de mensen die gaan en voor ons, de kijkers, op een mooie show! Hopelijk gebruiken ze niet het decor van The Voice, zoals bij Sunday Night Feverquote:Op donderdag 29 december 2011 18:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben meerdere malen in studio 24 geweest. Het is veruit de grootste studio op het terrein. Ze bouwen daar van alles op en af en schuiven er zo een aantal tribunes bij.
Me to, en NSF is leuk, dus prima te combineren.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De songfestivalinhoudelijke dingen boeien me ook geen ruk, ik ga/post puur voor de gezelligheid
Ik kijk beide niet dus geen idee maar ze hebben een heel decor depot en de gangen staan vol met rekwisieten. John zal vast iets leuks verzinnen om het er spectaculair uit te laten zien.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:58 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik hoop voor de mensen die gaan en voor ons, de kijkers, op een mooie show! Hopelijk gebruiken ze niet het decor van The Voice, zoals bij Sunday Night Fever
+1quote:Op donderdag 29 december 2011 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De songfestivalinhoudelijke dingen boeien me ook geen ruk, ik ga/post puur voor de gezelligheid
+2quote:
Die ja, toen er nog goede nummers deelnamen.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
En Cat, vorig jaar zong je trouwens hard genoeg mee met mijn CD-tje met winnende ESF-nummers van de jaren 50 tot de jaren 90 (want alles daarboven vond ze zogenaamd kut... al zong ze best nog mee met een Charlotte Nilsson of Olsen Brothers).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |