Kijk, Dirk heeft het al geregeld! Topper!quote:Op woensdag 28 december 2011 12:28 schreef Dirkh het volgende:
MevrouwDirkh is zwaar beledigd. Dus of je er mevrouwtjeDirkh van wil maken. (dat was mijn inbreng)
Of Rolanda, dat mag ook.
Het is een vlotje, DieVanJou!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:13 schreef paddestoeltje het volgende:
[..]
Kijk, Dirk heeft het al geregeld! Topper!
Ik zal Takke via andere kanalen inlichten, ze is niet zoveel op Fok nowadays.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:34 schreef Greys het volgende:
OhDat wordt weer een gezellige zondag ja
![]()
Ik ga het even aanpassen
En Cat, ik heb Takketakkie ook een DM gestuurd! Denk je dat ze dat leest?
Tombo had heul geen 'echt' jurrekie!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:27 schreef Cat22 het volgende:
Greys! Tombo! GB! We doen onze jurrekies toch wel weer aan he?![]()
HEE HEE HEE, "niet hetzelfde" is niet meteen "niet echt"quote:Op woensdag 28 december 2011 13:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tombo had heul geen 'echt' jurrekie!![]()
Ik doe 'm wel aan, mits winterproof te maken
welke regio zit je?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:53 schreef indaha het volgende:
Ik wil graag mee, als ik met iemand kan meerijden want mijn man kan niet mee ivm met gips, anders waren we allebei gegaan met onze eigen auto .
Het was zo leuk vorig jaar
We nemen wel een vlaggetje voor je meequote:Op woensdag 28 december 2011 14:05 schreef BrandX het volgende:
Ik doe geen rokje of jurkje aan![]()
Maar leven jullie je vooral uit!
Oh met vlaggen zwaaien of andere gekkigheid ben ik snel voorquote:Op woensdag 28 december 2011 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
We nemen wel een vlaggetje voor je mee
(Vorig jaar waren de FOK!ers de enigen met vlaggetjesIedereen thuis die tv keek kon meteen zien waar we waren
)
Je kan echt niet wéér mee hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:53 schreef indaha het volgende:
Ik wil graag mee, als ik met iemand kan meerijden want mijn man kan niet mee ivm met gips, anders waren we allebei gegaan met onze eigen auto .
Het was zo leuk vorig jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MINE!quote:
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja hallooooo! Spijkerbroek eronder en klah!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tombo had heul geen 'echt' jurrekie!![]()
Ik doe 'm wel aan, mits winterproof te maken
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:01 schreef Greys het volgende:
Die jurkjes waren leuk om onszelf als Nederlanders te profileren op het échte Eurovisie in Dusseldorf, maar om nou tijdens een Nationaal Songfestival....
Ah, what the hell, we doen het gewoon![]()
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kan echt niet wéér mee hoor.![]()
Je was vorig jaar zo ongezellig in de auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
MINE!![]()
Ik zal proberen heel gezellig te zijn en alle songfestivalliedjes uit mijn hoofd te leren zodat ik ze mee kan playbacken (zingen wil ik jullie niet aandoen)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ik doe ook geen rokje of jurkje aan, maar leef jullie vooral uit!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:05 schreef BrandX het volgende:
Ik doe geen rokje of jurkje aan![]()
Maar leven jullie je vooral uit!
PM hem effe, dan vast welquote:Op woensdag 28 december 2011 17:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik doe ook geen rokje of jurkje aan, maar leef jullie vooral uit!![]()
Gaat LL ook mee?
Zullen we hem gewoon als meisje verkleden?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
PM hem effe, dan vast wel
Ik denk niet dat ie het durft, veel te bang dat iemand 'lekt' dat ie bij het Songfestival aanwezig is denk ik![]()
Dat kan ik niet belovenquote:Op woensdag 28 december 2011 17:52 schreef Greys het volgende:
Misschien als we allemaal plechtig beloven er met geen woord over te spreken op Facebook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |