Wilde gij een bitch fight?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:17 schreef Cat22 het volgende:
Beter oprechte desinteresse dan nep-belangstelling.
Het is alweer even geleden.....quote:Op donderdag 29 december 2011 19:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wilde gij een bitch fight?
Hoe ben jij door je mod examen heen gekomen?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan nauwelijks iets opdreunen.
Hoera ik ben niet alleenquote:Op donderdag 29 december 2011 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan nauwelijks iets opdreunen.
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoera ik ben niet alleennever alone!
Ik kan 'no goodbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaays' en dat is het zo ongeveer
quote:
Het was als de eeeerste keer, het klikte zoooooo maar weeeerrrrquote:Op donderdag 29 december 2011 19:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En dat nummer van Marlayne
Give me one good reason and I will give you twoho
Nee dat doet me alleen maar denken aan "twaa aan de costa del sol"quote:Op donderdag 29 december 2011 19:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het was als de eeeerste keer, het klikte zoooooo maar weeeerrrr
Die dan?
Greys haar vriendjequote:Op donderdag 29 december 2011 19:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het was als de eeeerste keer, het klikte zoooooo maar weeeerrrr
Die dan?
Ah dan kom ik er eindelijk achter wie je bent. Al heb ik nu spontaan een vermoedenquote:Op donderdag 29 december 2011 20:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja! Ik wil ook mee!
En dan ga ik nu het topic doorlezen.
4 kaartjes voor jou zeker?quote:Op donderdag 29 december 2011 20:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja! Ik wil ook mee!
Oooooh! *kwartje valt*quote:Op donderdag 29 december 2011 20:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja! Ik wil ook mee!
Hahaha, ik zat al te denken of ik je moest inseinen.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:02 schreef Amsel het volgende:
Even snel vanuit Australië: Zet mij maar op de lijst. Geen idee of ik die datum kan, maar dat zien we dan wel weer.
En ik ben stiekem Merel dus
Ja ik zag het door je post in Slank! Ik log regelmatig onder m'n oude namen in om te checken of ik berichtjes heb, maar hier aan de andere kant van de wereld schiet dat er af en toe bij inquote:Op donderdag 29 december 2011 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hahaha, ik zat al te denken of ik je moest inseinen.![]()
Gezellig!
Hehe, daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:06 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ja ik zag het door je post in Slank! Ik log regelmatig onder m'n oude namen in om te checken of ik berichtjes heb, maar hier aan de andere kant van de wereld schiet dat er af en toe bij in
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:07 schreef Muis006 het volgende:
HPKW, ik ben weer vergeten wie je bent
quote:
quote:
Ik heb nog eentje van de Lush-meetquote:Op donderdag 29 december 2011 17:53 schreef Cat22 het volgende:
Wie zorgt er voor naambordjes? Met ava en username en echte naam natuurlijk.
Ik neem aan dat geld overmaken daar vandaan niet al te simpel is, dus voor jou zal ik het dan wel voorschieten tot je terug bentquote:Op donderdag 29 december 2011 21:02 schreef Amsel het volgende:
Even snel vanuit Australië: Zet mij maar op de lijst. Geen idee of ik die datum kan, maar dat zien we dan wel weer.
En ik ben stiekem Merel dus
Ik ga het even opzoeken, ben benieuwdquote:Op vrijdag 30 december 2011 07:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hebben jullie het optreden van Jedward bij Bever mind the buzzcocks wel eens gezien? Dat was echt te grappig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |