SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Owquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:42 schreef RitseB het volgende:
Fruit heeft al een nieuwe gemaakt Herr Spanks.
Echt? ik zie m nie!quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:42 schreef RitseB het volgende:
Fruit heeft al een nieuwe gemaakt Herr Spanks.
quote:
Baggertopic, niet in de reeks, geen OP.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:50 schreef RitseB het volgende:
[DERP SC #i++] GELUKKIG NIEUW JAAR
Hieeerrr.
Ik ben het eens! Mijn topic is veel mooier!quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Baggertopic, niet in de reeks, geen OP.
JONGUH DIT IS TENMINSTE EEN FATSOENLIJK TOPIC, MET JE HERPDIDERP SHIT ENZO!!quote:
Maar in het andere topic spring ik uit een taart!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
JONGUH DIT IS TENMINSTE EEN FATSOENLIJK TOPIC, MET JE HERPDIDERP SHIT ENZO!!
en dat is crew...quote:
Ik houd je hier ook niet tegen hoor...quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar in het andere topic spring ik uit een taart!!
ik ook nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik houd je hier ook niet tegen hoor...
gestemd. Boks, gast!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:14 schreef SpankmasterC het volgende:
FIGHT FOR THE RIGHT TO TOPIC!!!!
GAM FAQ en Feedback Topic - Voor al uw vragen, klachten & opmerkingen!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:29 schreef SuperFruitig het volgende:
wat een haat
Ik boycot deze vanaf nu
quote:
quote:Ik boycot deze vanaf nu
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik houd je hier ook niet tegen hoor...
quote:
TATU TATU!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:29 schreef SuperFruitig het volgende:
wat een haat
Ik boycot deze vanaf nu
Balen, want die werken vaak wel goed.quote:
paracetamol is het enige wat ik wel mag, werkt niet echt, klein beetje .. maar denk dat ik zo even op bed ga liggen ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Balen, want die werken vaak wel goed.
Voor mij het enige dat werkt. Paracetamol kan ik slikken wat ik wil, maar doet niks.
Ik ben deze week op het werk en vreemd genoeg krijg ik meer voor elkaar. Het is zo rustig dat je niet afgeleid wordt, geen andere dingen op je af ziet komen of de "kun je even snel dit ook doen"-vragen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:10 schreef GameBabe het volgende:
Ik moet mijn neus poederen ik zit nog 3 uur in de trein
Heeft iedereen vrij of zijn er nog mensen hard aan het werk?
Ik moet werken tot 22:00 vanavond... alleen is er geen *beep* te doen. Dus maar WordFeud.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:10 schreef GameBabe het volgende:
Sterkte, ik hoop voor je dat het snel weg is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
paracetamol is het enige wat ik wel mag, werkt niet echt, klein beetje .. maar denk dat ik zo even op bed ga liggen ofzoik had vnamiddag nergens last van, echt een uur geleden is het op komen zetten maar hoofd voelt enorm zwaar opeens meh
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Fruitje, ook al is mijn topicje de overduidelijke winnaar in onze strijd, ik wil je toch laten weten dat ik je respecteer als tegenstander en jou zie als de Stallone voor mijn Schwarzenegger
Ik draai er nog wel 40 deze week (ondanks de dag vrij gister)quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:10 schreef GameBabe het volgende:
* Fallen pakt het ignore-lijstje er eens bij...quote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Sterkte, ik hoop voor je dat het snel weg is.
Fallen wat is je probleem gast?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
* Fallen pakt het ignore-lijstje er eens bij...
Ow, gaan we ruzie maken?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Fallen wat is je probleem gast?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ow, gaan we ruzie maken?
It was all in jest...
Maar je hapt wel lekker.
Sowwy...quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Niet pesten, ik ga door barre tijden deze weken
hij probeert het ook niet echt he!quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
bericht van poit op je telefoon "wil je naaien .. lukt niet"
romanticus
Ben ik een keer duidelijk is het weer niet goedquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
bericht van poit op je telefoon "wil je naaien .. lukt niet"
romanticus
neh hij is nu gestopt omdat hij kramp kreegquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
hij probeert het ook niet echt he!
oh my.. dit is wel heel erg fout meisje.. Zou zo een opmerking van mij kunnen zijnquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neh hij is nu gestopt omdat hij kramp kreeg
Je kan het gewoon niet hebben dat ik beter ben met dingen in elkaar schuiven dan jijquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:22 schreef Poit het volgende:
[..]
oh my.. dit is wel heel erg fout meisje.. Zou zo een opmerking van mij kunnen zijn
Ho ho! Ik ben beter met staafjes in gaatjes stoppen dan jij, da's duidelijk!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet hebben dat ik beter ben met dingen in elkaar schuiven dan jij
Ik zie anders niets meer!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Ho ho! Ik ben beter met staafjes in gaatjes stoppen dan jij, da's duidelijk!!
Zo gaat datquote:
ok, nog 1 keertje dan..quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:30 schreef Sharana_LV het volgende:
mannen die tussendoor moeten rusten
ok. Your callquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee doe nog maar even rustig aan je moet er wel volledig voor gaan straks natuurlijk!
We waren tetris tegen elkaar aan het gamen onlinequote:Op dinsdag 27 december 2011 23:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Komen er kleine baby poitjes en sharetjes?
15 uur! ga eens snel je bedje in danquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo dat was weer 15 uur werken vandaag. En de laatste keer bij mijn bijbaantje. morgen mijn baas maar eens aan zijn oren trekken met de info die ik van de rechtsbijstand heb gekregen gnagnagna
Is leuke film dusquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:29 schreef Reintji het volgende:
The Rum Diaries. Top!
Zo nog maar even fear an loathing las vegas kiek'n
Hahaquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo dat was weer 15 uur werken vandaag. En de laatste keer bij mijn bijbaantje. morgen mijn baas maar eens aan zijn oren trekken met de info die ik van de rechtsbijstand heb gekregen gnagnagna
Ja mijn voetjes willen rust!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
15 uur! ga eens snel je bedje in dan
slaap lekker schattiequote:Op woensdag 28 december 2011 00:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja mijn voetjes willen rust!
Truste allemaal !
Succes morgenquote:
wil je wel tegen dr zeggen dat ze lief moet zijn?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Succes morgen
En truste mensen !
Ja hoor, maar dat moet ze sowieso altijd doenquote:Op woensdag 28 december 2011 00:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wil je wel tegen dr zeggen dat ze lief moet zijn?
oh daar merk ik normaal weinig van danquote:Op woensdag 28 december 2011 00:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dat moet ze sowieso altijd doen
Ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 28 december 2011 00:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh daar merk ik normaal weinig van dan
We zullen zien wat je morgen zegtquote:Op woensdag 28 december 2011 00:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
nee hoor ze is wel lief
nou truste all!
Gelukkig nietquote:
meh. zo heel mooi is ze nou ook weer niet.quote:
Nee, maar Bulma!!quote:Op woensdag 28 december 2011 07:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
meh. zo heel mooi is ze nou ook weer niet.
Krillinquote:
Met z'n kale klets!!!quote:
quote:
Zeg lieverd waarom ben je zo vroeg op in je vrije week? Ga eens uitslapen!quote:
Gisteren lekker op tijd naar bed gegaan.. Zo lekker op de bank series kijkenquote:Op woensdag 28 december 2011 08:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zeg lieverd waarom ben je zo vroeg op in je vrije week? Ga eens uitslapen!
Had ik gisteren maar gegamed, heb tot 03:40 aan m'n scriptie gezeten, had een briljante ingeving dus die wilde ik even uitpluizen en ik werk 's nachts toch beter dan 's ochtends, dus lekker om 11u opgestaan en nu sinds een half uurtje weer aan het werk.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gister toch in bed maar weer verder gaan gamen, nu moe
En doorzetten!quote:Op woensdag 28 december 2011 12:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Had ik gisteren maar gegamed, heb tot 03:40 aan m'n scriptie gezeten, had een briljante ingeving dus die wilde ik even uitpluizen en ik werk 's nachts toch beter dan 's ochtends, dus lekker om 11u opgestaan en nu sinds een half uurtje weer aan het werk.
lol die aflevering heb ik gister nog gezienquote:
Ik zou hem zelf liever thuis hebben, maar ik ben blij voor je!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:25 schreef SocialDisorder het volgende:
M'n TV staat bij de electronica-boer
Ik ook, maar het scheelt dat er geen problemen met de leveringen zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 13:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zou hem zelf liever thuis hebben, maar ik ben blij voor je!
Baasquote:Op woensdag 28 december 2011 13:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik ook, maar het scheelt dat er geen problemen met de leveringen zijn
* SocialDisorder gaat in 3D het nieuwe jaar in!
En was ze een beetje aardigquote:Op woensdag 28 december 2011 17:45 schreef Sharana_LV het volgende:
eeeen weer thuis
nu eerst maar eten maken
Het kon er mee doorquote:Op woensdag 28 december 2011 18:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En was ze een beetje aardig?
Poging 1 is aardig gelukt tochquote:Op woensdag 28 december 2011 18:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het kon er mee door
Nee het was gezellig
Haal eens even uit dr hoofd dat ze nog zo'n zelfde tas wilt kopen2 dezelfde maar dan andere kleur
Reinquote:
lolquote:Op woensdag 28 december 2011 20:32 schreef Reintji het volgende:
De waterstand..
Waarom ga ik er ook op in
Ja, gaat al stuk beter. Thanks.quote:
AARGH ik wil ook BFquote:Op woensdag 28 december 2011 21:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, gaat al stuk beter. Thanks.![]()
Heb btw bf3 werkend gekregen op mijn laptop heeft ook wat hoofdpijn gekost maar werkt.
Kunnen proberen om bij jou ook te fixenquote:
Gelukkig!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, gaat al stuk beter. Thanks.![]()
Heb btw bf3 werkend gekregen op mijn laptop heeft ook wat hoofdpijn gekost maar werkt.
Meh, niet mijn dingquote:
Sharquote:
Tetris is en blijft baasquote:Op donderdag 29 december 2011 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Tetris is trouwens echt een bazenspel
Helemaal addicted jullie 2.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Tetrisvanavond weer Poit aan zijn kop zeuren dat hij online moet komen
Jamaar het is meeeeeeeegaquote:
lol, klinkt bekend. Al heb ik het niet met tetrisquote:Op donderdag 29 december 2011 09:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar het is meeeeeeeega![]()
Alleen wel het probleem dat als ik begin ik niet stop en vergeet naar bed te gaan
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 29 december 2011 09:25 schreef Solique het volgende:
Zo te rekenen ga ik maar flink wat euro's apart leggen voor mijn trip van volgend jaar.
[..]
lol, klinkt bekend. Al heb ik het niet met tetrisgaat lastig zonder ds
Orlando, Florida staat op de planningquote:Op donderdag 29 december 2011 09:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
En tetris is verslavend, maar sowieso zijn veel games bij mij verslavend
Tip: koop een Disney All Access pass. Voor 350 dollar een week lang onbeperkt toegang tot alle 7 parken, incl de eindbazenparken Typhoon Lagune en Blizzard Beachquote:Op donderdag 29 december 2011 09:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Orlando, Florida staat op de planning
Al voorzie ik dan wel een geldprobleem omdat ik ook op mijzelf wil gaan wonen
Dat verslavend klinkt bekend, heb er bij te veel games last van.![]()
Ja, daar zat ik al naar te kijken. Mindere is dat Universal weer een eigen pas heeft.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tip: koop een Disney All Access pass. Voor 350 dollar een week lang onbeperkt toegang tot alle 7 parken, incl de eindbazenparken Typhoon Lagune en Blizzard Beach
Ja, niets aan te doen. Neem wel flink de tijd; een week voor Disney en nog 2 dagen voor Universal Studios / Islands of Adventure. Shit is huge!quote:Op donderdag 29 december 2011 09:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik al naar te kijken. Mindere is dat Universal weer een eigen pas heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanraders:
Epcot
Space Mission, Testtrack
Animal Kingdom
Expedition Himalaya, wildwaterbaan (weet niet meer hoe dat ding heette)
Magic Kingdom
Space Mountain Mission 2
Blizzard Beach
Summit Plummit (je begint met een bermuda, je eindigt met een string)
Typhoon Lagoon
Humunga Cowabunga (zie summit plummit)
Universal
Simpsons, Jaws, The Mummy, Back To The Future
Islands of Adventure
Harry Potter, Popeye River Rapids (alleen doen als het warm is, want nat tot op je onderbroek), Hulkcoaster, Jurassic Park The RideAre you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op donderdag 29 december 2011 09:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, niets aan te doen. Neem wel flink de tijd; een week voor Disney en nog 2 dagen voor Universal Studios / Islands of Adventure. Shit is huge!Hollywood Studio's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanraders:
Epcot
Space Mission, Testtrack
Animal Kingdom
Expedition Himalaya, wildwaterbaan (weet niet meer hoe dat ding heette)
Magic Kingdom
Space Mountain Mission 2
Blizzard Beach
Summit Plummit (je begint met een bermuda, je eindigt met een string)
Typhoon Lagoon
Humunga Cowabunga (zie summit plummit)
Universal
Simpsons, Jaws, The Mummy, Back To The Future
Islands of Adventure
Harry Potter, Popeye River Rapids (alleen doen als het warm is, want nat tot op je onderbroek), Hulkcoaster, Jurassic Park The Ride
Tower of Terror
Aerosmith-achtbaan
Voor de rest: alles eens! Op HP na, die was nog niet af toen ik er was. DIe Popeye was echt geniaal. Pirania van de Efteling is voor sissies.
Nog aanrader: rijd naar Tampa (uurtje). Bush Gardens is namelijk episch. Achtbanen: alles doen. Super aanrader Sheikra, voorste rij. Geloof niet wat ze zeggen dat het niet boeit: ga voorste rij.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Owh damn, helemaal de ToT vergeten, die is idd fuckawesome!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hollywood Studio's:
Tower of Terror
Aerosmith-achtbaan
Voor de rest: alles eens! Op HP na, die was nog niet af toen ik er was. DIe Popeye was echt geniaal. Pirania van de Efteling is voor sissies.
Nog aanrader: rijd naar Tampa (uurtje). Bush Gardens is namelijk episch. Achtbanen: alles doen. Super aanrader Sheikra, voorste rij. Geloof niet wat ze zeggen dat het niet boeit: ga voorste rij.
Ik had aan drie nog wat week genoeg aan een week Disney+universal, NASA hoi zeggen, Miami, everglades en dan nog bush gardens (heeft ook een waterpark). In alle rust. Ik houd niet van haasten op een reis. Of eigenlijk helemaal niet, maar helemaal niet als je juist tot rust wil komen. En ja, achtbanen horen daar ook bij.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:03 schreef Solique het volgende:
Ga sowieso 2 of 3 weken, neem gelijk hele regio mee als ik ga dus Orlando, Tampa, Daytona Beach en misschien richting Miami. Genoeg te doen in de regio
Kraken deden we dag 1, ivm Seaworld, dus rustig, dus lekker bijkomen van een kutvlucht van 9 uur. Komen het park binnen: OMG ACHTBAAN!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had aan drie nog wat week genoeg aan een week Disney+universal, NASA hoi zeggen, Miami, everglades en dan nog bush gardens (heeft ook een waterpark). In alle rust. Ik houd niet van haasten op een reis. Of eigenlijk helemaal niet, maar helemaal niet als je juist tot rust wil komen. En ja, achtbanen horen daar ook bij.
Seaworld heeft nog de Manta, die vond ik ook erg tof als achtbaan. Je hangt onder een manta en vooral de looping voelt mindbending tof aan. De kraken was een beetje gaaperdepaap, maar dat was na drie weken elke achtbaan wel gezien te hebben in die regio, dus misschien kwam het daardoor
We hadden het er thuis ook al over. Maar wij waren er met Halloween en het was echt freaking rustig. Universal? halve dag per themapark en je had alles twee keer gedaanquote:Op donderdag 29 december 2011 10:10 schreef Sharana_LV het volgende:
omfg die achtbanen daar idd, zo niceik wil terug
Hoevaak ik met een ontbijtje in de maag al die dingen ben ingegaan. Waanzinnig. Ik kick zo op die dingen. Mijn vrouw was er minder van, a la ogen dicht voordat we daar waren in elke achtbaan, maar die is genezen van die waanzin tijdens die reis. Ah fuck it, ik ga boeken.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Kraken deden we dag 1, ivm Seaworld, dus rustig, dus lekker bijkomen van een kutvlucht van 9 uur. Komen het park binnen: OMG ACHTBAAN!
Gaat waarschijnlijk toch een trip alleen worden. Dus je mag mee als je kan.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:10 schreef Sharana_LV het volgende:
omfg die achtbanen daar idd, zo niceik wil terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Je gaat iig een waanzinnige reis tegemoet. Florida is tof.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:15 schreef Solique het volgende:
Net ook wat in gelezen en als ik ga ga ik in Mei. Half mei wordt gezien als rustigste periode met warme temperaturen maar nog net geen zomer.
[..]
Gaat waarschijnlijk trip alleen worden, dus je mag mee
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:15 schreef Solique het volgende:
Net ook wat in gelezen en als ik ga ga ik in Mei. Half mei wordt gezien als rustigste periode met warme temperaturen maar nog net geen zomer.
[..]
Gaat waarschijnlijk toch een trip alleen worden. Dus je mag mee als je kan.Mijn reis voor volgend jaar staat al in de planning, heb helaas geen geldboomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso ben ik niet handig om mee te nemen, na een dag pretpark moet ik een hele dag op bed liggen![]()
Ken je Bush Gardens? Echt qua achtbanen mijn favoriet tot nu toe. Met Universal als hele goede tweede.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:17 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik ben er nu 3 keer geweest, 2 keer eind augustus/begin september --> heerlijk rustig, 1 keer met spring break --> OMG DRUK, maar wel makkelijk scoren
Wat een topic weer!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:32 schreef Reintji het volgende:
De waterstand..
Waarom ga ik er ook op in
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ACHTBANEN
[..]
Mijn reis voor volgend jaar staat al in de planning, heb helaas geen geldboom
Sowieso ben ik niet handig om mee te nemen, na een dag pretpark moet ik een hele dag op bed liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoor iedereen lovend over Hulkquote:Op donderdag 29 december 2011 10:19 schreef Pheno het volgende:
Dueling dragons was ook tof, maar helemaal de hulk. Dat geluid van die achtbaan is masterlijk.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ken het wel, maar nog nooit geweest. Elke keer geen tijd voorquote:Op donderdag 29 december 2011 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ken je Bush Gardens? Echt qua achtbanen mijn favoriet tot nu toe. Met Universal als hele goede tweede.
Gewoon doen! Echt, zoek maar op Sheikra, episch neerdonderenquote:Op donderdag 29 december 2011 10:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ken het wel, maar nog nooit geweest. Elke keer geen tijd voor
En Montu, Cheetah Hunt en meer coole banen natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2011 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon doen! Echt, zoek maar op Sheikra, episch neerdonderen
Ik heb net een klein SC'tje gehad, ik ben al blij als ik volgend jaar tijd heb om naar Batman in de bioscoop te gaanquote:Op donderdag 29 december 2011 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon doen! Echt, zoek maar op Sheikra, episch neerdonderen
Ja, logisch om nu even niet te gaan. Zo'n kleine heeft er ook heel weinig aanquote:Op donderdag 29 december 2011 10:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb net een klein SC'tje gehad, ik ben al blij als ik volgend jaar tijd heb om naar Batman in de bioscoop te gaan
Maar zodra het even kan, zitten we in het vliegtuig, hoor. Kleine meid vind het nu al geweldig om in de wandelwagen alle kanten op geslingerd te wordenquote:Op donderdag 29 december 2011 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, logisch om nu even niet te gaan. Zo'n kleine heeft er ook heel weinig aan
VIIVAA LOS BIODOME!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:48 schreef SuperFruitig het volgende:
S-s-s-s A-a-a-a F-f-f-f E-e-e-e T-t-t-t Y-y-y-y
safetyyyyy
DANCE!!!
titit ututt ititit tutut titit tutut titiitt utut
POITTTTTT!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn neefje's poep is nu groenig, maar met kleine klontjes erin!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Maar zodra het even kan, zitten we in het vliegtuig, hoor. Kleine meid vind het nu al geweldig om in de wandelwagen alle kanten op geslingerd te worden
Mijn poep is soms ook groenig. Met klontjes. En stukjes noot.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mijn neefje's poep is nu groenig, maar met kleine klontjes erin!ik ben zo trots op 'm!
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
POITTTTTT!!SHARRRRRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
AWE to the SOME!!quote:Op donderdag 29 december 2011 11:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mijn poep is soms ook groenig. Met klontjes. En stukjes noot.
Poitemans!quote:
ESDEETJUH!quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:17 schreef Poit het volgende:
[..]
SHARRRRRNooit! Plus dat ik ook heus wel win heurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is waar.. Maar ik kan me nog een hele grote mond herinnerenquote:Op donderdag 29 december 2011 11:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nooit! Plus dat ik ook heus wel win heur
Jij zat op de bank, Shar op d'r knieën?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is waar.. Maar ik kan me nog een hele grote mond herinneren
Ik hoorde dat Spanks de combi Yoghi en bier erg lekker vind..quote:Op donderdag 29 december 2011 11:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jij zat op de bank, Shar op d'r knieën?
BTW: http://www.bol.com/nl/p/dvd/yogi-beer/1002004011396014/index.html --> ben ik de enige die dacht dat dit Engels voor Yogi Bier was?
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jij zat op de bank, Shar op d'r knieën?
BTW: http://www.bol.com/nl/p/dvd/yogi-beer/1002004011396014/index.html --> ben ik de enige die dacht dat dit Engels voor Yogi Bier was?
Fristi en bierquote:Op donderdag 29 december 2011 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Spanks de combi Yoghi en bier erg lekker vind..
Ik zat op de bank, weet niet hoe Shar tetris speelt. Ik gok niet op d'r knieën
quote:
Ohja, dat was fristi! Fristi Yoghi, potatoe potatoequote:
Hier nog half dagjequote:Op donderdag 29 december 2011 11:32 schreef Sharana_LV het volgende:
bijna pauze, dan nog even werken en dan naar huisNOG 1 TOT VAKANTIE!
De dame weet hoe het moetquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:41 schreef Solique het volgende:
[..]
De dame weet hoe het moet
@Shar: Faalhaas
quote:
quote:
quote:
Vind er niets grappigs aan.. Best saai (spel)quote:
Ja op die manier zal hij idd wel saai zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 11:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind er niets grappigs aan.. Best saai (spel)
Bierstiquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
uhm, wtfquote:
Eten boeit me niet zoveelquote:
wat een heldquote:
nope. Wat zoek je precies?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:55 schreef Poit het volgende:
Iemand hier nog een redelijk pc tje over?
Nog steeds 2 stuks, al heb ik onderhand meerdere mensen die interesse hebben.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:55 schreef Poit het volgende:
Iemand hier nog een redelijk pc tje over?
iets voor in m'n arcadekast..quote:Op donderdag 29 december 2011 14:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nope. Wat zoek je precies?
wat heb je staan dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Nog steeds, al heb ik onderhand meerdere mensen die interesse hebben.
2 machines: 1 in pc case, 1 liggend in onderdelen.quote:
Aan welke prijs zit je ongeveer te denken?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:01 schreef Poit het volgende:
[..]
iets voor in m'n arcadekast..
Hoeft niet state of the art te zijn.
pc 1 zou neer dan voldoende moeten zijn in principe. Heb hier in theorie wat beters staan naar laat me in de steek.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:05 schreef Solique het volgende:
[..]
2 machines: 1 in pc case, 1 liggend in onderdelen.
pc 1
amd xp 2,4ghz (single core)
64mb/128mb x1650 pro videokaart (niet zeker)
2/4gb geheugen (denk ik)
mainbord, etc
pc2
amd 64 x2 6000+ (3ghz dual core)
256/512mb x1950 pro videokauart (niet zeker)
4gb geheugen
mainbord, etc
Voor pc2 heb ik al meerdere gegadigden moet alleen nog eens in elkaar zetten.
Steeds geen zin en tijd gehad.
Edit: Bedenk net dat ik nog meer machines zou kunnen hebben liggen van 186 tot P3
ikbzat tussen de 0 en 50 euro te denkenquote:Op donderdag 29 december 2011 15:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Aan welke prijs zit je ongeveer te denken?
Op Alternate kun je vrij goedkoop een PC in elkaar klikken: http://www.alternate.nl/h(...)temen&l2=PC-Builder&
Thnx babequote:Op donderdag 29 december 2011 15:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Zal wel even voor je kijken Poit
Pc1 kan ik zo in onderdelen aan je geven op 7 januari eventueel.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:41 schreef Poit het volgende:
[..]
pc 1 zou neer dan voldoende moeten zijn in principe. Heb hier in theorie wat beters staan naar laat me in de steek.
Had je dat nog niet getest dan, handig.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:50 schreef Poit het volgende:
Hmm, het ziet er naar uit dat de voeding de boosdoener is..
Eigen voeding erin gestopt en hij werkt nu als een tiet, alhoewel. Hij gaat nu aan
daar kun je een leuke printplaat van kopen daarquote:Op donderdag 29 december 2011 15:41 schreef Poit het volgende:
[..]
ikbzat tussen de 0 en 50 euro te denken
heb voedingen niet voor het oprapen liggen nee.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Had je dat nog niet getest dan, handig.
ah, ok. Ik ook niet, maar dacht dat je alles al getest had.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:00 schreef Poit het volgende:
[..]
heb voedingen niet voor het oprapen liggen nee.
oude PC kast is mijn tafelquote:Op donderdag 29 december 2011 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb volgens mij nog ergens een PC staan, zoek van t weekend wel even!
ik heb denk ik nog wel ergens een voeding slingeren. Hoeveel Watt heb je nodig, knul?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:00 schreef Poit het volgende:
[..]
heb voedingen niet voor het oprapen liggen nee.
Nu al SB's tieten aan het uitlenenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb denk ik nog wel ergens een voeding slingeren.
400, minstens. Maar heb al wat gefix0rd.. Thnx allen!! Kusjes in overvloeden voor u!!quote:Op donderdag 29 december 2011 16:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb denk ik nog wel ergens een voeding slingeren. Hoeveel Watt heb je nodig, knul?
Laat die rotzooi maar branden hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:27 schreef Mday het volgende:
welke screens! type
iemand van de FOK! redactie aanwezig? helmond staat in de fik!
ha, grapjurk, ze stonden er zelfs EERDERquote:Op donderdag 29 december 2011 19:48 schreef Reintji het volgende:
Hey, staan die kubuswoningen ook in Helmond
Niet grappig bedoeld. Ken ze alleen van Blaak, Rotjeknor.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:50 schreef Mday het volgende:
[..]
ha, grapjurk, ze stonden er zelfs EERDER
nu zijn ze ook eerder weg
huh ?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:27 schreef Mday het volgende:
welke screens! type
iemand van de FOK! redactie aanwezig? helmond staat in de fik!
wtf? Retardquote:Op donderdag 29 december 2011 20:37 schreef koei het volgende:
Kubuswoningen die verdwijnen zijn alleen een gemis voor de mensen die er op dat moment wonen! Ze zouden die in Rotterdam ook gewoon plat moeten gooien en er wat moois voor in de plaats moeten zetten!
Maar goed, dat zouden ze eigenlijk met heel Rotterdam weer eens moeten doen
Ja net uit de kast gepakt, ff checken of het iets wasquote:Op donderdag 29 december 2011 20:47 schreef Mday het volgende:
zie ik nu een playstation? EEN PLAYSTATION!?
dear jebus.
welk type schermen
Ach, je kan veel over Rotterdam zeggen, maar een mooie stad is het absoluut niet. Van die lelijke naoorlogse betonblokkenquote:
en zet er meteen wat mooi goedkoop nieuwbouw huur neer zodat ik er kan wonen!quote:Op donderdag 29 december 2011 20:59 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, je kan veel over Rotterdam zeggen, maar een mooie stad is het absoluut niet. Van die lelijke naoorlogse betonblokkenAls we één Nederlandse stad zouden moeten opofferen gaat mijn stem naar Rotterdam, puur qua architectuur en uitstraling.
Ik heb zelf geen kut met Rotterdam, en dat ga ik ook zo houden. Maar je opmerking om het maar weer plat te gooien is iets te.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:59 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, je kan veel over Rotterdam zeggen, maar een mooie stad is het absoluut niet. Van die lelijke naoorlogse betonblokkenAls we één Nederlandse stad zouden moeten opofferen gaat mijn stem naar Rotterdam, puur qua architectuur en uitstraling.
Nopequote:Op donderdag 29 december 2011 21:02 schreef Mday het volgende:
[..]
en zet er meteen wat mooi goedkoop nieuwbouw huur neer zodat ik er kan wonen!
@gizmo
leuke schermpjes! is het 100hz toevallig?
Duidelijk nooit in almere geweest.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:59 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb in Rotterdam gestudeerd, ik weet dat er meer isquote:Op donderdag 29 december 2011 21:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk nooit in almere geweest.
Oh, en er is meer dan alleen de koopgoot.
kijk ons een stoer de hele tijd fuck en kanker zeggenquote:Op donderdag 29 december 2011 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/hardware-woensdag-best-of-2011/
Die gek hed een Skylinequote:Op donderdag 29 december 2011 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/hardware-woensdag-best-of-2011/
Sowieso Gamekings of PU serieus nemenquote:Op donderdag 29 december 2011 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kijk ons een stoer de hele tijd fuck en kanker zeggen
Kijk anders eerst je filmpje voor dat je hem postquote:
Ja want ik nam het ook echt serieusquote:Op donderdag 29 december 2011 21:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sowieso Gamekings of PU serieus nemen. Dat is hetzelfde als fok games serieus nemen
!
kenker zeggen mag idd niet Shar!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kijk ons een stoer de hele tijd fuck en kanker zeggen
Toen was ik halverwege en had ik die kyline niet gezien nog. Wel tof zo een bak maar lijkt me niet te doen kwa kosten.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sowieso Gamekings of PU serieus nemen. Dat is hetzelfde als fok games serieus nemen
!
[..]
Kijk anders eerst je filmpje voor dat je hem post!
Ik had het dan ook niet direct over jouquote:Op donderdag 29 december 2011 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja want ik nam het ook echt serieus
---> KLB!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Emo.gif in overvloed. Stelletje haters
Oh sorryquote:Op donderdag 29 december 2011 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet direct over jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh sorryHeuj wat doe je daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Mijn gizmo een kusje geven?
![]()
Ja wat hij geeft jou een kusje dus dan komt mijn kusje bij jou terechtquote:Op donderdag 29 december 2011 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heuj wat doe je daar?. Mijn gizmo een kusje geven?
Je bent weer lekker van slagquote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef Sharana_LV het volgende:
WAT EEN DAGom 12 uur had ik al 5 broodjes en een banaan op, om half 5 witlofschotel want ik verrekte van de honger, en nou heb ik opeens vette buikpijn
![]()
normaal doe ik 2 dagn met zoveel eten ... wtfffffff, nou maar weer thee zetten en hopen dat de pijn weggaat
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh sorryhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ZAG JE DATquote:Op donderdag 29 december 2011 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heuj wat doe je daar?. Mijn gizmo een kusje geven?
!!
EN KIJK NU EENS GOED WAT IK DEED
![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
OMFGOMFOMGM .. RELLEN!!!!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha![]()
[..]
ZAG JE DAT!!
EN KIJK NU EENS GOED WAT IK DEED
![]()
Hmm optiequote:Op donderdag 29 december 2011 22:40 schreef Poit het volgende:
Nick doet het alleen voor de goedmaaksex!
like a bossquote:Op donderdag 29 december 2011 22:40 schreef Poit het volgende:
Nick doet het alleen voor de goedmaaksex!
okquote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja wat hij geeft jou een kusje dus dan komt mijn kusje bij jou terecht
Onwaar, dat is de hoarder smilie alquote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
dat is toruwens wel de liefste smylie ooooit
qftquote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
dat is toruwens wel de liefste smylie ooooit
nee dat is de beste "like a boss" smyliequote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Onwaar, dat is de hoarder smilie al
I amquote:
lot!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nieuwe schoenen gekregen, awesome
nice babequote:Op donderdag 29 december 2011 22:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
toch niet van fruit he?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Trusten Sharquote:Op donderdag 29 december 2011 23:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga maar op bed liggen
truste all
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |