quote:Op donderdag 29 december 2011 22:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh sorryHeuj wat doe je daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Mijn gizmo een kusje geven?
![]()
Ja wat hij geeft jou een kusje dus dan komt mijn kusje bij jou terechtquote:Op donderdag 29 december 2011 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heuj wat doe je daar?. Mijn gizmo een kusje geven?
Je bent weer lekker van slagquote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef Sharana_LV het volgende:
WAT EEN DAGom 12 uur had ik al 5 broodjes en een banaan op, om half 5 witlofschotel want ik verrekte van de honger, en nou heb ik opeens vette buikpijn
![]()
normaal doe ik 2 dagn met zoveel eten ... wtfffffff, nou maar weer thee zetten en hopen dat de pijn weggaat
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh sorryhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ZAG JE DATquote:Op donderdag 29 december 2011 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heuj wat doe je daar?. Mijn gizmo een kusje geven?
!!
EN KIJK NU EENS GOED WAT IK DEED
![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
OMFGOMFOMGM .. RELLEN!!!!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha![]()
[..]
ZAG JE DAT!!
EN KIJK NU EENS GOED WAT IK DEED
![]()
Hmm optiequote:Op donderdag 29 december 2011 22:40 schreef Poit het volgende:
Nick doet het alleen voor de goedmaaksex!
like a bossquote:Op donderdag 29 december 2011 22:40 schreef Poit het volgende:
Nick doet het alleen voor de goedmaaksex!
okquote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja wat hij geeft jou een kusje dus dan komt mijn kusje bij jou terecht
Onwaar, dat is de hoarder smilie alquote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
dat is toruwens wel de liefste smylie ooooit
qftquote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
dat is toruwens wel de liefste smylie ooooit
nee dat is de beste "like a boss" smyliequote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Onwaar, dat is de hoarder smilie al
I amquote:
lot!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nieuwe schoenen gekregen, awesome
nice babequote:Op donderdag 29 december 2011 22:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
toch niet van fruit he?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Trusten Sharquote:Op donderdag 29 december 2011 23:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga maar op bed liggen
truste all
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |