huh ?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:27 schreef Mday het volgende:
welke screens! type
iemand van de FOK! redactie aanwezig? helmond staat in de fik!
wtf? Retardquote:Op donderdag 29 december 2011 20:37 schreef koei het volgende:
Kubuswoningen die verdwijnen zijn alleen een gemis voor de mensen die er op dat moment wonen! Ze zouden die in Rotterdam ook gewoon plat moeten gooien en er wat moois voor in de plaats moeten zetten!
Maar goed, dat zouden ze eigenlijk met heel Rotterdam weer eens moeten doen
Ja net uit de kast gepakt, ff checken of het iets wasquote:Op donderdag 29 december 2011 20:47 schreef Mday het volgende:
zie ik nu een playstation? EEN PLAYSTATION!?
dear jebus.
welk type schermen
Ach, je kan veel over Rotterdam zeggen, maar een mooie stad is het absoluut niet. Van die lelijke naoorlogse betonblokkenquote:
en zet er meteen wat mooi goedkoop nieuwbouw huur neer zodat ik er kan wonen!quote:Op donderdag 29 december 2011 20:59 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, je kan veel over Rotterdam zeggen, maar een mooie stad is het absoluut niet. Van die lelijke naoorlogse betonblokkenAls we één Nederlandse stad zouden moeten opofferen gaat mijn stem naar Rotterdam, puur qua architectuur en uitstraling.
Ik heb zelf geen kut met Rotterdam, en dat ga ik ook zo houden. Maar je opmerking om het maar weer plat te gooien is iets te.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:59 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, je kan veel over Rotterdam zeggen, maar een mooie stad is het absoluut niet. Van die lelijke naoorlogse betonblokkenAls we één Nederlandse stad zouden moeten opofferen gaat mijn stem naar Rotterdam, puur qua architectuur en uitstraling.
Nopequote:Op donderdag 29 december 2011 21:02 schreef Mday het volgende:
[..]
en zet er meteen wat mooi goedkoop nieuwbouw huur neer zodat ik er kan wonen!
@gizmo
leuke schermpjes! is het 100hz toevallig?
Duidelijk nooit in almere geweest.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:59 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb in Rotterdam gestudeerd, ik weet dat er meer isquote:Op donderdag 29 december 2011 21:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk nooit in almere geweest.
Oh, en er is meer dan alleen de koopgoot.
kijk ons een stoer de hele tijd fuck en kanker zeggenquote:Op donderdag 29 december 2011 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/hardware-woensdag-best-of-2011/
Die gek hed een Skylinequote:Op donderdag 29 december 2011 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/hardware-woensdag-best-of-2011/
Sowieso Gamekings of PU serieus nemenquote:Op donderdag 29 december 2011 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kijk ons een stoer de hele tijd fuck en kanker zeggen
Kijk anders eerst je filmpje voor dat je hem postquote:
Ja want ik nam het ook echt serieusquote:Op donderdag 29 december 2011 21:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sowieso Gamekings of PU serieus nemen. Dat is hetzelfde als fok games serieus nemen
!
kenker zeggen mag idd niet Shar!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kijk ons een stoer de hele tijd fuck en kanker zeggen
Toen was ik halverwege en had ik die kyline niet gezien nog. Wel tof zo een bak maar lijkt me niet te doen kwa kosten.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sowieso Gamekings of PU serieus nemen. Dat is hetzelfde als fok games serieus nemen
!
[..]
Kijk anders eerst je filmpje voor dat je hem post!
Ik had het dan ook niet direct over jouquote:Op donderdag 29 december 2011 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja want ik nam het ook echt serieus
---> KLB!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Emo.gif in overvloed. Stelletje haters
Oh sorryquote:Op donderdag 29 december 2011 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet direct over jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |