SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Owquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:42 schreef RitseB het volgende:
Fruit heeft al een nieuwe gemaakt Herr Spanks.
Echt? ik zie m nie!quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:42 schreef RitseB het volgende:
Fruit heeft al een nieuwe gemaakt Herr Spanks.
quote:
Baggertopic, niet in de reeks, geen OP.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:50 schreef RitseB het volgende:
[DERP SC #i++] GELUKKIG NIEUW JAAR
Hieeerrr.
Ik ben het eens! Mijn topic is veel mooier!quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Baggertopic, niet in de reeks, geen OP.
JONGUH DIT IS TENMINSTE EEN FATSOENLIJK TOPIC, MET JE HERPDIDERP SHIT ENZO!!quote:
Maar in het andere topic spring ik uit een taart!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
JONGUH DIT IS TENMINSTE EEN FATSOENLIJK TOPIC, MET JE HERPDIDERP SHIT ENZO!!
en dat is crew...quote:
Ik houd je hier ook niet tegen hoor...quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar in het andere topic spring ik uit een taart!!
ik ook nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik houd je hier ook niet tegen hoor...
gestemd. Boks, gast!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:14 schreef SpankmasterC het volgende:
FIGHT FOR THE RIGHT TO TOPIC!!!!
GAM FAQ en Feedback Topic - Voor al uw vragen, klachten & opmerkingen!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:29 schreef SuperFruitig het volgende:
wat een haat
Ik boycot deze vanaf nu
quote:
quote:Ik boycot deze vanaf nu
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik houd je hier ook niet tegen hoor...
quote:
TATU TATU!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:29 schreef SuperFruitig het volgende:
wat een haat
Ik boycot deze vanaf nu
Balen, want die werken vaak wel goed.quote:
paracetamol is het enige wat ik wel mag, werkt niet echt, klein beetje .. maar denk dat ik zo even op bed ga liggen ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Balen, want die werken vaak wel goed.
Voor mij het enige dat werkt. Paracetamol kan ik slikken wat ik wil, maar doet niks.
Ik ben deze week op het werk en vreemd genoeg krijg ik meer voor elkaar. Het is zo rustig dat je niet afgeleid wordt, geen andere dingen op je af ziet komen of de "kun je even snel dit ook doen"-vragen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:10 schreef GameBabe het volgende:
Ik moet mijn neus poederen ik zit nog 3 uur in de trein
Heeft iedereen vrij of zijn er nog mensen hard aan het werk?
Ik moet werken tot 22:00 vanavond... alleen is er geen *beep* te doen. Dus maar WordFeud.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:10 schreef GameBabe het volgende:
Sterkte, ik hoop voor je dat het snel weg is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
paracetamol is het enige wat ik wel mag, werkt niet echt, klein beetje .. maar denk dat ik zo even op bed ga liggen ofzoik had vnamiddag nergens last van, echt een uur geleden is het op komen zetten maar hoofd voelt enorm zwaar opeens meh
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Fruitje, ook al is mijn topicje de overduidelijke winnaar in onze strijd, ik wil je toch laten weten dat ik je respecteer als tegenstander en jou zie als de Stallone voor mijn Schwarzenegger
Ik draai er nog wel 40 deze week (ondanks de dag vrij gister)quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:10 schreef GameBabe het volgende:
* Fallen pakt het ignore-lijstje er eens bij...quote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Sterkte, ik hoop voor je dat het snel weg is.
Fallen wat is je probleem gast?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
* Fallen pakt het ignore-lijstje er eens bij...
Ow, gaan we ruzie maken?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Fallen wat is je probleem gast?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ow, gaan we ruzie maken?
It was all in jest...
Maar je hapt wel lekker.
Sowwy...quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Niet pesten, ik ga door barre tijden deze weken
hij probeert het ook niet echt he!quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
bericht van poit op je telefoon "wil je naaien .. lukt niet"
romanticus
Ben ik een keer duidelijk is het weer niet goedquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
bericht van poit op je telefoon "wil je naaien .. lukt niet"
romanticus
neh hij is nu gestopt omdat hij kramp kreegquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
hij probeert het ook niet echt he!
oh my.. dit is wel heel erg fout meisje.. Zou zo een opmerking van mij kunnen zijnquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neh hij is nu gestopt omdat hij kramp kreeg
Je kan het gewoon niet hebben dat ik beter ben met dingen in elkaar schuiven dan jijquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:22 schreef Poit het volgende:
[..]
oh my.. dit is wel heel erg fout meisje.. Zou zo een opmerking van mij kunnen zijn
Ho ho! Ik ben beter met staafjes in gaatjes stoppen dan jij, da's duidelijk!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet hebben dat ik beter ben met dingen in elkaar schuiven dan jij
Ik zie anders niets meer!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Ho ho! Ik ben beter met staafjes in gaatjes stoppen dan jij, da's duidelijk!!
Zo gaat datquote:
ok, nog 1 keertje dan..quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:30 schreef Sharana_LV het volgende:
mannen die tussendoor moeten rusten
ok. Your callquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee doe nog maar even rustig aan je moet er wel volledig voor gaan straks natuurlijk!
We waren tetris tegen elkaar aan het gamen onlinequote:Op dinsdag 27 december 2011 23:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Komen er kleine baby poitjes en sharetjes?
15 uur! ga eens snel je bedje in danquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo dat was weer 15 uur werken vandaag. En de laatste keer bij mijn bijbaantje. morgen mijn baas maar eens aan zijn oren trekken met de info die ik van de rechtsbijstand heb gekregen gnagnagna
Is leuke film dusquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:29 schreef Reintji het volgende:
The Rum Diaries. Top!
Zo nog maar even fear an loathing las vegas kiek'n
Hahaquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo dat was weer 15 uur werken vandaag. En de laatste keer bij mijn bijbaantje. morgen mijn baas maar eens aan zijn oren trekken met de info die ik van de rechtsbijstand heb gekregen gnagnagna
Ja mijn voetjes willen rust!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
15 uur! ga eens snel je bedje in dan
slaap lekker schattiequote:Op woensdag 28 december 2011 00:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja mijn voetjes willen rust!
Truste allemaal !
Succes morgenquote:
wil je wel tegen dr zeggen dat ze lief moet zijn?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Succes morgen
En truste mensen !
Ja hoor, maar dat moet ze sowieso altijd doenquote:Op woensdag 28 december 2011 00:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wil je wel tegen dr zeggen dat ze lief moet zijn?
oh daar merk ik normaal weinig van danquote:Op woensdag 28 december 2011 00:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dat moet ze sowieso altijd doen
Ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 28 december 2011 00:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh daar merk ik normaal weinig van dan
We zullen zien wat je morgen zegtquote:Op woensdag 28 december 2011 00:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
nee hoor ze is wel lief
nou truste all!
Gelukkig nietquote:
meh. zo heel mooi is ze nou ook weer niet.quote:
Nee, maar Bulma!!quote:Op woensdag 28 december 2011 07:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
meh. zo heel mooi is ze nou ook weer niet.
Krillinquote:
Met z'n kale klets!!!quote:
quote:
Zeg lieverd waarom ben je zo vroeg op in je vrije week? Ga eens uitslapen!quote:
Gisteren lekker op tijd naar bed gegaan.. Zo lekker op de bank series kijkenquote:Op woensdag 28 december 2011 08:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zeg lieverd waarom ben je zo vroeg op in je vrije week? Ga eens uitslapen!
Had ik gisteren maar gegamed, heb tot 03:40 aan m'n scriptie gezeten, had een briljante ingeving dus die wilde ik even uitpluizen en ik werk 's nachts toch beter dan 's ochtends, dus lekker om 11u opgestaan en nu sinds een half uurtje weer aan het werk.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gister toch in bed maar weer verder gaan gamen, nu moe
En doorzetten!quote:Op woensdag 28 december 2011 12:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Had ik gisteren maar gegamed, heb tot 03:40 aan m'n scriptie gezeten, had een briljante ingeving dus die wilde ik even uitpluizen en ik werk 's nachts toch beter dan 's ochtends, dus lekker om 11u opgestaan en nu sinds een half uurtje weer aan het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |