TATU TATU!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:29 schreef SuperFruitig het volgende:
wat een haat
Ik boycot deze vanaf nu
Balen, want die werken vaak wel goed.quote:
paracetamol is het enige wat ik wel mag, werkt niet echt, klein beetje .. maar denk dat ik zo even op bed ga liggen ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Balen, want die werken vaak wel goed.
Voor mij het enige dat werkt. Paracetamol kan ik slikken wat ik wil, maar doet niks.
Ik ben deze week op het werk en vreemd genoeg krijg ik meer voor elkaar. Het is zo rustig dat je niet afgeleid wordt, geen andere dingen op je af ziet komen of de "kun je even snel dit ook doen"-vragen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:10 schreef GameBabe het volgende:
Ik moet mijn neus poederen ik zit nog 3 uur in de trein
Heeft iedereen vrij of zijn er nog mensen hard aan het werk?
Ik moet werken tot 22:00 vanavond... alleen is er geen *beep* te doen. Dus maar WordFeud.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:10 schreef GameBabe het volgende:
Sterkte, ik hoop voor je dat het snel weg is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
paracetamol is het enige wat ik wel mag, werkt niet echt, klein beetje .. maar denk dat ik zo even op bed ga liggen ofzoik had vnamiddag nergens last van, echt een uur geleden is het op komen zetten maar hoofd voelt enorm zwaar opeens meh
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Fruitje, ook al is mijn topicje de overduidelijke winnaar in onze strijd, ik wil je toch laten weten dat ik je respecteer als tegenstander en jou zie als de Stallone voor mijn Schwarzenegger
Ik draai er nog wel 40 deze week (ondanks de dag vrij gister)quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:10 schreef GameBabe het volgende:
* Fallen pakt het ignore-lijstje er eens bij...quote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Sterkte, ik hoop voor je dat het snel weg is.
Fallen wat is je probleem gast?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
* Fallen pakt het ignore-lijstje er eens bij...
Ow, gaan we ruzie maken?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Fallen wat is je probleem gast?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ow, gaan we ruzie maken?
It was all in jest...
Maar je hapt wel lekker.
Sowwy...quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Niet pesten, ik ga door barre tijden deze weken
hij probeert het ook niet echt he!quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
bericht van poit op je telefoon "wil je naaien .. lukt niet"
romanticus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |