Ken je Bush Gardens? Echt qua achtbanen mijn favoriet tot nu toe. Met Universal als hele goede tweede.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:17 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik ben er nu 3 keer geweest, 2 keer eind augustus/begin september --> heerlijk rustig, 1 keer met spring break --> OMG DRUK, maar wel makkelijk scoren
Wat een topic weer!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:32 schreef Reintji het volgende:
De waterstand..
Waarom ga ik er ook op in
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ACHTBANEN
[..]
Mijn reis voor volgend jaar staat al in de planning, heb helaas geen geldboom
Sowieso ben ik niet handig om mee te nemen, na een dag pretpark moet ik een hele dag op bed liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoor iedereen lovend over Hulkquote:Op donderdag 29 december 2011 10:19 schreef Pheno het volgende:
Dueling dragons was ook tof, maar helemaal de hulk. Dat geluid van die achtbaan is masterlijk.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ken het wel, maar nog nooit geweest. Elke keer geen tijd voorquote:Op donderdag 29 december 2011 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ken je Bush Gardens? Echt qua achtbanen mijn favoriet tot nu toe. Met Universal als hele goede tweede.
Gewoon doen! Echt, zoek maar op Sheikra, episch neerdonderenquote:Op donderdag 29 december 2011 10:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ken het wel, maar nog nooit geweest. Elke keer geen tijd voor
En Montu, Cheetah Hunt en meer coole banen natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2011 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon doen! Echt, zoek maar op Sheikra, episch neerdonderen
Ik heb net een klein SC'tje gehad, ik ben al blij als ik volgend jaar tijd heb om naar Batman in de bioscoop te gaanquote:Op donderdag 29 december 2011 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon doen! Echt, zoek maar op Sheikra, episch neerdonderen
Ja, logisch om nu even niet te gaan. Zo'n kleine heeft er ook heel weinig aanquote:Op donderdag 29 december 2011 10:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb net een klein SC'tje gehad, ik ben al blij als ik volgend jaar tijd heb om naar Batman in de bioscoop te gaan
Maar zodra het even kan, zitten we in het vliegtuig, hoor. Kleine meid vind het nu al geweldig om in de wandelwagen alle kanten op geslingerd te wordenquote:Op donderdag 29 december 2011 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, logisch om nu even niet te gaan. Zo'n kleine heeft er ook heel weinig aan
VIIVAA LOS BIODOME!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:48 schreef SuperFruitig het volgende:
S-s-s-s A-a-a-a F-f-f-f E-e-e-e T-t-t-t Y-y-y-y
safetyyyyy
DANCE!!!
titit ututt ititit tutut titit tutut titiitt utut
POITTTTTT!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn neefje's poep is nu groenig, maar met kleine klontjes erin!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Maar zodra het even kan, zitten we in het vliegtuig, hoor. Kleine meid vind het nu al geweldig om in de wandelwagen alle kanten op geslingerd te worden
Mijn poep is soms ook groenig. Met klontjes. En stukjes noot.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mijn neefje's poep is nu groenig, maar met kleine klontjes erin!ik ben zo trots op 'm!
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
POITTTTTT!!SHARRRRRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
AWE to the SOME!!quote:Op donderdag 29 december 2011 11:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mijn poep is soms ook groenig. Met klontjes. En stukjes noot.
Poitemans!quote:
ESDEETJUH!quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:17 schreef Poit het volgende:
[..]
SHARRRRRNooit! Plus dat ik ook heus wel win heurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is waar.. Maar ik kan me nog een hele grote mond herinnerenquote:Op donderdag 29 december 2011 11:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nooit! Plus dat ik ook heus wel win heur
Jij zat op de bank, Shar op d'r knieën?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is waar.. Maar ik kan me nog een hele grote mond herinneren
Ik hoorde dat Spanks de combi Yoghi en bier erg lekker vind..quote:Op donderdag 29 december 2011 11:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jij zat op de bank, Shar op d'r knieën?
BTW: http://www.bol.com/nl/p/dvd/yogi-beer/1002004011396014/index.html --> ben ik de enige die dacht dat dit Engels voor Yogi Bier was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |