lol die aflevering heb ik gister nog gezienquote:
Ik zou hem zelf liever thuis hebben, maar ik ben blij voor je!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:25 schreef SocialDisorder het volgende:
M'n TV staat bij de electronica-boer
Ik ook, maar het scheelt dat er geen problemen met de leveringen zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 13:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zou hem zelf liever thuis hebben, maar ik ben blij voor je!
Baasquote:Op woensdag 28 december 2011 13:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik ook, maar het scheelt dat er geen problemen met de leveringen zijn
* SocialDisorder gaat in 3D het nieuwe jaar in!
En was ze een beetje aardigquote:Op woensdag 28 december 2011 17:45 schreef Sharana_LV het volgende:
eeeen weer thuis
nu eerst maar eten maken
Het kon er mee doorquote:Op woensdag 28 december 2011 18:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En was ze een beetje aardig?
Poging 1 is aardig gelukt tochquote:Op woensdag 28 december 2011 18:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het kon er mee door
Nee het was gezellig
Haal eens even uit dr hoofd dat ze nog zo'n zelfde tas wilt kopen2 dezelfde maar dan andere kleur
Reinquote:
lolquote:Op woensdag 28 december 2011 20:32 schreef Reintji het volgende:
De waterstand..
Waarom ga ik er ook op in
Ja, gaat al stuk beter. Thanks.quote:
AARGH ik wil ook BFquote:Op woensdag 28 december 2011 21:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, gaat al stuk beter. Thanks.![]()
Heb btw bf3 werkend gekregen op mijn laptop heeft ook wat hoofdpijn gekost maar werkt.
Kunnen proberen om bij jou ook te fixenquote:
Gelukkig!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, gaat al stuk beter. Thanks.![]()
Heb btw bf3 werkend gekregen op mijn laptop heeft ook wat hoofdpijn gekost maar werkt.
Meh, niet mijn dingquote:
Sharquote:
Tetris is en blijft baasquote:Op donderdag 29 december 2011 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Tetris is trouwens echt een bazenspel
Helemaal addicted jullie 2.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Tetrisvanavond weer Poit aan zijn kop zeuren dat hij online moet komen
Jamaar het is meeeeeeeegaquote:
lol, klinkt bekend. Al heb ik het niet met tetrisquote:Op donderdag 29 december 2011 09:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar het is meeeeeeeega![]()
Alleen wel het probleem dat als ik begin ik niet stop en vergeet naar bed te gaan
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 29 december 2011 09:25 schreef Solique het volgende:
Zo te rekenen ga ik maar flink wat euro's apart leggen voor mijn trip van volgend jaar.
[..]
lol, klinkt bekend. Al heb ik het niet met tetrisgaat lastig zonder ds
Orlando, Florida staat op de planningquote:Op donderdag 29 december 2011 09:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
En tetris is verslavend, maar sowieso zijn veel games bij mij verslavend
Tip: koop een Disney All Access pass. Voor 350 dollar een week lang onbeperkt toegang tot alle 7 parken, incl de eindbazenparken Typhoon Lagune en Blizzard Beachquote:Op donderdag 29 december 2011 09:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Orlando, Florida staat op de planning
Al voorzie ik dan wel een geldprobleem omdat ik ook op mijzelf wil gaan wonen
Dat verslavend klinkt bekend, heb er bij te veel games last van.![]()
Ja, daar zat ik al naar te kijken. Mindere is dat Universal weer een eigen pas heeft.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tip: koop een Disney All Access pass. Voor 350 dollar een week lang onbeperkt toegang tot alle 7 parken, incl de eindbazenparken Typhoon Lagune en Blizzard Beach
Ja, niets aan te doen. Neem wel flink de tijd; een week voor Disney en nog 2 dagen voor Universal Studios / Islands of Adventure. Shit is huge!quote:Op donderdag 29 december 2011 09:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik al naar te kijken. Mindere is dat Universal weer een eigen pas heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanraders:
Epcot
Space Mission, Testtrack
Animal Kingdom
Expedition Himalaya, wildwaterbaan (weet niet meer hoe dat ding heette)
Magic Kingdom
Space Mountain Mission 2
Blizzard Beach
Summit Plummit (je begint met een bermuda, je eindigt met een string)
Typhoon Lagoon
Humunga Cowabunga (zie summit plummit)
Universal
Simpsons, Jaws, The Mummy, Back To The Future
Islands of Adventure
Harry Potter, Popeye River Rapids (alleen doen als het warm is, want nat tot op je onderbroek), Hulkcoaster, Jurassic Park The RideAre you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op donderdag 29 december 2011 09:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, niets aan te doen. Neem wel flink de tijd; een week voor Disney en nog 2 dagen voor Universal Studios / Islands of Adventure. Shit is huge!Hollywood Studio's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanraders:
Epcot
Space Mission, Testtrack
Animal Kingdom
Expedition Himalaya, wildwaterbaan (weet niet meer hoe dat ding heette)
Magic Kingdom
Space Mountain Mission 2
Blizzard Beach
Summit Plummit (je begint met een bermuda, je eindigt met een string)
Typhoon Lagoon
Humunga Cowabunga (zie summit plummit)
Universal
Simpsons, Jaws, The Mummy, Back To The Future
Islands of Adventure
Harry Potter, Popeye River Rapids (alleen doen als het warm is, want nat tot op je onderbroek), Hulkcoaster, Jurassic Park The Ride
Tower of Terror
Aerosmith-achtbaan
Voor de rest: alles eens! Op HP na, die was nog niet af toen ik er was. DIe Popeye was echt geniaal. Pirania van de Efteling is voor sissies.
Nog aanrader: rijd naar Tampa (uurtje). Bush Gardens is namelijk episch. Achtbanen: alles doen. Super aanrader Sheikra, voorste rij. Geloof niet wat ze zeggen dat het niet boeit: ga voorste rij.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Owh damn, helemaal de ToT vergeten, die is idd fuckawesome!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hollywood Studio's:
Tower of Terror
Aerosmith-achtbaan
Voor de rest: alles eens! Op HP na, die was nog niet af toen ik er was. DIe Popeye was echt geniaal. Pirania van de Efteling is voor sissies.
Nog aanrader: rijd naar Tampa (uurtje). Bush Gardens is namelijk episch. Achtbanen: alles doen. Super aanrader Sheikra, voorste rij. Geloof niet wat ze zeggen dat het niet boeit: ga voorste rij.
Ik had aan drie nog wat week genoeg aan een week Disney+universal, NASA hoi zeggen, Miami, everglades en dan nog bush gardens (heeft ook een waterpark). In alle rust. Ik houd niet van haasten op een reis. Of eigenlijk helemaal niet, maar helemaal niet als je juist tot rust wil komen. En ja, achtbanen horen daar ook bij.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:03 schreef Solique het volgende:
Ga sowieso 2 of 3 weken, neem gelijk hele regio mee als ik ga dus Orlando, Tampa, Daytona Beach en misschien richting Miami. Genoeg te doen in de regio
Kraken deden we dag 1, ivm Seaworld, dus rustig, dus lekker bijkomen van een kutvlucht van 9 uur. Komen het park binnen: OMG ACHTBAAN!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had aan drie nog wat week genoeg aan een week Disney+universal, NASA hoi zeggen, Miami, everglades en dan nog bush gardens (heeft ook een waterpark). In alle rust. Ik houd niet van haasten op een reis. Of eigenlijk helemaal niet, maar helemaal niet als je juist tot rust wil komen. En ja, achtbanen horen daar ook bij.
Seaworld heeft nog de Manta, die vond ik ook erg tof als achtbaan. Je hangt onder een manta en vooral de looping voelt mindbending tof aan. De kraken was een beetje gaaperdepaap, maar dat was na drie weken elke achtbaan wel gezien te hebben in die regio, dus misschien kwam het daardoor
We hadden het er thuis ook al over. Maar wij waren er met Halloween en het was echt freaking rustig. Universal? halve dag per themapark en je had alles twee keer gedaanquote:Op donderdag 29 december 2011 10:10 schreef Sharana_LV het volgende:
omfg die achtbanen daar idd, zo niceik wil terug
Hoevaak ik met een ontbijtje in de maag al die dingen ben ingegaan. Waanzinnig. Ik kick zo op die dingen. Mijn vrouw was er minder van, a la ogen dicht voordat we daar waren in elke achtbaan, maar die is genezen van die waanzin tijdens die reis. Ah fuck it, ik ga boeken.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Kraken deden we dag 1, ivm Seaworld, dus rustig, dus lekker bijkomen van een kutvlucht van 9 uur. Komen het park binnen: OMG ACHTBAAN!
Gaat waarschijnlijk toch een trip alleen worden. Dus je mag mee als je kan.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:10 schreef Sharana_LV het volgende:
omfg die achtbanen daar idd, zo niceik wil terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Je gaat iig een waanzinnige reis tegemoet. Florida is tof.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:15 schreef Solique het volgende:
Net ook wat in gelezen en als ik ga ga ik in Mei. Half mei wordt gezien als rustigste periode met warme temperaturen maar nog net geen zomer.
[..]
Gaat waarschijnlijk trip alleen worden, dus je mag mee
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:15 schreef Solique het volgende:
Net ook wat in gelezen en als ik ga ga ik in Mei. Half mei wordt gezien als rustigste periode met warme temperaturen maar nog net geen zomer.
[..]
Gaat waarschijnlijk toch een trip alleen worden. Dus je mag mee als je kan.Mijn reis voor volgend jaar staat al in de planning, heb helaas geen geldboomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso ben ik niet handig om mee te nemen, na een dag pretpark moet ik een hele dag op bed liggen![]()
Ken je Bush Gardens? Echt qua achtbanen mijn favoriet tot nu toe. Met Universal als hele goede tweede.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:17 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik ben er nu 3 keer geweest, 2 keer eind augustus/begin september --> heerlijk rustig, 1 keer met spring break --> OMG DRUK, maar wel makkelijk scoren
Wat een topic weer!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:32 schreef Reintji het volgende:
De waterstand..
Waarom ga ik er ook op in
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ACHTBANEN
[..]
Mijn reis voor volgend jaar staat al in de planning, heb helaas geen geldboom
Sowieso ben ik niet handig om mee te nemen, na een dag pretpark moet ik een hele dag op bed liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoor iedereen lovend over Hulkquote:Op donderdag 29 december 2011 10:19 schreef Pheno het volgende:
Dueling dragons was ook tof, maar helemaal de hulk. Dat geluid van die achtbaan is masterlijk.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ken het wel, maar nog nooit geweest. Elke keer geen tijd voorquote:Op donderdag 29 december 2011 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ken je Bush Gardens? Echt qua achtbanen mijn favoriet tot nu toe. Met Universal als hele goede tweede.
Gewoon doen! Echt, zoek maar op Sheikra, episch neerdonderenquote:Op donderdag 29 december 2011 10:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ken het wel, maar nog nooit geweest. Elke keer geen tijd voor
En Montu, Cheetah Hunt en meer coole banen natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2011 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon doen! Echt, zoek maar op Sheikra, episch neerdonderen
Ik heb net een klein SC'tje gehad, ik ben al blij als ik volgend jaar tijd heb om naar Batman in de bioscoop te gaanquote:Op donderdag 29 december 2011 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon doen! Echt, zoek maar op Sheikra, episch neerdonderen
Ja, logisch om nu even niet te gaan. Zo'n kleine heeft er ook heel weinig aanquote:Op donderdag 29 december 2011 10:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb net een klein SC'tje gehad, ik ben al blij als ik volgend jaar tijd heb om naar Batman in de bioscoop te gaan
Maar zodra het even kan, zitten we in het vliegtuig, hoor. Kleine meid vind het nu al geweldig om in de wandelwagen alle kanten op geslingerd te wordenquote:Op donderdag 29 december 2011 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, logisch om nu even niet te gaan. Zo'n kleine heeft er ook heel weinig aan
VIIVAA LOS BIODOME!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:48 schreef SuperFruitig het volgende:
S-s-s-s A-a-a-a F-f-f-f E-e-e-e T-t-t-t Y-y-y-y
safetyyyyy
DANCE!!!
titit ututt ititit tutut titit tutut titiitt utut
POITTTTTT!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn neefje's poep is nu groenig, maar met kleine klontjes erin!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Maar zodra het even kan, zitten we in het vliegtuig, hoor. Kleine meid vind het nu al geweldig om in de wandelwagen alle kanten op geslingerd te worden
Mijn poep is soms ook groenig. Met klontjes. En stukjes noot.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mijn neefje's poep is nu groenig, maar met kleine klontjes erin!ik ben zo trots op 'm!
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
POITTTTTT!!SHARRRRRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
AWE to the SOME!!quote:Op donderdag 29 december 2011 11:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mijn poep is soms ook groenig. Met klontjes. En stukjes noot.
Poitemans!quote:
ESDEETJUH!quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:17 schreef Poit het volgende:
[..]
SHARRRRRNooit! Plus dat ik ook heus wel win heurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is waar.. Maar ik kan me nog een hele grote mond herinnerenquote:Op donderdag 29 december 2011 11:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nooit! Plus dat ik ook heus wel win heur
Jij zat op de bank, Shar op d'r knieën?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is waar.. Maar ik kan me nog een hele grote mond herinneren
Ik hoorde dat Spanks de combi Yoghi en bier erg lekker vind..quote:Op donderdag 29 december 2011 11:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jij zat op de bank, Shar op d'r knieën?
BTW: http://www.bol.com/nl/p/dvd/yogi-beer/1002004011396014/index.html --> ben ik de enige die dacht dat dit Engels voor Yogi Bier was?
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jij zat op de bank, Shar op d'r knieën?
BTW: http://www.bol.com/nl/p/dvd/yogi-beer/1002004011396014/index.html --> ben ik de enige die dacht dat dit Engels voor Yogi Bier was?
Fristi en bierquote:Op donderdag 29 december 2011 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Spanks de combi Yoghi en bier erg lekker vind..
Ik zat op de bank, weet niet hoe Shar tetris speelt. Ik gok niet op d'r knieën
quote:
Ohja, dat was fristi! Fristi Yoghi, potatoe potatoequote:
Hier nog half dagjequote:Op donderdag 29 december 2011 11:32 schreef Sharana_LV het volgende:
bijna pauze, dan nog even werken en dan naar huisNOG 1 TOT VAKANTIE!
De dame weet hoe het moetquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:41 schreef Solique het volgende:
[..]
De dame weet hoe het moet
@Shar: Faalhaas
quote:
quote:
quote:
Vind er niets grappigs aan.. Best saai (spel)quote:
Ja op die manier zal hij idd wel saai zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 11:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind er niets grappigs aan.. Best saai (spel)
Bierstiquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
uhm, wtfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |