Ik geloof niet dat er ook maar 1 iemand is hier met een rotkopquote:Op maandag 26 december 2011 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
Kingtoppie heeft echt een goed hoofd
Tomb raider 3, maar wat zijn die graphics slecht zeg, misschien dat het op een oude tv nog wel meevalt, maar ik heb maar heel even gespeeld, stoorde me er teveel aan.quote:
Sommige heb ik niet gezienquote:Op maandag 26 december 2011 00:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er ook maar 1 iemand is hier met een rotkop
Jij moet het net als ik van je hoofd hebben.quote:Op maandag 26 december 2011 00:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[SC - Als versieren niet zo makkelijk at] #719 Zonder zelfmettp://forum.fok.nl/topic/1756490/1/25#106046350]maandag 26 december 2011 00:55[/url] schreef magnetronkoffie het volgende:[/b]
[..]
Ik geloof niet dat er ook maar 1 iemand is hier met een rotkop
Ik wel.
Ze bedoelt zichzelf.quote:
Jij ook van je voeten. Je hebt indruk gemaakt op Chocolate-Chickquote:Op maandag 26 december 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij moet het net als ik van je hoofd hebben.
quote:Op maandag 26 december 2011 00:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
Mijn lijst van snes games:
Batman Returns
Doom
F-Zero
Fatal Fury
Final Fantasy 2
Judge Dredd
Kirby's Dream Course
Lufia & The Fortress of Doom
Lufia 2: Rise of the Sinistrals
Power Drive
Starwing
Street Racer
Super Mario All Stars + Super Mario World
Terminator 2
The Adventures of Mighty Max
The Jetsons: Invasion of the Planet Pirates
Tiny Toon Adventures Buster Busts Loose!
Top Gear
Top Gear 3000
Wie ik?quote:Op maandag 26 december 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij moet het net als ik van je hoofd hebben.
Ik heb alleen Tomb Raider voor de Mac Os 9, maar die kan ik op mijn nieuwe computer niet eens meer spelen.quote:Op maandag 26 december 2011 00:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tomb raider 3, maar wat zijn die graphics slecht zeg, misschien dat het op een oude tv nog wel meevalt, maar ik heb maar heel even gespeeld, stoorde me er teveel aan.
Vanavond nog even ocarina of time op de n64 gespeeld en daar had ik helemaal geen last van de graphics, die zijn lang niet zo pixelig.
Maar heb nooit zoveel met de psx gehad moet ik bekennen.
Ik vond toen ook bij veel spellen de graphics lelijk
Ik kan niet eens de schoenen kopen die ik wil, enorm irritant.quote:Op maandag 26 december 2011 00:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij ook van je voeten. Je hebt indruk gemaakt op Chocolate-Chick
Oh nevermind je had het niet over jezelf.quote:
Nog steeds de beste RPG ooit.quote:Op maandag 26 december 2011 00:59 schreef Royco1 het volgende:
Leuke collectie c_m
Vooral final fantasy 2 zie je niet vaak.
Ik baal nog steeds dat ik destijds chronotrigger verkocht heb
Ik werd vanmorgen wel ineens kotsmisselijk in de skilift. Maar dat kwam waarschijnlijk door hoogteverschil.quote:Op maandag 26 december 2011 00:59 schreef geenvetzak het volgende:
Nog iemand ziek geworden van de kerstmaaltijd?
wat?quote:Op maandag 26 december 2011 00:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij ook van je voeten. Je hebt indruk gemaakt op Chocolate-Chick
Over mij he?quote:Op maandag 26 december 2011 00:59 schreef heloef het volgende:
Ik weet trouwens wel wie ze bedoelt, kan niet missen.
Emoquote:
Inderdaad, ze bedoelt zichzelf. Kan niet missen.quote:Op maandag 26 december 2011 00:59 schreef heloef het volgende:
Ik weet trouwens wel wie ze bedoelt, kan niet missen.
Je klonk geschrokken, met je boten opmerkingquote:
of je bent zwangerquote:Op maandag 26 december 2011 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen wel ineens kotsmisselijk in de skilift. Maar dat kwam waarschijnlijk door hoogteverschil.
Valt reuze mee, er zijn ergere gevallen, veel erger.quote:Op maandag 26 december 2011 01:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag gewoon zeggen dat ik een rotkop heb hoor
Ik wou net zeggen.quote:Op maandag 26 december 2011 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh nevermind je had het niet over jezelf.
Sinji, waarom doe jij zo focking persoonlijk steeds, ligt dat nou écht alleen aan mij dat ik het steeds opmerk? Of heb je iets tegen me?quote:Op maandag 26 december 2011 01:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Echt jouw stijl weer om een compliment om te vormen naar iets negatiefs
grote voeten zijn dan ook erg intimiderendquote:Op maandag 26 december 2011 01:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je klonk geschrokken, met je boten opmerking
Dank je heloef.quote:Op maandag 26 december 2011 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Valt reuze mee, er zijn ergere gevallen, veel erger.
Nee hoor.quote:Op maandag 26 december 2011 01:02 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Inderdaad, ze bedoelt zichzelf. Kan niet missen.
Je kunt stevig lachen?quote:Op maandag 26 december 2011 01:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.ik moet het trouwens hebben van mijn lach, of gewoon mijn mond. En je moet van stevig houden.
Ik zie nu pas dat FF3 niet in dat lijstje staat.quote:Op maandag 26 december 2011 00:59 schreef Royco1 het volgende:
Leuke collectie c_m
Vooral final fantasy 2 zie je niet vaak.
Ik baal nog steeds dat ik destijds chronotrigger verkocht heb
quote:Op maandag 26 december 2011 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben van afstand ook niet eens zo lelijk.
Je lijkt zo een beetje op heloef met z'n self-pityquote:Op maandag 26 december 2011 01:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.ik moet het trouwens hebben van mijn lach, of gewoon mijn mond. En je moet van stevig houden.
Heh?quote:Op maandag 26 december 2011 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sinji, waarom doe jij zo focking persoonlijk steeds, ligt dat nou écht alleen aan mij dat ik het steeds opmerk? Of heb je iets tegen me?
Hij is even fappen. momentje.quote:Op maandag 26 december 2011 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vertel Newb net dat ik het geil vind om hem te pijpen en ineens ligt zijn internet eraf
Ben je zoveel aangekomen sinds de meet bij myra dan?quote:Op maandag 26 december 2011 01:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee joh jij ook al? Ik stiekem ook hihihiquote:Op maandag 26 december 2011 01:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik ben een beetje onzeker. hihihiihhi.
Die heb je ook?quote:Op maandag 26 december 2011 01:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat FF3 niet in dat lijstje staat.
Nee maar van dichtbij heb ik echt nogal veel onregelmatigheden in mijn huid en sommige dingen zijn een beetje scheef. Maar niet al te dichtbij en ik zie er prima uit.quote:Op maandag 26 december 2011 01:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Negatief doen over jezelf.
Ik ben juist van dichtbij echt fucking lekker.
Daarom waren we zo'n goed koppel geweest, elke dag janken en synchroon snijden.quote:Op maandag 26 december 2011 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je lijkt zo een beetje op heloef met z'n self-pity
Minder huilen, dat helpt. En teenbeschermers kopen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zit alleen maar op me te zeiken man.
Ik vind die oude ook het leukstequote:Op maandag 26 december 2011 01:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn ook de enige FF-games die ik leuk vind.
Ze heeft wel de gratie van een man.quote:
Heb je een bochel?quote:Op maandag 26 december 2011 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee maar van dichtbij heb ik echt nogal veel onregelmatigheden in mijn huid en sommige dingen zijn een beetje scheef. Maar niet al te dichtbij en ik zie er prima uit.
Goede timing wel.quote:Op maandag 26 december 2011 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vertel Newb net dat ik het geil vind om hem te pijpen en ineens ligt zijn internet eraf
Achja, als je zo standaard bent tegenover tamelijk onbekende die je steeds opzoekt en nooit benaderd vanuit iets positiefs maar alleen vanuit iets negatiefs, kan ik je vertellen dat je vanzelf ruzie krijgt.. Beetje stoken om een gevecht op gang te krijgen dus.quote:Op maandag 26 december 2011 01:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Minder huilen, dat helpt. En teenbeschermers kopen.
Ben je serieus?quote:Op maandag 26 december 2011 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Achja, als je zo standaard bent tegenover tamelijk onbekende die je steeds opzoekt en nooit benaderd vanuit iets positiefs maar alleen vanuit iets negatiefs, kan ik je vertellen dat je vanzelf ruzie krijgt.. Beetje stoken om een gevecht op gang te krijgen dus.
Neuh, ik mag er best zijn. Ik heb alleen maat 40, kleine tieten, een geweldige kont en ik ken mijn sterke punten. Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 26 december 2011 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je lijkt zo een beetje op heloef met z'n self-pity
Ik vond 7 en 8 nog wel tof, maar wel minder dan de vorige delen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Heb ook nog FF7 voor de Playstation, maar het is toch anders.
Ik had eigenlijk wel zin om iets opgeilends terug te krijgen gestuurd maar het mocht niet zo zijnquote:
goed om te weten voor volgende halloweenquote:Op maandag 26 december 2011 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen grapjes maken daarover, het is mijn grootste angst
"Ik vind het ook wel geil als je me pijpt"?quote:Op maandag 26 december 2011 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel zin om iets opgeilends terug te krijgen gestuurd maar het mocht niet zo zijn
Dat is ook mijn punt, je ziet er prima uit.quote:Op maandag 26 december 2011 01:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Neuh, ik mag er best zijn. Ik heb alleen maat 40, kleine tieten, een geweldige kont en ik ken mijn sterke punten. Wat is daar mis mee?
Het grootste deel daarvan hoort bij mijn 2012-voornemens.quote:Op maandag 26 december 2011 01:09 schreef -Nouvelles het volgende:
Als Lokasenna haar haar laten groeien, goed in model, betere kleding draagt en make-up opdoet wordt zij mooi voor de meeste kerels in Nederland.
Er zijn wel mensen die er van dichtbij knap uitzien, vind ik.quote:Op maandag 26 december 2011 01:09 schreef Godshand het volgende:
Man niemand ziet er toch van dichtbij knap uit? Je zal maar tegen iemand neusgat aankijken/ Denk nou dat niemand daar spontaan geil van wordt
Die ken ik niet, maar op een gegeven moment had je er zoveel van.quote:Op maandag 26 december 2011 01:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond 7 en 8 nog wel tof, maar wel minder dan de vorige delen.
Ik vond breath of fire 2 ook heel erg goed
Jouw postsnelheid is niet intimiderend.. Iets anders ernaast aan het doen? (ik wel)quote:Op maandag 26 december 2011 01:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
grote voeten zijn dan ook erg intimiderend
Die kan ik je echt aanraden voor de snesquote:Op maandag 26 december 2011 01:10 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar op een gegeven moment had je er zoveel van.
Als je zo dichtbij bent dat je alleen in elkaars ogen kijkt.quote:Op maandag 26 december 2011 01:09 schreef Godshand het volgende:
Man niemand ziet er toch van dichtbij knap uit? Je zal maar tegen iemand neusgat aankijken/ Denk nou dat niemand daar spontaan geil van wordt
Liever iets anders, die is niet origineel.quote:Op maandag 26 december 2011 01:09 schreef twi het volgende:
[..]
"Ik vind het ook wel geil als je me pijpt"?
je wilde geen makeup toch? Zijn er geen huidneutrale alternatieven die je kan proberen?quote:Op maandag 26 december 2011 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het grootste deel daarvan hoort bij mijn 2012-voornemens.
Jij kunt sowieso veel en veel mooier worden dan dat je nu bent.quote:Op maandag 26 december 2011 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het grootste deel daarvan hoort bij mijn 2012-voornemens.
Grappig dat ik dat alleen op die manier heb bij jou dus.quote:Op maandag 26 december 2011 01:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij trekt je teveel van dingen aan. Chill, met je tere huid.
" Slikken, hoer!"quote:Op maandag 26 december 2011 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Liever iets anders, die is niet origineel.
Sommige mensen zijn dichterbij nog leuker.quote:Op maandag 26 december 2011 01:09 schreef Godshand het volgende:
Als je elkaar in de ogen aankijkt kan dat wel mooi zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 01:09 schreef Godshand het volgende:
Tis een opstapeling.quote:Op maandag 26 december 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
Kingtoppie's interpretatie laat nog wel eens te wensen over.
Fijn dat je potentie in me zietquote:Op maandag 26 december 2011 01:10 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Jij kunt sowieso veel en veel mooier worden dan dat je nu bent.
Bedankt voor de analyse, dan weet ik dat ik aan m'n originaliteit moet werken.quote:Op maandag 26 december 2011 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Liever iets anders, die is niet origineel.
O rly?quote:Op maandag 26 december 2011 01:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Grappig dat ik dat alleen op die manier heb bij jou dus.
Nou ja, ik ken ook superknappe meiden die helemaal geen make-up dragen maar gewoon een goed hoofd, leuk kapsel en goede kleding dragen. Dat maakt het verschil en de juiste make-up maakt het alleen maar beter, that's it.quote:Op maandag 26 december 2011 01:10 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
je wilde geen makeup toch? Zijn er geen huidneutrale alternatieven die je kan proberen?
Ogen zijn ook nooit lelijk..quote:Op maandag 26 december 2011 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je elkaar in de ogen aankijkt kan dat wel mooi zijn.
Dat zie ik bij jou wel ja. Bij sommige mensen ook niet hoor.quote:Op maandag 26 december 2011 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fijn dat je potentie in me ziet
Ik kan wel weer eens een poging doen. Ik heb nu toch geld en tijd.quote:Op maandag 26 december 2011 01:10 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
je wilde geen makeup toch? Zijn er geen huidneutrale alternatieven die je kan proberen?
quote:Op maandag 26 december 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
Iedereen heeft potentie hier, de een meer dan de ander.
Ja, maar je kijkt niet eens 1 tel naar jezelf voordat je komt met die makkelijke verwijten dat het wel aan mij ligt.. Erg makkelijk omdat dat verwijt klopt dat ik dingen te makkelijk persoonlijk neem.quote:
Bedankt voor de tip. Mijn favoriet blijft nog altijd Lufia.quote:Op maandag 26 december 2011 01:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die kan ik je echt aanraden voor de snes
Ik moest daar wel om lachen anders.quote:
Mooi. Hoe dik ben je dan? Of overdrijf je gewoon?quote:Op maandag 26 december 2011 01:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb zelfs een taille!
Dat is sowieso een +quote:Op maandag 26 december 2011 01:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb zelfs een taille!
Maar wel de engelse versie, dus niet in het nederlands vertaald.quote:Op maandag 26 december 2011 01:13 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Mijn favoriet blijft nog altijd Lufia.
Hij is gewoon jaloers op je blauwe ogen. Niks van die opmerkingen aantrekken.quote:Op maandag 26 december 2011 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, maar je kijkt niet eens 1 tel naar jezelf voordat je komt met die makkelijke verwijten dat het wel aan mij ligt.. Erg makkelijk omdat dat verwijt klopt dat ik dingen te makkelijk persoonlijk neem.
Maar in de wetenschap dat ik mezelf bewust ben van die karakter eigenschap en dat het alleen bij jou van toepassing is zegt toch wel iets lijkt me.
Maat 40, wacht, ik heb wel een foto?quote:Op maandag 26 december 2011 01:14 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik moest daar wel om lachen anders.
[..]
Mooi. Hoe dik ben je dan? Of overdrijf je gewoon?
Met mij anders niet.quote:Op maandag 26 december 2011 01:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ogen zijn ook nooit lelijk..
Dan kan ik met iedereen wel...
Wat nou?quote:
ik vind geen makeup en subtiel makeup toch wel een groot verschil hoor! (Te)veel makeup is weer een ander verhaal...quote:Op maandag 26 december 2011 01:12 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken ook superknappe meiden die helemaal geen make-up dragen maar gewoon een goed hoofd, leuk kapsel en goede kleding dragen. Dat maakt het verschil en de juiste make-up maakt het alleen maar beter, that's it.
Jij bent echt niet dik hoor.quote:Op maandag 26 december 2011 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zelfs taille in mijn skikleding merkte ik op op de foto's van vandaag
Wel raar, ik voel me altijd best dik maar op foto's valt het wel mee.
Je moet ook maar eens ophouden met opmerkingen over dik-zijn. Weet je die aflevering nog van die meid die op jou lijkt? Die is niet dik zoals jij zei, ze heeft gewoon een lelijk en lomp figuur, ook als ze dunner zou zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
Als je rationeel naar je eigen uiterlijk keek had je wel kunnen bepalen dat je niet dik was.quote:Op maandag 26 december 2011 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2011 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn dichterbij nog leuker.
Ik wil gewoon niet veel afvallen in weinig tijd omdat het ongezond is. Maar langzaam wil ik best wat lichter worden. Alleen die 3 kilo in anderhalve week waren gewoon niet gezond.quote:Op maandag 26 december 2011 01:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent echt niet dik hoor.En ik dacht dat je dat wel wist ook, je wilde toch aankomen?
Ze was zeker niet mager.quote:Op maandag 26 december 2011 01:15 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je moet ook maar eens ophouden met opmerkingen over dik-zijn. Weet je die aflevering nog van die meid die op jou lijkt? Die is niet dik zoals jij zei, ze heeft gewoon een lelijk en lomp figuur, ook als ze dunner zou zijn.
Wel eens gespeeld in het Nederlands, maar dat is best raar omdat je de standaard termen zoals poison gewend bent in het Engels. Deel 1 is sowieso in het Engels.quote:Op maandag 26 december 2011 01:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wel de engelse versie, dus niet in het nederlands vertaald.
Ligt eraan. Ik vind mijn vriendin mooier zonder make-up, op welke manier ze de make-up ook aanbrengt. Zonder make-up is ze gewoon mooier en schattiger imo.quote:Op maandag 26 december 2011 01:15 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
ik vind geen makeup en subtiel makeup toch wel een groot verschil hoor! (Te)veel makeup is weer een ander verhaal...
Doe eens dan van je lichaam. Ik vind maat 40 niet per definitie dik.quote:Op maandag 26 december 2011 01:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maat 40, wacht, ik heb wel een foto?
Ze had wel een platte buik met dikke tieten anders maar gewoon lompe benen.quote:
Dat is lekker jaquote:Op maandag 26 december 2011 01:17 schreef Myraela het volgende:
Kom je overigens thuis van een kerstdiner bij familie. Ligt mijn stiefvaders motor op zijn zij.Helemaal kapot bij de kap en de spiegel. Politie komt er nu aan.
Buurvrouw was achter een meisje aangegaan, want ze liep ook fietsen om te gooien en tegen auto's aan te trappen.
nou, fijne kerst he.
Ik zei ook dat ik me zo voelde, niet dat ik er echt dik uitzie. Dat is juist het vreemde, als ik rationeel naar mijn uiterlijk kijk op foto's verschilt dat van mijn zelfperceptie vanuit mijn eigen lichaam, ofzo.quote:Op maandag 26 december 2011 01:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je rationeel naar je eigen uiterlijk keek had je wel kunnen bepalen dat je niet dik was.
Ben eens in 3 weken 5 kilo afgevallen... heb me laten vertellen dat dat ook superveel isquote:Op maandag 26 december 2011 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet veel afvallen in weinig tijd omdat het ongezond is. Maar langzaam wil ik best wat lichter worden. Alleen die 3 kilo in anderhalve week waren gewoon niet gezond.
Het klopt wel trouwens, ik ken er niet veel maar ze zijn er wel.quote:
Sport je veel?quote:Op maandag 26 december 2011 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei ook dat ik me zo voelde, niet dat ik er echt dik uitzie. Dat is juist het vreemde, als ik rationeel naar mijn uiterlijk kijk op foto's verschil dat van mijn zelfperceptie vanuit mijn eigen lichaam, ofzo.
Ja, maar deel 2 is hier toch uitgebracht als deel 1 toch?quote:Op maandag 26 december 2011 01:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wel eens gespeeld in het Nederlands, maar dat is best raar omdat je de standaard termen zoals poison gewend bent in het Engels. Deel 1 is sowieso in het Engels.
wat een raar figuur.quote:Op maandag 26 december 2011 01:17 schreef Myraela het volgende:
Kom je overigens thuis van een kerstdiner bij familie. Ligt mijn stiefvaders motor op zijn zij.Helemaal kapot bij de kap en de spiegel. Politie komt er nu aan.
Buurvrouw was achter een meisje aangegaan, want ze liep ook fietsen om te gooien en tegen auto's aan te trappen.
nou, fijne kerst he.
Dat is vrouwen eigen, en anorexia patienten hebben dit nog veel sterker. Die zien nog een olifant, terwijl ze amper 32 kg wegen bij 1.65 mquote:Op maandag 26 december 2011 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei ook dat ik me zo voelde, niet dat ik er echt dik uitzie. Dat is juist het vreemde, als ik rationeel naar mijn uiterlijk kijk op foto's verschilt dat van mijn zelfperceptie vanuit mijn eigen lichaam, ofzo.
Niet dik. Gewoon een normaal figuur.quote:Op maandag 26 december 2011 01:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Oordeel zelf: dik of niet?
Ik zou je knuffelen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Het werkt.quote:
Ik zie je figuur niet hoor maar ik vind dat niet dik.quote:Op maandag 26 december 2011 01:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon standaard Hollands. Niet dik, niet dun, lekker stevig.quote:Op maandag 26 december 2011 01:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, deel 1 is alleen in Amerika en Japan uitgebracht. Oh, wat had ik een hekel aan dat soort praktijken.quote:Op maandag 26 december 2011 01:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar deel 2 is hier toch uitgebracht als deel 1 toch?
Dacht dat 1 officieel hier niet uitgebracht is
Vetklepquote:Op maandag 26 december 2011 01:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ja.quote:Op maandag 26 december 2011 01:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon standaard Hollands. Niet dik, niet dun, lekker stevig.
Ja verschrikkelijk altijdquote:Op maandag 26 december 2011 01:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Klopt, deel 1 is alleen in Amerika en Japan uitgebracht. Oh, wat had ik een hekel aan dat soort praktijken.
Ik meen het, bij sommige valt er veel meer uit te halen (Loka) en bij sommige ziet het er allemaal wel goed uit.quote:Op maandag 26 december 2011 01:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weer een cynisch grapje maakte. Maar ik kan het ook prima serieus opvatten
Wacht maar tot je mijn billen ziet. Negerbillen volgens mijn moeder.quote:Op maandag 26 december 2011 01:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon standaard Hollands. Niet dik, niet dun, lekker stevig.
Ziet er prima uit toch?quote:Op maandag 26 december 2011 01:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, ik weet niet, op zich valt 3 kilo best mee volgens mij.quote:Op maandag 26 december 2011 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet veel afvallen in weinig tijd omdat het ongezond is. Maar langzaam wil ik best wat lichter worden. Alleen die 3 kilo in anderhalve week waren gewoon niet gezond.
Ja. Kijk bijv. naar Sinji; wat goede kleding al wel niet kan doen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik meen het, bij sommige valt er veel meer uit te halen (Loka) en bij sommige ziet het er allemaal wel goed uit.
Auquote:Op maandag 26 december 2011 01:22 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja. Kijk bijv. naar Sinji; wat goede kleding al wel niet kan doen.
Een moddervette zeug ben je.quote:Op maandag 26 december 2011 01:22 schreef Joysa het volgende:
Ja hoi ik wil ook even horen hoe dik ik wel niet ben.
Afvallen? Doe eens niet zo gek, jij bent slank. Misschien is sporten dan een idee zodat het allemaal wat strakker is, maar dunner toch echt niet op basis van de foto's die ik van je heb gezien.quote:Op maandag 26 december 2011 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga gewichten heffen dan.quote:Op maandag 26 december 2011 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden hielp het niet
Als jij dik bent, ben ik het ookquote:Op maandag 26 december 2011 01:22 schreef Joysa het volgende:
Je bent zo dik I----------Iquote:Op maandag 26 december 2011 01:22 schreef Joysa het volgende:
Je ziet wel verschil hoor, zeker bij mijn lengte/gewicht.quote:Op maandag 26 december 2011 01:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet, op zich valt 3 kilo best mee volgens mij.
Dat heb ik ook. Beetje lastig met broeken kopen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn billen ziet. Negerbillen volgens mijn moeder.
Moest even omdat ik je niet mag maar ik meen het niet. Je ziet er gewoon goed uit over het algemeen maar dat komt ook simpelweg door je kleding.quote:
Maar goed inderdaad props voor je kledingstijl.quote:
Zullen we samen rollen door de modder als dikke zeugen?quote:
Bij mij ook!quote:Op maandag 26 december 2011 01:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Beetje lastig met broeken kopen.
en dan heel hard knorrenquote:Op maandag 26 december 2011 01:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Zullen we samen rollen door de modder als dikke zeugen?
Jaquote:
dat moet ik wel serieusquote:Op maandag 26 december 2011 01:24 schreef palawan het volgende:
[..]
Kutje... moet ik nog meer sporten!
Bootyquote:Op maandag 26 december 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Met mij is het in elk geval wel makkelijk broeken kopen, het heeft er wel de goede verhouding voor.
quote:Op maandag 26 december 2011 01:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Zullen we samen rollen door de modder als dikke zeugen?
Ik ben prima in verhouding. Ik heb gewoon een bad ass kont, niet zo verlengde van mijn benen, zoals sommige hebben.quote:Op maandag 26 december 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Met mij is het in elk geval wel makkelijk broeken kopen, het heeft er wel de goede verhouding voor.
Gelukkig kan je tegenwoordig toch alles downloaden en door dat soort praktijken voel ik me niet eens schuldig.quote:
Oja, jij bent natuurlijk al een stuk kleiner en lichter. Maarja, volgens mij moet jij niet afvallen. Ik denk dat als jij je anders kleed je figuur er een stuk beter uitkomt en je je ook slanker gaat voelen. Want op die ene foto leek alles nog heel. euhm. recht.quote:Op maandag 26 december 2011 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je ziet wel verschil hoor, zeker bij mijn lengte/gewicht.
Ik ging er gewoon ook ongezond uitzien, het was veel te weinig eten in combinatie met weinig slapen.
Nou en. Platte reten.quote:Op maandag 26 december 2011 01:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben prima in verhouding. Ik heb gewoon een bad ass kont, niet zo verlengde van mijn benen, zoals sommige hebben.
Zit niet zo te teasen en post die picsquote:Op maandag 26 december 2011 01:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben prima in verhouding. Ik heb gewoon een bad ass kont, niet zo verlengde van mijn benen, zoals sommige hebben.
Ik koop eigenlijk nog steeds al mijn games legaal.quote:Op maandag 26 december 2011 01:26 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gelukkig kan je tegenwoordig toch alles downloaden en door dat soort praktijken voel ik me niet eens schuldig.
Ik las squirten, godallejezus ik ben verpest zeg,quote:Op maandag 26 december 2011 01:27 schreef kingtoppie het volgende:
Maar loka, beetje met gewichten aankloten is niet verkeerd hoor, probeer is te squaten ofzo? Hoeft niet eens met gewicht..
Amen, simpelweg amen.quote:
Het ging over loka dus dat maakt niet uitquote:Op maandag 26 december 2011 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik las squirten, godallejezus ik ben verpest zeg,
Thank god, ik was niet de enigequote:Op maandag 26 december 2011 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 december 2011 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 december 2011 01:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ben jaloers op Faye der figuur.Al zie je het op de foto niet eens super.
Ik weet niet welke fotoquote:Op maandag 26 december 2011 01:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oja, jij bent natuurlijk al een stuk kleiner en lichter. Maarja, volgens mij moet jij niet afvallen. Ik denk dat als jij je anders kleed je figuur er een stuk beter uitkomt en je je ook slanker gaat voelen. Want op die ene foto leek alles nog heel. euhm. recht.
ben benieuwd hoeveel mensen hier weten wat dat isquote:Op maandag 26 december 2011 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Met downloaden bedoel ik ook roms voor de snes. Voor de xbox 360 koop ik alles legaal.quote:Op maandag 26 december 2011 01:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk nog steeds al mijn games legaal.
Het enige wat ik nog wel download zijn roms en ds games
Heerlijk!quote:Op maandag 26 december 2011 01:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn billen ziet. Negerbillen volgens mijn moeder.
Ik ken het niet eens?quote:Op maandag 26 december 2011 01:27 schreef kingtoppie het volgende:
Maar loka, beetje met gewichten aankloten is niet verkeerd hoor, probeer is te squaten ofzo? Hoeft niet eens met gewicht..
De mensen hier?quote:Op maandag 26 december 2011 01:29 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
ben benieuwd hoeveel mensen hier weten wat dat is
Iedereen, alleen het aantal mensen dat er ooit een in levenden lijve heeft meegemaakt is een stuk lager.quote:Op maandag 26 december 2011 01:29 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Hier? Iedereen denk ikquote:Op maandag 26 december 2011 01:29 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ja roms heb ik ook geen problemen mee, die spellen zijn nieuw niet eens meer te krjjgenquote:Op maandag 26 december 2011 01:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Met downloaden bedoel ik ook roms voor de snes. Voor de xbox 360 koop ik alles legaal.
Tietenquote:Op maandag 26 december 2011 01:29 schreef kingtoppie het volgende:
Vrouwen vinden tieten leuker dan ik heb ik het idee
Volgens mij doen/kunnen sowieso maar weinig vrouwen dan. Dat zegt niet zoveel.quote:Op maandag 26 december 2011 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen, alleen het aantal mensen dat er ooit een in levenden lijve heeft meegemaakt is een stuk lager.
De meeste Japanse games kun je ook onmogelijk krijgen ookquote:Op maandag 26 december 2011 01:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja roms heb ik ook geen problemen mee, die spellen zijn nieuw niet eens meer te krjjgen
Zo hoort het kanjer!quote:Op maandag 26 december 2011 01:30 schreef heloef het volgende:
We zijn best lief hier, elkaar complimentjes geven enzo.
Alleen op het hoofd? Je bent een engel heloef.quote:Op maandag 26 december 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
Ik let nooit op konten of tieten, ik ben vreemd nu of niet zeker?
En dan van de vrouwen die het kunnen zijn er veel die het niet doen vanwege schaamtequote:Op maandag 26 december 2011 01:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij doen/kunnen sowieso maar weinig vrouwen dan. Dat zegt niet zoveel.
kom op, iedereen houdt toch van aandacht?quote:Op maandag 26 december 2011 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hou ook wel van tieten bij een vrouw. Maar ik hoef ze zelf niet
Ongeneeslijk ziek, deze jongenquote:Op maandag 26 december 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2011 01:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar jouw tieten, even serieus
Ik houd wel van tieten, maar persoonlijk, als ik naar een vrouw kijk vind ik sleutel en heupbeenderen het mooiste. Een mooie strakke platte buik en dan uitstekende heupbotten.quote:Op maandag 26 december 2011 01:29 schreef kingtoppie het volgende:
Vrouwen vinden tieten leuker dan ik heb ik het idee
Ik zit daarvoor op FOK!, ik heb er geen tieten voor nodigquote:Op maandag 26 december 2011 01:31 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
kom op, iedereen houdt toch van aandacht?
Dat hoofd moet met aantrekken en het figuur, dan is de rest overbodig voor mij.quote:Op maandag 26 december 2011 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen op het hoofd? Je bent een engel heloef.
Waar wordt jij geil van dan?quote:Op maandag 26 december 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
Echt? Ik zou niet weten waarom je je zou schamen. volgens mij vinden mannen dat alleen maar tof.quote:Op maandag 26 december 2011 01:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan van de vrouwen die het kunnen zijn er veel die het niet doen vanwege schaamte
Oh, die ook ja.quote:Op maandag 26 december 2011 01:33 schreef Sinji het volgende:
De kuiltjes boven de bil die uitsteken boven haar jeans
Dat ligt er aan hoe erg ze gesteld zijn op 't behang.quote:Op maandag 26 december 2011 01:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik zou niet weten waarom je je zou schamen. volgens mij vinden mannen dat alleen maar tof.
Ja is het ook.quote:Op maandag 26 december 2011 01:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik zou niet weten waarom je je zou schamen. volgens mij vinden mannen dat alleen maar tof.
Het gaat mij niet om wat ik wat ik geil vind maar meer om de algemene "leukheid" als het ware daar spelen uitstraling en het hoofd gewoon een enorm grote rol.quote:
Het hoofd is wel heel belangrijk ja, daar kijk je toch het meeste naar op den duur.quote:Op maandag 26 december 2011 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om wat ik wat ik geil vind maar meer om de algemene "leukheid" als het ware daar spelen uitstraling en het hoofd gewoon een enorm grote rol.
Ook een goed punt.quote:Op maandag 26 december 2011 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om wat ik wat ik geil vind maar meer om de algemene "leukheid" als het ware daar spelen uitstraling en het hoofd gewoon een enorm grote rol.
Je klinkt als een 50+ er. Zo ga ik over 15 jaar pratenquote:Op maandag 26 december 2011 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op maandag 26 december 2011 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind uitstekende heupbeenderen niet eens zo mooi eigenlijk.
Slanker dan dit? Serieus?quote:Op maandag 26 december 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Maar mag nog wel iets slanker eigenlijk.
Wat moet ik dan doen? Alleen maar kijken of ze dikke tieten of dikke reet heeft?quote:Op maandag 26 december 2011 01:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je klinkt als een 50+ er. Zo ga ik over 15 jaar praten
niet slankerquote:Op maandag 26 december 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 26 december 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
ik zou een moord doen voor dat lijfquote:Op maandag 26 december 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel.
[ afbeelding ]![]()
![]()
The fuck?quote:Op maandag 26 december 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
Nee joh, njet slankerquote:Op maandag 26 december 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 26 december 2011 01:35 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Het hoofd is wel heel belangrijk ja, daar kijk je toch het meeste naar op den duur.
Deze mannen snappen het gelukkig wel.quote:Op maandag 26 december 2011 01:35 schreef palawan het volgende:
[..]
Ook een goed punt.
Een knappe meid, met een chagrijnige kop is ook niet leuk om te knuffelen
Ik hou van ietsje voller.quote:Op maandag 26 december 2011 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Er houdt hier echt niemand van slank lijkt het.
Ja, dat vind ik gewoon mooi.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 26 december 2011 01:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik zou een moord doen voor dat lijf
quote:Op maandag 26 december 2011 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Slank is prima hoor, maar ik heb inderdaad liever stevig.quote:Op maandag 26 december 2011 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Zo zie je maar dat de vrouwen tegenwoordig goed gebrainwashed zijn door de ideaalbeeld van de mediaquote:Op maandag 26 december 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Volgens mij zijn het sowieso merendeel vrouwen die dat mooi vinden.quote:Op maandag 26 december 2011 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Slank is prima, nog slanker dan dat is niet gezond.quote:Op maandag 26 december 2011 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Je kijkt eerst naar tieten en kont, vervolgens of het gezicht ok is, en tenslotte of ze iets te melden heeft...quote:Op maandag 26 december 2011 01:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen? Alleen maar kijken of ze dikke tieten of dikke reet heeft?![]()
Ik ben niet zo oppervlakkig.
quote:Op maandag 26 december 2011 01:38 schreef palawan het volgende:
[..]
Blech echt niet, dat zijn net kerels joh. Is niks vrouwelijks meer aan!
Ik vind het wel mooi. Maar ja, ik hoef vrouwen dan ook niet op hun knuffelbaarheid te beoordelen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het sowieso merendeel vrouwen die dat mooi vinden.
Of denken dat het mooi hoort te zijn door al die stomme modellenprogramma's
Ik vind het gezicht toch wel belangrijker hoorquote:Op maandag 26 december 2011 01:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je kijkt eerst naar tieten en kont, vervolgens of het gezicht ok is, en tenslotte of ze iets te melden heeft...
Overigens vind ik kont belangrijker dan tieten, cupje B boeit me niet zo, zolang het niet hangt is het prima...
Ik kijk echt als eerst naar het gezicht hoor.quote:Op maandag 26 december 2011 01:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je kijkt eerst naar tieten en kont, vervolgens of het gezicht ok is, en tenslotte of ze iets te melden heeft...
Overigens vind ik kont belangrijker dan tieten, cupje B boeit me niet zo, zolang het niet hangt is het prima...
Ik vind het wel mooi, maar aan de andere kant ben ik ook wel tevreden met mijn eigen figuur.quote:Op maandag 26 december 2011 01:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat de vrouwen tegenwoordig goed gebrainwashed zijn door de ideaalbeeld van de media
Net een man:quote:Op maandag 26 december 2011 01:38 schreef palawan het volgende:
[..]
Die eerste twee dingen kunnen me gewoon bijzonder weinig schelen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Serena Williams hequote:Op maandag 26 december 2011 01:38 schreef palawan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had zin om een foto te posten.
Dat kan ik begrijpen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
maar aan de andere kant ben ik ook wel tevreden met mijn eigen figuur.
Blijft belangrijk natuurlijk. Met een varkenshoofd of een paardenhoofd kan ik het ook niet doen...quote:Op maandag 26 december 2011 01:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het gezicht toch wel belangrijker hoor
Valt wel mee, daar laten ze de beenderen nooit zien, die vind ik juist het mooiste.quote:Op maandag 26 december 2011 01:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat de vrouwen tegenwoordig goed gebrainwashed zijn door de ideaalbeeld van de media
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 december 2011 01:41 schreef Sinji het volgende:
Met atletisch bedoel ik meer zo:Juist, ik zat al op Alison te wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met atletisch bedoel ik meer zo:Would hit thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met atletisch bedoel ik meer zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is wel zo. Wat is dat voor dun en vooral kaarsrecht kinderlichaampje dan? Je wil toch een vrouw met mooie brede heupen hebben. Of je hebt liever een vent of kind in bed, kan ook je voorkeur zijn.quote:
Ik vind het alleen mooi bij andere mensen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Valt wel mee, daar laten ze de beenderen nooit zien, die vind ik juist het mooiste.Maarja, ik houd persoonlijk dan ook wel van mager tot de extreme. Zolang het er maar niet te ongezond uit gaat zien.
Aandachtshoeralarm.quote:Op maandag 26 december 2011 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
Hihi, mijn hoofd op dit moment.
[ afbeelding ]
Ik had zin om een foto te posten.
Ik niet. Ik zou zelf ook wel zo willen zijn, maar dat gaat toch nooit lukken.quote:Op maandag 26 december 2011 01:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik vind het alleen mooi bij andere mensen.
Dit ja, dat pak is hawtquote:Op maandag 26 december 2011 01:43 schreef twi het volgende:
Geef mij trouwens maar een Angelina Jolie ten tijde van Tomb Raider, in plaats van dat gratenpakhuis wat ze tegenwoordig is.
Wees daar maar blij om.quote:Op maandag 26 december 2011 01:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zou zelf ook wel zo willen zijn, maar dat gaat toch nooit lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft gewoon wat bazigs.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
In die tijd zag ze er echt super uit ja!quote:Op maandag 26 december 2011 01:43 schreef twi het volgende:
Geef mij trouwens maar een Angelina Jolie ten tijde van Tomb Raider, in plaats van dat gratenpakhuis wat ze tegenwoordig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn god zeg dat wel ja.quote:Op maandag 26 december 2011 01:43 schreef twi het volgende:
Komt door het harde werken op de boerderijquote:Op maandag 26 december 2011 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
Nouvelle, je stuurde een DM dacht ik? Ik kon er alleen geen nuttige info uit halen.
Ik vind mezelf wel redelijk atletisch gebouwd
Ja, moest even mijn geschiedenis van dm bekijken maar kon niet. Ging allemaal fout en toen stuurde ik jou per ongeluk fd ofzo.quote:Op maandag 26 december 2011 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
Nouvelle, je stuurde een DM dacht ik? Ik kon er alleen geen nuttige info uit halen.
Ik vind mezelf wel redelijk atletisch gebouwd
quote:Op maandag 26 december 2011 01:46 schreef palawan het volgende:
[..]
Komt door het harde werken op de boerderij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |