Liever iets anders, die is niet origineel.quote:Op maandag 26 december 2011 01:09 schreef twi het volgende:
[..]
"Ik vind het ook wel geil als je me pijpt"?
je wilde geen makeup toch? Zijn er geen huidneutrale alternatieven die je kan proberen?quote:Op maandag 26 december 2011 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het grootste deel daarvan hoort bij mijn 2012-voornemens.
Jij kunt sowieso veel en veel mooier worden dan dat je nu bent.quote:Op maandag 26 december 2011 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het grootste deel daarvan hoort bij mijn 2012-voornemens.
Grappig dat ik dat alleen op die manier heb bij jou dus.quote:Op maandag 26 december 2011 01:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij trekt je teveel van dingen aan. Chill, met je tere huid.
" Slikken, hoer!"quote:Op maandag 26 december 2011 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Liever iets anders, die is niet origineel.
Sommige mensen zijn dichterbij nog leuker.quote:Op maandag 26 december 2011 01:09 schreef Godshand het volgende:
Man niemand ziet er toch van dichtbij knap uit? Je zal maar tegen iemand neusgat aankijken/ Denk nou dat niemand daar spontaan geil van wordt
Als je elkaar in de ogen aankijkt kan dat wel mooi zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 01:09 schreef Godshand het volgende:
Man niemand ziet er toch van dichtbij knap uit? Je zal maar tegen iemand neusgat aankijken/ Denk nou dat niemand daar spontaan geil van wordt
Tis een opstapeling.quote:Op maandag 26 december 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
Kingtoppie's interpretatie laat nog wel eens te wensen over.
Fijn dat je potentie in me zietquote:Op maandag 26 december 2011 01:10 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Jij kunt sowieso veel en veel mooier worden dan dat je nu bent.
Bedankt voor de analyse, dan weet ik dat ik aan m'n originaliteit moet werken.quote:Op maandag 26 december 2011 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Liever iets anders, die is niet origineel.
O rly?quote:Op maandag 26 december 2011 01:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Grappig dat ik dat alleen op die manier heb bij jou dus.
Nou ja, ik ken ook superknappe meiden die helemaal geen make-up dragen maar gewoon een goed hoofd, leuk kapsel en goede kleding dragen. Dat maakt het verschil en de juiste make-up maakt het alleen maar beter, that's it.quote:Op maandag 26 december 2011 01:10 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
je wilde geen makeup toch? Zijn er geen huidneutrale alternatieven die je kan proberen?
Ogen zijn ook nooit lelijk..quote:Op maandag 26 december 2011 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je elkaar in de ogen aankijkt kan dat wel mooi zijn.
Dat zie ik bij jou wel ja. Bij sommige mensen ook niet hoor.quote:Op maandag 26 december 2011 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fijn dat je potentie in me ziet
Ik kan wel weer eens een poging doen. Ik heb nu toch geld en tijd.quote:Op maandag 26 december 2011 01:10 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
je wilde geen makeup toch? Zijn er geen huidneutrale alternatieven die je kan proberen?
quote:Op maandag 26 december 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
Iedereen heeft potentie hier, de een meer dan de ander.
Ja, maar je kijkt niet eens 1 tel naar jezelf voordat je komt met die makkelijke verwijten dat het wel aan mij ligt.. Erg makkelijk omdat dat verwijt klopt dat ik dingen te makkelijk persoonlijk neem.quote:
Bedankt voor de tip. Mijn favoriet blijft nog altijd Lufia.quote:Op maandag 26 december 2011 01:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die kan ik je echt aanraden voor de snes
Ik moest daar wel om lachen anders.quote:
Mooi. Hoe dik ben je dan? Of overdrijf je gewoon?quote:Op maandag 26 december 2011 01:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb zelfs een taille!
Dat is sowieso een +quote:Op maandag 26 december 2011 01:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb zelfs een taille!
Maar wel de engelse versie, dus niet in het nederlands vertaald.quote:Op maandag 26 december 2011 01:13 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Mijn favoriet blijft nog altijd Lufia.
Hij is gewoon jaloers op je blauwe ogen. Niks van die opmerkingen aantrekken.quote:Op maandag 26 december 2011 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, maar je kijkt niet eens 1 tel naar jezelf voordat je komt met die makkelijke verwijten dat het wel aan mij ligt.. Erg makkelijk omdat dat verwijt klopt dat ik dingen te makkelijk persoonlijk neem.
Maar in de wetenschap dat ik mezelf bewust ben van die karakter eigenschap en dat het alleen bij jou van toepassing is zegt toch wel iets lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |