Ik geloof niet dat er ook maar 1 iemand is hier met een rotkopquote:Op maandag 26 december 2011 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
Kingtoppie heeft echt een goed hoofd
Tomb raider 3, maar wat zijn die graphics slecht zeg, misschien dat het op een oude tv nog wel meevalt, maar ik heb maar heel even gespeeld, stoorde me er teveel aan.quote:
Sommige heb ik niet gezienquote:Op maandag 26 december 2011 00:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er ook maar 1 iemand is hier met een rotkop
Jij moet het net als ik van je hoofd hebben.quote:Op maandag 26 december 2011 00:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[SC - Als versieren niet zo makkelijk at] #719 Zonder zelfmettp://forum.fok.nl/topic/1756490/1/25#106046350]maandag 26 december 2011 00:55[/url] schreef magnetronkoffie het volgende:[/b]
[..]
Ik geloof niet dat er ook maar 1 iemand is hier met een rotkop
Ik wel.
Ze bedoelt zichzelf.quote:
Jij ook van je voeten. Je hebt indruk gemaakt op Chocolate-Chickquote:Op maandag 26 december 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij moet het net als ik van je hoofd hebben.
quote:Op maandag 26 december 2011 00:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
Mijn lijst van snes games:
Batman Returns
Doom
F-Zero
Fatal Fury
Final Fantasy 2
Judge Dredd
Kirby's Dream Course
Lufia & The Fortress of Doom
Lufia 2: Rise of the Sinistrals
Power Drive
Starwing
Street Racer
Super Mario All Stars + Super Mario World
Terminator 2
The Adventures of Mighty Max
The Jetsons: Invasion of the Planet Pirates
Tiny Toon Adventures Buster Busts Loose!
Top Gear
Top Gear 3000
Wie ik?quote:Op maandag 26 december 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij moet het net als ik van je hoofd hebben.
Ik heb alleen Tomb Raider voor de Mac Os 9, maar die kan ik op mijn nieuwe computer niet eens meer spelen.quote:Op maandag 26 december 2011 00:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tomb raider 3, maar wat zijn die graphics slecht zeg, misschien dat het op een oude tv nog wel meevalt, maar ik heb maar heel even gespeeld, stoorde me er teveel aan.
Vanavond nog even ocarina of time op de n64 gespeeld en daar had ik helemaal geen last van de graphics, die zijn lang niet zo pixelig.
Maar heb nooit zoveel met de psx gehad moet ik bekennen.
Ik vond toen ook bij veel spellen de graphics lelijk
Ik kan niet eens de schoenen kopen die ik wil, enorm irritant.quote:Op maandag 26 december 2011 00:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij ook van je voeten. Je hebt indruk gemaakt op Chocolate-Chick
Oh nevermind je had het niet over jezelf.quote:
Nog steeds de beste RPG ooit.quote:Op maandag 26 december 2011 00:59 schreef Royco1 het volgende:
Leuke collectie c_m
Vooral final fantasy 2 zie je niet vaak.
Ik baal nog steeds dat ik destijds chronotrigger verkocht heb
Ik werd vanmorgen wel ineens kotsmisselijk in de skilift. Maar dat kwam waarschijnlijk door hoogteverschil.quote:Op maandag 26 december 2011 00:59 schreef geenvetzak het volgende:
Nog iemand ziek geworden van de kerstmaaltijd?
wat?quote:Op maandag 26 december 2011 00:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij ook van je voeten. Je hebt indruk gemaakt op Chocolate-Chick
Over mij he?quote:Op maandag 26 december 2011 00:59 schreef heloef het volgende:
Ik weet trouwens wel wie ze bedoelt, kan niet missen.
Emoquote:
Inderdaad, ze bedoelt zichzelf. Kan niet missen.quote:Op maandag 26 december 2011 00:59 schreef heloef het volgende:
Ik weet trouwens wel wie ze bedoelt, kan niet missen.
Je klonk geschrokken, met je boten opmerkingquote:
of je bent zwangerquote:Op maandag 26 december 2011 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen wel ineens kotsmisselijk in de skilift. Maar dat kwam waarschijnlijk door hoogteverschil.
Valt reuze mee, er zijn ergere gevallen, veel erger.quote:Op maandag 26 december 2011 01:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag gewoon zeggen dat ik een rotkop heb hoor
Ik wou net zeggen.quote:Op maandag 26 december 2011 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh nevermind je had het niet over jezelf.
Sinji, waarom doe jij zo focking persoonlijk steeds, ligt dat nou écht alleen aan mij dat ik het steeds opmerk? Of heb je iets tegen me?quote:Op maandag 26 december 2011 01:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Echt jouw stijl weer om een compliment om te vormen naar iets negatiefs
grote voeten zijn dan ook erg intimiderendquote:Op maandag 26 december 2011 01:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je klonk geschrokken, met je boten opmerking
Dank je heloef.quote:Op maandag 26 december 2011 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Valt reuze mee, er zijn ergere gevallen, veel erger.
Nee hoor.quote:Op maandag 26 december 2011 01:02 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Inderdaad, ze bedoelt zichzelf. Kan niet missen.
Je kunt stevig lachen?quote:Op maandag 26 december 2011 01:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.ik moet het trouwens hebben van mijn lach, of gewoon mijn mond. En je moet van stevig houden.
Ik zie nu pas dat FF3 niet in dat lijstje staat.quote:Op maandag 26 december 2011 00:59 schreef Royco1 het volgende:
Leuke collectie c_m
Vooral final fantasy 2 zie je niet vaak.
Ik baal nog steeds dat ik destijds chronotrigger verkocht heb
quote:Op maandag 26 december 2011 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben van afstand ook niet eens zo lelijk.
Je lijkt zo een beetje op heloef met z'n self-pityquote:Op maandag 26 december 2011 01:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.ik moet het trouwens hebben van mijn lach, of gewoon mijn mond. En je moet van stevig houden.
Heh?quote:Op maandag 26 december 2011 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sinji, waarom doe jij zo focking persoonlijk steeds, ligt dat nou écht alleen aan mij dat ik het steeds opmerk? Of heb je iets tegen me?
Hij is even fappen. momentje.quote:Op maandag 26 december 2011 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vertel Newb net dat ik het geil vind om hem te pijpen en ineens ligt zijn internet eraf
Ben je zoveel aangekomen sinds de meet bij myra dan?quote:Op maandag 26 december 2011 01:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee joh jij ook al? Ik stiekem ook hihihiquote:Op maandag 26 december 2011 01:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik ben een beetje onzeker. hihihiihhi.
Die heb je ook?quote:Op maandag 26 december 2011 01:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat FF3 niet in dat lijstje staat.
Nee maar van dichtbij heb ik echt nogal veel onregelmatigheden in mijn huid en sommige dingen zijn een beetje scheef. Maar niet al te dichtbij en ik zie er prima uit.quote:Op maandag 26 december 2011 01:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Negatief doen over jezelf.
Ik ben juist van dichtbij echt fucking lekker.
Daarom waren we zo'n goed koppel geweest, elke dag janken en synchroon snijden.quote:Op maandag 26 december 2011 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je lijkt zo een beetje op heloef met z'n self-pity
Minder huilen, dat helpt. En teenbeschermers kopen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zit alleen maar op me te zeiken man.
Ik vind die oude ook het leukstequote:Op maandag 26 december 2011 01:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn ook de enige FF-games die ik leuk vind.
Ze heeft wel de gratie van een man.quote:
Heb je een bochel?quote:Op maandag 26 december 2011 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee maar van dichtbij heb ik echt nogal veel onregelmatigheden in mijn huid en sommige dingen zijn een beetje scheef. Maar niet al te dichtbij en ik zie er prima uit.
Goede timing wel.quote:Op maandag 26 december 2011 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vertel Newb net dat ik het geil vind om hem te pijpen en ineens ligt zijn internet eraf
Achja, als je zo standaard bent tegenover tamelijk onbekende die je steeds opzoekt en nooit benaderd vanuit iets positiefs maar alleen vanuit iets negatiefs, kan ik je vertellen dat je vanzelf ruzie krijgt.. Beetje stoken om een gevecht op gang te krijgen dus.quote:Op maandag 26 december 2011 01:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Minder huilen, dat helpt. En teenbeschermers kopen.
Ben je serieus?quote:Op maandag 26 december 2011 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Achja, als je zo standaard bent tegenover tamelijk onbekende die je steeds opzoekt en nooit benaderd vanuit iets positiefs maar alleen vanuit iets negatiefs, kan ik je vertellen dat je vanzelf ruzie krijgt.. Beetje stoken om een gevecht op gang te krijgen dus.
Neuh, ik mag er best zijn. Ik heb alleen maat 40, kleine tieten, een geweldige kont en ik ken mijn sterke punten. Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 26 december 2011 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je lijkt zo een beetje op heloef met z'n self-pity
Ik vond 7 en 8 nog wel tof, maar wel minder dan de vorige delen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Heb ook nog FF7 voor de Playstation, maar het is toch anders.
Ik had eigenlijk wel zin om iets opgeilends terug te krijgen gestuurd maar het mocht niet zo zijnquote:
goed om te weten voor volgende halloweenquote:Op maandag 26 december 2011 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen grapjes maken daarover, het is mijn grootste angst
"Ik vind het ook wel geil als je me pijpt"?quote:Op maandag 26 december 2011 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel zin om iets opgeilends terug te krijgen gestuurd maar het mocht niet zo zijn
Dat is ook mijn punt, je ziet er prima uit.quote:Op maandag 26 december 2011 01:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Neuh, ik mag er best zijn. Ik heb alleen maat 40, kleine tieten, een geweldige kont en ik ken mijn sterke punten. Wat is daar mis mee?
Het grootste deel daarvan hoort bij mijn 2012-voornemens.quote:Op maandag 26 december 2011 01:09 schreef -Nouvelles het volgende:
Als Lokasenna haar haar laten groeien, goed in model, betere kleding draagt en make-up opdoet wordt zij mooi voor de meeste kerels in Nederland.
Er zijn wel mensen die er van dichtbij knap uitzien, vind ik.quote:Op maandag 26 december 2011 01:09 schreef Godshand het volgende:
Man niemand ziet er toch van dichtbij knap uit? Je zal maar tegen iemand neusgat aankijken/ Denk nou dat niemand daar spontaan geil van wordt
Die ken ik niet, maar op een gegeven moment had je er zoveel van.quote:Op maandag 26 december 2011 01:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond 7 en 8 nog wel tof, maar wel minder dan de vorige delen.
Ik vond breath of fire 2 ook heel erg goed
Jouw postsnelheid is niet intimiderend.. Iets anders ernaast aan het doen? (ik wel)quote:Op maandag 26 december 2011 01:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
grote voeten zijn dan ook erg intimiderend
Die kan ik je echt aanraden voor de snesquote:Op maandag 26 december 2011 01:10 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar op een gegeven moment had je er zoveel van.
Als je zo dichtbij bent dat je alleen in elkaars ogen kijkt.quote:Op maandag 26 december 2011 01:09 schreef Godshand het volgende:
Man niemand ziet er toch van dichtbij knap uit? Je zal maar tegen iemand neusgat aankijken/ Denk nou dat niemand daar spontaan geil van wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |