Ik wou net zeggen.quote:Op maandag 26 december 2011 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh nevermind je had het niet over jezelf.
Sinji, waarom doe jij zo focking persoonlijk steeds, ligt dat nou écht alleen aan mij dat ik het steeds opmerk? Of heb je iets tegen me?quote:Op maandag 26 december 2011 01:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Echt jouw stijl weer om een compliment om te vormen naar iets negatiefs
grote voeten zijn dan ook erg intimiderendquote:Op maandag 26 december 2011 01:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je klonk geschrokken, met je boten opmerking
Dank je heloef.quote:Op maandag 26 december 2011 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Valt reuze mee, er zijn ergere gevallen, veel erger.
Nee hoor.quote:Op maandag 26 december 2011 01:02 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Inderdaad, ze bedoelt zichzelf. Kan niet missen.
Je kunt stevig lachen?quote:Op maandag 26 december 2011 01:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.ik moet het trouwens hebben van mijn lach, of gewoon mijn mond. En je moet van stevig houden.
Ik zie nu pas dat FF3 niet in dat lijstje staat.quote:Op maandag 26 december 2011 00:59 schreef Royco1 het volgende:
Leuke collectie c_m
Vooral final fantasy 2 zie je niet vaak.
Ik baal nog steeds dat ik destijds chronotrigger verkocht heb
quote:Op maandag 26 december 2011 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben van afstand ook niet eens zo lelijk.
Je lijkt zo een beetje op heloef met z'n self-pityquote:Op maandag 26 december 2011 01:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.ik moet het trouwens hebben van mijn lach, of gewoon mijn mond. En je moet van stevig houden.
Heh?quote:Op maandag 26 december 2011 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sinji, waarom doe jij zo focking persoonlijk steeds, ligt dat nou écht alleen aan mij dat ik het steeds opmerk? Of heb je iets tegen me?
Hij is even fappen. momentje.quote:Op maandag 26 december 2011 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vertel Newb net dat ik het geil vind om hem te pijpen en ineens ligt zijn internet eraf
Ben je zoveel aangekomen sinds de meet bij myra dan?quote:Op maandag 26 december 2011 01:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee joh jij ook al? Ik stiekem ook hihihiquote:Op maandag 26 december 2011 01:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik ben een beetje onzeker. hihihiihhi.
Die heb je ook?quote:Op maandag 26 december 2011 01:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat FF3 niet in dat lijstje staat.
Nee maar van dichtbij heb ik echt nogal veel onregelmatigheden in mijn huid en sommige dingen zijn een beetje scheef. Maar niet al te dichtbij en ik zie er prima uit.quote:Op maandag 26 december 2011 01:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Negatief doen over jezelf.
Ik ben juist van dichtbij echt fucking lekker.
Daarom waren we zo'n goed koppel geweest, elke dag janken en synchroon snijden.quote:Op maandag 26 december 2011 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je lijkt zo een beetje op heloef met z'n self-pity
Minder huilen, dat helpt. En teenbeschermers kopen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zit alleen maar op me te zeiken man.
Ik vind die oude ook het leukstequote:Op maandag 26 december 2011 01:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn ook de enige FF-games die ik leuk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |