Dat kan ik begrijpen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
maar aan de andere kant ben ik ook wel tevreden met mijn eigen figuur.
Blijft belangrijk natuurlijk. Met een varkenshoofd of een paardenhoofd kan ik het ook niet doen...quote:Op maandag 26 december 2011 01:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het gezicht toch wel belangrijker hoor
Valt wel mee, daar laten ze de beenderen nooit zien, die vind ik juist het mooiste.quote:Op maandag 26 december 2011 01:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat de vrouwen tegenwoordig goed gebrainwashed zijn door de ideaalbeeld van de media
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 december 2011 01:41 schreef Sinji het volgende:
Met atletisch bedoel ik meer zo:Juist, ik zat al op Alison te wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met atletisch bedoel ik meer zo:Would hit thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met atletisch bedoel ik meer zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is wel zo. Wat is dat voor dun en vooral kaarsrecht kinderlichaampje dan? Je wil toch een vrouw met mooie brede heupen hebben. Of je hebt liever een vent of kind in bed, kan ook je voorkeur zijn.quote:
Ik vind het alleen mooi bij andere mensen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Valt wel mee, daar laten ze de beenderen nooit zien, die vind ik juist het mooiste.Maarja, ik houd persoonlijk dan ook wel van mager tot de extreme. Zolang het er maar niet te ongezond uit gaat zien.
Aandachtshoeralarm.quote:Op maandag 26 december 2011 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
Hihi, mijn hoofd op dit moment.
[ afbeelding ]
Ik had zin om een foto te posten.
Ik niet. Ik zou zelf ook wel zo willen zijn, maar dat gaat toch nooit lukken.quote:Op maandag 26 december 2011 01:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik vind het alleen mooi bij andere mensen.
Dit ja, dat pak is hawtquote:Op maandag 26 december 2011 01:43 schreef twi het volgende:
Geef mij trouwens maar een Angelina Jolie ten tijde van Tomb Raider, in plaats van dat gratenpakhuis wat ze tegenwoordig is.
Wees daar maar blij om.quote:Op maandag 26 december 2011 01:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zou zelf ook wel zo willen zijn, maar dat gaat toch nooit lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft gewoon wat bazigs.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
In die tijd zag ze er echt super uit ja!quote:Op maandag 26 december 2011 01:43 schreef twi het volgende:
Geef mij trouwens maar een Angelina Jolie ten tijde van Tomb Raider, in plaats van dat gratenpakhuis wat ze tegenwoordig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn god zeg dat wel ja.quote:Op maandag 26 december 2011 01:43 schreef twi het volgende:
Komt door het harde werken op de boerderijquote:Op maandag 26 december 2011 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
Nouvelle, je stuurde een DM dacht ik? Ik kon er alleen geen nuttige info uit halen.
Ik vind mezelf wel redelijk atletisch gebouwd
Ja, moest even mijn geschiedenis van dm bekijken maar kon niet. Ging allemaal fout en toen stuurde ik jou per ongeluk fd ofzo.quote:Op maandag 26 december 2011 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
Nouvelle, je stuurde een DM dacht ik? Ik kon er alleen geen nuttige info uit halen.
Ik vind mezelf wel redelijk atletisch gebouwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |