quote:Op maandag 26 december 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
Maar mag nog wel iets slanker eigenlijk.
ik zou een moord doen voor dat lijfquote:Op maandag 26 december 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel.
[ afbeelding ]![]()
![]()
The fuck?quote:Op maandag 26 december 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
Nee joh, njet slankerquote:Op maandag 26 december 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 26 december 2011 01:35 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Het hoofd is wel heel belangrijk ja, daar kijk je toch het meeste naar op den duur.
Deze mannen snappen het gelukkig wel.quote:Op maandag 26 december 2011 01:35 schreef palawan het volgende:
[..]
Ook een goed punt.
Een knappe meid, met een chagrijnige kop is ook niet leuk om te knuffelen
Ik hou van ietsje voller.quote:Op maandag 26 december 2011 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Er houdt hier echt niemand van slank lijkt het.
Ja, dat vind ik gewoon mooi.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 26 december 2011 01:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik zou een moord doen voor dat lijf
quote:Op maandag 26 december 2011 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Slank is prima hoor, maar ik heb inderdaad liever stevig.quote:Op maandag 26 december 2011 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Zo zie je maar dat de vrouwen tegenwoordig goed gebrainwashed zijn door de ideaalbeeld van de mediaquote:Op maandag 26 december 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Volgens mij zijn het sowieso merendeel vrouwen die dat mooi vinden.quote:Op maandag 26 december 2011 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Slank is prima, nog slanker dan dat is niet gezond.quote:Op maandag 26 december 2011 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Je kijkt eerst naar tieten en kont, vervolgens of het gezicht ok is, en tenslotte of ze iets te melden heeft...quote:Op maandag 26 december 2011 01:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen? Alleen maar kijken of ze dikke tieten of dikke reet heeft?![]()
Ik ben niet zo oppervlakkig.
quote:Op maandag 26 december 2011 01:38 schreef palawan het volgende:
[..]
Blech echt niet, dat zijn net kerels joh. Is niks vrouwelijks meer aan!
Ik vind het wel mooi. Maar ja, ik hoef vrouwen dan ook niet op hun knuffelbaarheid te beoordelen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het sowieso merendeel vrouwen die dat mooi vinden.
Of denken dat het mooi hoort te zijn door al die stomme modellenprogramma's
Ik vind het gezicht toch wel belangrijker hoorquote:Op maandag 26 december 2011 01:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je kijkt eerst naar tieten en kont, vervolgens of het gezicht ok is, en tenslotte of ze iets te melden heeft...
Overigens vind ik kont belangrijker dan tieten, cupje B boeit me niet zo, zolang het niet hangt is het prima...
Ik kijk echt als eerst naar het gezicht hoor.quote:Op maandag 26 december 2011 01:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je kijkt eerst naar tieten en kont, vervolgens of het gezicht ok is, en tenslotte of ze iets te melden heeft...
Overigens vind ik kont belangrijker dan tieten, cupje B boeit me niet zo, zolang het niet hangt is het prima...
Ik vind het wel mooi, maar aan de andere kant ben ik ook wel tevreden met mijn eigen figuur.quote:Op maandag 26 december 2011 01:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat de vrouwen tegenwoordig goed gebrainwashed zijn door de ideaalbeeld van de media
Net een man:quote:Op maandag 26 december 2011 01:38 schreef palawan het volgende:
[..]
Die eerste twee dingen kunnen me gewoon bijzonder weinig schelen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Serena Williams hequote:Op maandag 26 december 2011 01:38 schreef palawan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had zin om een foto te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |