Ik las squirten, godallejezus ik ben verpest zeg,quote:Op maandag 26 december 2011 01:27 schreef kingtoppie het volgende:
Maar loka, beetje met gewichten aankloten is niet verkeerd hoor, probeer is te squaten ofzo? Hoeft niet eens met gewicht..
Amen, simpelweg amen.quote:
Het ging over loka dus dat maakt niet uitquote:Op maandag 26 december 2011 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik las squirten, godallejezus ik ben verpest zeg,
Thank god, ik was niet de enigequote:Op maandag 26 december 2011 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 december 2011 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 december 2011 01:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ben jaloers op Faye der figuur.Al zie je het op de foto niet eens super.
Ik weet niet welke fotoquote:Op maandag 26 december 2011 01:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oja, jij bent natuurlijk al een stuk kleiner en lichter. Maarja, volgens mij moet jij niet afvallen. Ik denk dat als jij je anders kleed je figuur er een stuk beter uitkomt en je je ook slanker gaat voelen. Want op die ene foto leek alles nog heel. euhm. recht.
ben benieuwd hoeveel mensen hier weten wat dat isquote:Op maandag 26 december 2011 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Met downloaden bedoel ik ook roms voor de snes. Voor de xbox 360 koop ik alles legaal.quote:Op maandag 26 december 2011 01:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk nog steeds al mijn games legaal.
Het enige wat ik nog wel download zijn roms en ds games
Heerlijk!quote:Op maandag 26 december 2011 01:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn billen ziet. Negerbillen volgens mijn moeder.
Ik ken het niet eens?quote:Op maandag 26 december 2011 01:27 schreef kingtoppie het volgende:
Maar loka, beetje met gewichten aankloten is niet verkeerd hoor, probeer is te squaten ofzo? Hoeft niet eens met gewicht..
De mensen hier?quote:Op maandag 26 december 2011 01:29 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
ben benieuwd hoeveel mensen hier weten wat dat is
Iedereen, alleen het aantal mensen dat er ooit een in levenden lijve heeft meegemaakt is een stuk lager.quote:Op maandag 26 december 2011 01:29 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Hier? Iedereen denk ikquote:Op maandag 26 december 2011 01:29 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ja roms heb ik ook geen problemen mee, die spellen zijn nieuw niet eens meer te krjjgenquote:Op maandag 26 december 2011 01:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Met downloaden bedoel ik ook roms voor de snes. Voor de xbox 360 koop ik alles legaal.
Tietenquote:Op maandag 26 december 2011 01:29 schreef kingtoppie het volgende:
Vrouwen vinden tieten leuker dan ik heb ik het idee
Volgens mij doen/kunnen sowieso maar weinig vrouwen dan. Dat zegt niet zoveel.quote:Op maandag 26 december 2011 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen, alleen het aantal mensen dat er ooit een in levenden lijve heeft meegemaakt is een stuk lager.
De meeste Japanse games kun je ook onmogelijk krijgen ookquote:Op maandag 26 december 2011 01:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja roms heb ik ook geen problemen mee, die spellen zijn nieuw niet eens meer te krjjgen
Zo hoort het kanjer!quote:Op maandag 26 december 2011 01:30 schreef heloef het volgende:
We zijn best lief hier, elkaar complimentjes geven enzo.
Alleen op het hoofd? Je bent een engel heloef.quote:Op maandag 26 december 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
Ik let nooit op konten of tieten, ik ben vreemd nu of niet zeker?
En dan van de vrouwen die het kunnen zijn er veel die het niet doen vanwege schaamtequote:Op maandag 26 december 2011 01:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij doen/kunnen sowieso maar weinig vrouwen dan. Dat zegt niet zoveel.
kom op, iedereen houdt toch van aandacht?quote:Op maandag 26 december 2011 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hou ook wel van tieten bij een vrouw. Maar ik hoef ze zelf niet
Ongeneeslijk ziek, deze jongenquote:Op maandag 26 december 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2011 01:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar jouw tieten, even serieus
Ik houd wel van tieten, maar persoonlijk, als ik naar een vrouw kijk vind ik sleutel en heupbeenderen het mooiste. Een mooie strakke platte buik en dan uitstekende heupbotten.quote:Op maandag 26 december 2011 01:29 schreef kingtoppie het volgende:
Vrouwen vinden tieten leuker dan ik heb ik het idee
Ik zit daarvoor op FOK!, ik heb er geen tieten voor nodigquote:Op maandag 26 december 2011 01:31 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
kom op, iedereen houdt toch van aandacht?
Dat hoofd moet met aantrekken en het figuur, dan is de rest overbodig voor mij.quote:Op maandag 26 december 2011 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen op het hoofd? Je bent een engel heloef.
Waar wordt jij geil van dan?quote:Op maandag 26 december 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
Echt? Ik zou niet weten waarom je je zou schamen. volgens mij vinden mannen dat alleen maar tof.quote:Op maandag 26 december 2011 01:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan van de vrouwen die het kunnen zijn er veel die het niet doen vanwege schaamte
Oh, die ook ja.quote:Op maandag 26 december 2011 01:33 schreef Sinji het volgende:
De kuiltjes boven de bil die uitsteken boven haar jeans
Dat ligt er aan hoe erg ze gesteld zijn op 't behang.quote:Op maandag 26 december 2011 01:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik zou niet weten waarom je je zou schamen. volgens mij vinden mannen dat alleen maar tof.
Ja is het ook.quote:Op maandag 26 december 2011 01:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik zou niet weten waarom je je zou schamen. volgens mij vinden mannen dat alleen maar tof.
Het gaat mij niet om wat ik wat ik geil vind maar meer om de algemene "leukheid" als het ware daar spelen uitstraling en het hoofd gewoon een enorm grote rol.quote:
Het hoofd is wel heel belangrijk ja, daar kijk je toch het meeste naar op den duur.quote:Op maandag 26 december 2011 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om wat ik wat ik geil vind maar meer om de algemene "leukheid" als het ware daar spelen uitstraling en het hoofd gewoon een enorm grote rol.
Ook een goed punt.quote:Op maandag 26 december 2011 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om wat ik wat ik geil vind maar meer om de algemene "leukheid" als het ware daar spelen uitstraling en het hoofd gewoon een enorm grote rol.
Je klinkt als een 50+ er. Zo ga ik over 15 jaar pratenquote:Op maandag 26 december 2011 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op maandag 26 december 2011 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind uitstekende heupbeenderen niet eens zo mooi eigenlijk.
Slanker dan dit? Serieus?quote:Op maandag 26 december 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Maar mag nog wel iets slanker eigenlijk.
Wat moet ik dan doen? Alleen maar kijken of ze dikke tieten of dikke reet heeft?quote:Op maandag 26 december 2011 01:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je klinkt als een 50+ er. Zo ga ik over 15 jaar praten
niet slankerquote:Op maandag 26 december 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 26 december 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
ik zou een moord doen voor dat lijfquote:Op maandag 26 december 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel.
[ afbeelding ]![]()
![]()
The fuck?quote:Op maandag 26 december 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
Nee joh, njet slankerquote:Op maandag 26 december 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 26 december 2011 01:35 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Het hoofd is wel heel belangrijk ja, daar kijk je toch het meeste naar op den duur.
Deze mannen snappen het gelukkig wel.quote:Op maandag 26 december 2011 01:35 schreef palawan het volgende:
[..]
Ook een goed punt.
Een knappe meid, met een chagrijnige kop is ook niet leuk om te knuffelen
Ik hou van ietsje voller.quote:Op maandag 26 december 2011 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Er houdt hier echt niemand van slank lijkt het.
Ja, dat vind ik gewoon mooi.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 26 december 2011 01:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik zou een moord doen voor dat lijf
quote:Op maandag 26 december 2011 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Slank is prima hoor, maar ik heb inderdaad liever stevig.quote:Op maandag 26 december 2011 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Zo zie je maar dat de vrouwen tegenwoordig goed gebrainwashed zijn door de ideaalbeeld van de mediaquote:Op maandag 26 december 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Volgens mij zijn het sowieso merendeel vrouwen die dat mooi vinden.quote:Op maandag 26 december 2011 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Slank is prima, nog slanker dan dat is niet gezond.quote:Op maandag 26 december 2011 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Je kijkt eerst naar tieten en kont, vervolgens of het gezicht ok is, en tenslotte of ze iets te melden heeft...quote:Op maandag 26 december 2011 01:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen? Alleen maar kijken of ze dikke tieten of dikke reet heeft?![]()
Ik ben niet zo oppervlakkig.
quote:Op maandag 26 december 2011 01:38 schreef palawan het volgende:
[..]
Blech echt niet, dat zijn net kerels joh. Is niks vrouwelijks meer aan!
Ik vind het wel mooi. Maar ja, ik hoef vrouwen dan ook niet op hun knuffelbaarheid te beoordelen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het sowieso merendeel vrouwen die dat mooi vinden.
Of denken dat het mooi hoort te zijn door al die stomme modellenprogramma's
Ik vind het gezicht toch wel belangrijker hoorquote:Op maandag 26 december 2011 01:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je kijkt eerst naar tieten en kont, vervolgens of het gezicht ok is, en tenslotte of ze iets te melden heeft...
Overigens vind ik kont belangrijker dan tieten, cupje B boeit me niet zo, zolang het niet hangt is het prima...
Ik kijk echt als eerst naar het gezicht hoor.quote:Op maandag 26 december 2011 01:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je kijkt eerst naar tieten en kont, vervolgens of het gezicht ok is, en tenslotte of ze iets te melden heeft...
Overigens vind ik kont belangrijker dan tieten, cupje B boeit me niet zo, zolang het niet hangt is het prima...
Ik vind het wel mooi, maar aan de andere kant ben ik ook wel tevreden met mijn eigen figuur.quote:Op maandag 26 december 2011 01:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat de vrouwen tegenwoordig goed gebrainwashed zijn door de ideaalbeeld van de media
Net een man:quote:Op maandag 26 december 2011 01:38 schreef palawan het volgende:
[..]
Die eerste twee dingen kunnen me gewoon bijzonder weinig schelen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Serena Williams hequote:Op maandag 26 december 2011 01:38 schreef palawan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had zin om een foto te posten.
Dat kan ik begrijpen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
maar aan de andere kant ben ik ook wel tevreden met mijn eigen figuur.
Blijft belangrijk natuurlijk. Met een varkenshoofd of een paardenhoofd kan ik het ook niet doen...quote:Op maandag 26 december 2011 01:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het gezicht toch wel belangrijker hoor
Valt wel mee, daar laten ze de beenderen nooit zien, die vind ik juist het mooiste.quote:Op maandag 26 december 2011 01:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat de vrouwen tegenwoordig goed gebrainwashed zijn door de ideaalbeeld van de media
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 december 2011 01:41 schreef Sinji het volgende:
Met atletisch bedoel ik meer zo:Juist, ik zat al op Alison te wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met atletisch bedoel ik meer zo:Would hit thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met atletisch bedoel ik meer zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is wel zo. Wat is dat voor dun en vooral kaarsrecht kinderlichaampje dan? Je wil toch een vrouw met mooie brede heupen hebben. Of je hebt liever een vent of kind in bed, kan ook je voorkeur zijn.quote:
Ik vind het alleen mooi bij andere mensen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Valt wel mee, daar laten ze de beenderen nooit zien, die vind ik juist het mooiste.Maarja, ik houd persoonlijk dan ook wel van mager tot de extreme. Zolang het er maar niet te ongezond uit gaat zien.
Aandachtshoeralarm.quote:Op maandag 26 december 2011 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
Hihi, mijn hoofd op dit moment.
[ afbeelding ]
Ik had zin om een foto te posten.
Ik niet. Ik zou zelf ook wel zo willen zijn, maar dat gaat toch nooit lukken.quote:Op maandag 26 december 2011 01:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik vind het alleen mooi bij andere mensen.
Dit ja, dat pak is hawtquote:Op maandag 26 december 2011 01:43 schreef twi het volgende:
Geef mij trouwens maar een Angelina Jolie ten tijde van Tomb Raider, in plaats van dat gratenpakhuis wat ze tegenwoordig is.
Wees daar maar blij om.quote:Op maandag 26 december 2011 01:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zou zelf ook wel zo willen zijn, maar dat gaat toch nooit lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft gewoon wat bazigs.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
In die tijd zag ze er echt super uit ja!quote:Op maandag 26 december 2011 01:43 schreef twi het volgende:
Geef mij trouwens maar een Angelina Jolie ten tijde van Tomb Raider, in plaats van dat gratenpakhuis wat ze tegenwoordig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn god zeg dat wel ja.quote:Op maandag 26 december 2011 01:43 schreef twi het volgende:
Komt door het harde werken op de boerderijquote:Op maandag 26 december 2011 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
Nouvelle, je stuurde een DM dacht ik? Ik kon er alleen geen nuttige info uit halen.
Ik vind mezelf wel redelijk atletisch gebouwd
Ja, moest even mijn geschiedenis van dm bekijken maar kon niet. Ging allemaal fout en toen stuurde ik jou per ongeluk fd ofzo.quote:Op maandag 26 december 2011 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
Nouvelle, je stuurde een DM dacht ik? Ik kon er alleen geen nuttige info uit halen.
Ik vind mezelf wel redelijk atletisch gebouwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |