Ik las squirten, godallejezus ik ben verpest zeg,quote:Op maandag 26 december 2011 01:27 schreef kingtoppie het volgende:
Maar loka, beetje met gewichten aankloten is niet verkeerd hoor, probeer is te squaten ofzo? Hoeft niet eens met gewicht..
Amen, simpelweg amen.quote:
Het ging over loka dus dat maakt niet uitquote:Op maandag 26 december 2011 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik las squirten, godallejezus ik ben verpest zeg,
Thank god, ik was niet de enigequote:Op maandag 26 december 2011 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 december 2011 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 december 2011 01:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ben jaloers op Faye der figuur.Al zie je het op de foto niet eens super.
Ik weet niet welke fotoquote:Op maandag 26 december 2011 01:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oja, jij bent natuurlijk al een stuk kleiner en lichter. Maarja, volgens mij moet jij niet afvallen. Ik denk dat als jij je anders kleed je figuur er een stuk beter uitkomt en je je ook slanker gaat voelen. Want op die ene foto leek alles nog heel. euhm. recht.
ben benieuwd hoeveel mensen hier weten wat dat isquote:Op maandag 26 december 2011 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Met downloaden bedoel ik ook roms voor de snes. Voor de xbox 360 koop ik alles legaal.quote:Op maandag 26 december 2011 01:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk nog steeds al mijn games legaal.
Het enige wat ik nog wel download zijn roms en ds games
Heerlijk!quote:Op maandag 26 december 2011 01:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn billen ziet. Negerbillen volgens mijn moeder.
Ik ken het niet eens?quote:Op maandag 26 december 2011 01:27 schreef kingtoppie het volgende:
Maar loka, beetje met gewichten aankloten is niet verkeerd hoor, probeer is te squaten ofzo? Hoeft niet eens met gewicht..
De mensen hier?quote:Op maandag 26 december 2011 01:29 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
ben benieuwd hoeveel mensen hier weten wat dat is
Iedereen, alleen het aantal mensen dat er ooit een in levenden lijve heeft meegemaakt is een stuk lager.quote:Op maandag 26 december 2011 01:29 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Hier? Iedereen denk ikquote:Op maandag 26 december 2011 01:29 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ja roms heb ik ook geen problemen mee, die spellen zijn nieuw niet eens meer te krjjgenquote:Op maandag 26 december 2011 01:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Met downloaden bedoel ik ook roms voor de snes. Voor de xbox 360 koop ik alles legaal.
Tietenquote:Op maandag 26 december 2011 01:29 schreef kingtoppie het volgende:
Vrouwen vinden tieten leuker dan ik heb ik het idee
Volgens mij doen/kunnen sowieso maar weinig vrouwen dan. Dat zegt niet zoveel.quote:Op maandag 26 december 2011 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen, alleen het aantal mensen dat er ooit een in levenden lijve heeft meegemaakt is een stuk lager.
De meeste Japanse games kun je ook onmogelijk krijgen ookquote:Op maandag 26 december 2011 01:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja roms heb ik ook geen problemen mee, die spellen zijn nieuw niet eens meer te krjjgen
Zo hoort het kanjer!quote:Op maandag 26 december 2011 01:30 schreef heloef het volgende:
We zijn best lief hier, elkaar complimentjes geven enzo.
Alleen op het hoofd? Je bent een engel heloef.quote:Op maandag 26 december 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
Ik let nooit op konten of tieten, ik ben vreemd nu of niet zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |