Je ziet wel verschil hoor, zeker bij mijn lengte/gewicht.quote:Op maandag 26 december 2011 01:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet, op zich valt 3 kilo best mee volgens mij.
Dat heb ik ook. Beetje lastig met broeken kopen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn billen ziet. Negerbillen volgens mijn moeder.
Moest even omdat ik je niet mag maar ik meen het niet. Je ziet er gewoon goed uit over het algemeen maar dat komt ook simpelweg door je kleding.quote:
Maar goed inderdaad props voor je kledingstijl.quote:
Zullen we samen rollen door de modder als dikke zeugen?quote:
Bij mij ook!quote:Op maandag 26 december 2011 01:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Beetje lastig met broeken kopen.
en dan heel hard knorrenquote:Op maandag 26 december 2011 01:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Zullen we samen rollen door de modder als dikke zeugen?
Jaquote:
dat moet ik wel serieusquote:Op maandag 26 december 2011 01:24 schreef palawan het volgende:
[..]
Kutje... moet ik nog meer sporten!
Bootyquote:Op maandag 26 december 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Met mij is het in elk geval wel makkelijk broeken kopen, het heeft er wel de goede verhouding voor.
quote:Op maandag 26 december 2011 01:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Zullen we samen rollen door de modder als dikke zeugen?
Ik ben prima in verhouding. Ik heb gewoon een bad ass kont, niet zo verlengde van mijn benen, zoals sommige hebben.quote:Op maandag 26 december 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Met mij is het in elk geval wel makkelijk broeken kopen, het heeft er wel de goede verhouding voor.
Gelukkig kan je tegenwoordig toch alles downloaden en door dat soort praktijken voel ik me niet eens schuldig.quote:
Oja, jij bent natuurlijk al een stuk kleiner en lichter. Maarja, volgens mij moet jij niet afvallen. Ik denk dat als jij je anders kleed je figuur er een stuk beter uitkomt en je je ook slanker gaat voelen. Want op die ene foto leek alles nog heel. euhm. recht.quote:Op maandag 26 december 2011 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je ziet wel verschil hoor, zeker bij mijn lengte/gewicht.
Ik ging er gewoon ook ongezond uitzien, het was veel te weinig eten in combinatie met weinig slapen.
Nou en. Platte reten.quote:Op maandag 26 december 2011 01:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben prima in verhouding. Ik heb gewoon een bad ass kont, niet zo verlengde van mijn benen, zoals sommige hebben.
Zit niet zo te teasen en post die picsquote:Op maandag 26 december 2011 01:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben prima in verhouding. Ik heb gewoon een bad ass kont, niet zo verlengde van mijn benen, zoals sommige hebben.
Ik koop eigenlijk nog steeds al mijn games legaal.quote:Op maandag 26 december 2011 01:26 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gelukkig kan je tegenwoordig toch alles downloaden en door dat soort praktijken voel ik me niet eens schuldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |