Niet dik. Gewoon een normaal figuur.quote:Op maandag 26 december 2011 01:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Oordeel zelf: dik of niet?
Ik zou je knuffelen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Het werkt.quote:
Ik zie je figuur niet hoor maar ik vind dat niet dik.quote:Op maandag 26 december 2011 01:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon standaard Hollands. Niet dik, niet dun, lekker stevig.quote:Op maandag 26 december 2011 01:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, deel 1 is alleen in Amerika en Japan uitgebracht. Oh, wat had ik een hekel aan dat soort praktijken.quote:Op maandag 26 december 2011 01:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar deel 2 is hier toch uitgebracht als deel 1 toch?
Dacht dat 1 officieel hier niet uitgebracht is
Vetklepquote:Op maandag 26 december 2011 01:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ja.quote:Op maandag 26 december 2011 01:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon standaard Hollands. Niet dik, niet dun, lekker stevig.
Ja verschrikkelijk altijdquote:Op maandag 26 december 2011 01:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Klopt, deel 1 is alleen in Amerika en Japan uitgebracht. Oh, wat had ik een hekel aan dat soort praktijken.
Ik meen het, bij sommige valt er veel meer uit te halen (Loka) en bij sommige ziet het er allemaal wel goed uit.quote:Op maandag 26 december 2011 01:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weer een cynisch grapje maakte. Maar ik kan het ook prima serieus opvatten
Wacht maar tot je mijn billen ziet. Negerbillen volgens mijn moeder.quote:Op maandag 26 december 2011 01:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon standaard Hollands. Niet dik, niet dun, lekker stevig.
Ziet er prima uit toch?quote:Op maandag 26 december 2011 01:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, ik weet niet, op zich valt 3 kilo best mee volgens mij.quote:Op maandag 26 december 2011 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet veel afvallen in weinig tijd omdat het ongezond is. Maar langzaam wil ik best wat lichter worden. Alleen die 3 kilo in anderhalve week waren gewoon niet gezond.
Ja. Kijk bijv. naar Sinji; wat goede kleding al wel niet kan doen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik meen het, bij sommige valt er veel meer uit te halen (Loka) en bij sommige ziet het er allemaal wel goed uit.
Auquote:Op maandag 26 december 2011 01:22 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja. Kijk bijv. naar Sinji; wat goede kleding al wel niet kan doen.
Een moddervette zeug ben je.quote:Op maandag 26 december 2011 01:22 schreef Joysa het volgende:
Ja hoi ik wil ook even horen hoe dik ik wel niet ben.
Afvallen? Doe eens niet zo gek, jij bent slank. Misschien is sporten dan een idee zodat het allemaal wat strakker is, maar dunner toch echt niet op basis van de foto's die ik van je heb gezien.quote:Op maandag 26 december 2011 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet veel afvallen in weinig tijd omdat het ongezond is. Maar langzaam wil ik best wat lichter worden. Alleen die 3 kilo in anderhalve week waren gewoon niet gezond.
Ga gewichten heffen dan.quote:Op maandag 26 december 2011 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden hielp het niet
Als jij dik bent, ben ik het ookquote:Op maandag 26 december 2011 01:22 schreef Joysa het volgende:
Je bent zo dik I----------Iquote:Op maandag 26 december 2011 01:22 schreef Joysa het volgende:
Je ziet wel verschil hoor, zeker bij mijn lengte/gewicht.quote:Op maandag 26 december 2011 01:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet, op zich valt 3 kilo best mee volgens mij.
Dat heb ik ook. Beetje lastig met broeken kopen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn billen ziet. Negerbillen volgens mijn moeder.
Moest even omdat ik je niet mag maar ik meen het niet. Je ziet er gewoon goed uit over het algemeen maar dat komt ook simpelweg door je kleding.quote:
Maar goed inderdaad props voor je kledingstijl.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |